Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 514 800,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 148,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
ЄДРПОУ: | 38812525 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Блажинська Тетяна |
Телефон: | 380666925780 |
E-mail: | kyltyra2022@gmail.com |
Місцезнаходження: | 01196, Україна, м. Київ,ПЛОЩА ЛЕСІ УКРАЇНКИ, будинок 1 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ "ЕН.ЕР.ДЖІ." (Ідентифікаційний код 36960254) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕН.ЕР.ДЖІ." (Ідентифікаційний код 36960254) було розглянуто подані ним документи та встановлено наступне: Невідповідність 1: Відповідно до додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога замовника щодо надання інформації про повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі та наданням підтверджуючих документів в залежності від суб’єкта господарювання, так учасник є юридичною особою, пропозицію якої подає директор - Пихтін Максим Олександрович, а тому учасник додатково до довідки подає наступні докмуенти: Уповноважена особа учасника-суб’єкта господарювання (юридичної особи, державного, комунального та/або іншого підприємства, а також інших юридичних осіб, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані відповідно до чинного законодавства України): Документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) повноваження уповноваженої особи (протокол учасника або рішення учасника тощо про призначення керівника, директора тощо або виписка (витяг) із зазначених документів (у разі якщо такі документи передбачені організаційно-правовою формою господарської організації згідно чинного законодавства України) та наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, директора тощо або наказ про уповноваження уповноваженої особи на право підпису або інші документи, які підтверджують уповноваження особи на підпис, передбачені статутними документами відповідної юридичної особи, державного, комунального та/або іншого підприємства, а також інших юридичних осіб, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані відповідно до чинного законодавства України **; Установчий (-і) документ (-и) (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення) або якщо учасник, який здійснює діяльність на підставі Модельного статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», надає: довідку учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника закупівлі, щодо ведення діяльності учасника на підставі Модельного статуту шляхом обрання варіантів «за замовчуванням» або сканована копія модельного статуту в діючій редакції, з обраними учасником положеннями модельного статуту, завіреного підписом уповноваженої особи учасника закупівлі. Так, учасником в складі пропозиції на підтвердження інформації щодо повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі надано, а саме наказ про призначення керівника оформлений не у відповідності до вимог пункту 7 розділу І. Загальні положення, що не відповідає вимогам замовника. Для усунення невідповідності №1 учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель): Наказ про призначення керівника оформлений у відповідності до вимог пункту 7 розділу І. Загальні положення, що не відповідає вимогам замовника. Невідповідність 2: Відповідно до пункту 2.2. додатку 3 тендерної документації встановлена вимога замовника, що на підтвердження інформації зазначеної в п. 2.1. учасник в складі пропозиції надає скан-файл: – аналогічні договори з усіма додатками, які є невід’ємними частинами договору; – акти наданих послуг (документи, що підтверджують повне виконання аналогічних договорів наданих в складі пропозиції); – відгуки Замовника за наданими аналогічними договорами. Відповідно до пункту 2.1. визначено, який договір вважається аналогічним: * Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний аналогічний договір (не менше 2-х договорів) на надання послуг графічних дизайнерів/дизайнерів з розробки дизайну арт-об’єктів та/або 3D візуалізації об’єктів. Аналогічні договори мають бути укладеними та виконаними протягом 2022-2024 років. Учасником в складі пропозиції надано: - Договір №1712 від 16 листопада 2023 року, Додаток № 1 від 16/11/23, який не є аналогічним в розумінні тендерної документації Замовника, так як предметом даного договору є розробка макету виставкового стенду (3-д візуалізація, ракурсні епізоди, масштабна-координатна сітка об’єктів стенду), розробка макетів рекламних постерів 1,2х1,8 м, розробка сценарію та виготовлення рекламного відео-роліку (таймінг 2 хв 15 сек) для демонстрації на зовнішніх носіях, так як аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації є саме послуги графічних дизайнерів/дизайнерів з розробки дизайну арт-об’єктів та/або 3D візуалізації об’єктів, а не комплекс робіт по створенню кейсу для участі у виставкових заходах, як це додатково підтверджено листом-подякою від замовника за договором від 23.12.2023 року. - Договір №10/06/24 від 10 червня 2024 року, Додаток 1 від 10.06.2024 який не є аналогічним в розумінні тендерної документації Замовника, так як предметом даного договору є комплекс робіт з розробки стратегії просування ТМ, розробка візуальних носіїв інформації, розробка макетів для виготовлення поліграфічної продукції (загальний концепт викладення інформації, розробка та виготовлення промо-відео-продукту для розміщення у каналах Telegram, YouTube, Instagram, так як аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації є саме послуги графічних дизайнерів/дизайнерів з розробки дизайну арт-об’єктів та/або 3D візуалізації об’єктів, а не роботи з розробки стратегії просування та рекламного зовнішнього та медіа-контенту для бренду, як це додатково підтверджено документом від замовника №02/44 від 02.07.2024 року. А тому, надані в складі пропозиції скан-файли аналогічних договорів не відповідають встановленим вимогам замовника згідно тендерної документації. Для усунення невідповідності №2 учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель): Аналогічні договори відповідно до вимоги п.2.1. додатку 3 до тендерної документації. Невідповідність 3: Відповідно до пункту 2.2. додатку 3 тендерної документації встановлена вимога замовника, що на підтвердження інформації зазначеної в п. 2.1. учасник в складі пропозиції надає скан-файл: – аналогічні договори з усіма додатками, які є невід’ємними частинами договору; – акти наданих послуг (документи, що підтверджують повне виконання аналогічних договорів наданих в складі пропозиції); – відгуки Замовника за наданими аналогічними договорами. За наданими договорами учасником закупівлі: - договір №1712 від 16 листопада 2023 року, Додаток №1 від 16/11/23 учасником в складі пропозиції надано лист-подяку учаснику від 23.12.2023 року, а не лист-відгук договору на відкриті торги. - договір №10/06/24 від 10 червня 2024 року, Додаток №1 від 10.06.2024, учасником в складі пропозиції надано документ №02/44 від 02.07.2024 року з подякою до виконавця щодо виконання договору, а не лист-відгук по договору на відкриті торги. Для усунення невідповідності №3 учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель): Відгуки Замовника за наданими аналогічними договорами. Невідповідність 4: Відповідно до вимог пункту 5.2. Вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей розділу розділ ІІІ. інструкція з підготовки тендерної пропозиції встановлена вимога замовника: Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 (крім підпунктів 1 і 7), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Так учасником процедури закупівлі підтверджено відсутність підстав, зазначених в пункті 47 шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Натомість, учасник в складі пропозиції надав документ б/н з найменуванням «Довідка_47_особлиості», якою учасник зазначає, що в нього наявні підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах зазначених в пункті 47 Особливостей, так як у замовника відсутня можливість спростувати дану інформацію в зв’язку з відсутнім доступом до даних державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та до інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", пропозиція учасника в цій частині не відповідає вимогам замовника. Для усунення невідповідності №4 учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель): Інформацію про відсутність підстав для відмови учаснику процедури закупівлі ТОВ "ЕН.ЕР.ДЖІ." (Ідентифікаційний код 36960254) в участі у відкритих торгах зазначених в пункті 47 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.