Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2024, 00:00
Обов’язковий аудит фінансової звітності ДП «МТП «Південний» станом на 31.12.2024 та 31.12.2025, та за роки, які закінчуються зазначеними датами, складеної відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 400 000,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 34 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 102 000,00 UAH |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ" |
ЄДРПОУ: | 04704790 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.port-yuzhny.com.ua |
Контактна особа: | Оксана Кладко |
Телефон: | +380487507623 |
E-mail: | oksana.kladko@port-yuzhny.com.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Одеський р-н, місто Южне, вул.Берегова, 13 |
4 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до вимог пункту 1 частини 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження документу, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у відповідності до вимог частини 2 розділу 3 тендерної документації. В свою чергу, вимогами частини 2 розділу 3 тендерної документації встановлено, що Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. На виконання вимог пункту 1 частини 1 розділу 3 тендерної документації ТОВ «МІЖНАРОДНА АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ «ДЕ ВІЗУ» у складі тендерної пропозиції надано Банківську гарантію №3554-24Г від 17.07.2024 року (далі – Банківська гарантія). По наданій Банківській гарантії встановлені наступні зауваження, які підлягають виправленню: • Банківська гарантія містить умови невиконання принципалом зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Згідно вимог встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей умови, що підтверджують невиконання принципалом зобов’язань, передбачених тендерною пропозицією повинні бути викладені в наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; - ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; - ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. • Пунктом 3 Банківської гарантії встановлено, що за цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити суму гарантії протягом 5 банківських днів після отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Проте, Постановою Правління Національного банку України «Про запровадження міжнародного стандарту ISO 20022 у платіжній інфраструктурі України» від 16.09.2021 №93 передбачено, зокрема: Відповідно до статей 7, 15, 41, 56 Закону України «Про Національний банк України» та з метою розвитку і модернізації платіжної інфраструктури України в системі електронних платежів Національного банку України шляхом запровадження міжнародного стандарту ISO 20022-1:2013 «Фінансові послуги -Універсальна схема повідомлень фінансової індустрії», що був прийнятий міжнародною організацією зі стандартизації, Правління Національного банку України ПОСТАНОВЛЯЄ: 1. Національний банк України з 01 квітня 2023 року запроваджує систему електронних платежів Національного банку України (далі - СЕП) нового покоління - СЕП4.0 та не використовує діюче покоління СЕП - СЕП-3.3 для виконання міжбанківських платіжних операцій. 2. Банки України, Державна казначейська служба України, Національний депозитарій України з 01 квітня 2023 року виконують міжбанківські платіжні операції через СЕП-4.0, у якій забезпечено можливість цілодобового режиму роботи 24/7 без зупинення роботи СЕП із виконання міжбанківських платіжних операцій. З вищевикладеного вбачається, що поняття «банківський день» з 01.04.2023 є неактуальним та суперечить чинному законодавству. 1.2. Відповідно до вимог підпунктів 2.1.1 та 2.1.2 пункту 2.1 частини 1 розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник надає наступні документи: - довідку довільної форми з інформацією, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуги. Довідка повинна містити інформацію про найменування, кількість та умови користування (власне або орендоване); - завірені керівником учасника облікові регістри або інші документи (відомості, переліки тощо) бухгалтерського обліку, що підтверджують наявність на балансі Учасника станом на 01.06.2024 зазначеного Учасником у довідці майна, що використовуватиметься ним при наданні послуги та належить йому на праві власності. Для виконання вищевказаних вимог учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надано: -Довідку вих. №1 від 18.07.2024 року (файл: 1. Довідка матеріальна база.pdf), в якій вказано про наявність у останнього, зокрема, ноутбуків HP 250 G5 у кількості 10 шт.; -Оборотно-сальдову відомість по рахунку 112 на 1 червня 2024 (файл: 1.1 ОСВ 112.pdf), в якій вказано про наявність на балансі останнього, зокрема, ноутбуків HP 250 G7 у кількості 10 шт. Враховуючи вищевикладене, інформація щодо найменування ноутбуків у кількості 10 шт., вказаних у Довідці вих. №1 від 18.07.2024 року не відповідає найменуванню ноутбуків вказаних в оборотно-сальдовій відомості по рахунку 112 на 1 червня 2024. 1.3. Відповідно до вимог підпункту 2.3.2 пункту 2.3 частини 1 розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії відповідних договорів (не менше трьох) та актів наданих послуг. Для виконання вищевказаних вимог учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надано, зокрема: - Копію договору №Т/УП-13/23 від 30.01.2023, укладеного з Державним підприємством «Морський торговельний порт «Южний» (змінене найменування – Державне підприємство «Морський торговельний порт «Південний») з додатками та додатковими угодами до нього та акт здавання-приймання наданої послуги від 25 травня 2023 року. Проте, учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано акт(и) наданих послуг щодо II етапу виконання вищевказаного договору. Також, учасником процедури закупівлі надано Додаткову угоду №1 до договору №Т/УП-13/23 від 30.01.2023 без зазначених реквізитів цієї додаткової угоди; - Копію договору №12-В-АМПУ-23 від 01.03.2023, укладеного з Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» з додатками та додатковими угодами до нього та акт приймання-передачі наданих послуг від 27 жовтня 2023 року. Проте, учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано акту приймання-передачі наданих послуг щодо II етапу виконання вищевказаного договору. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 частини 1 розділу 3 тендерної документації (в частині недотримання вимог, встановлених частиною 2 розділу 3 тендерної документації). 2.2. Підпункти 2.1.1 та 2.1.2 пункту 2.1 частини 1 розділу 3 тендерної документації. 2.3. Підпункт 2.3.2 пункту 2.3 частини 1 розділу 3 тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Банківська гарантія, форма та зміст якої повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей або зміни до Банківської гарантії, які призведуть до приведення цієї банківської гарантії до відповідності вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Зауважую, що пункт 3 Банківської гарантії або зміни до банківської гарантії не повинен містити поняття «банківський день», строк повернення суми гарантії повинен бути зазначений в «робочих днях». 3.2. Довідку довільної форми з інформацією, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуги. Довідка повинна містити інформацію про найменування, кількість та умови користування (власне або орендоване). 3.3. Акт наданих послуг щодо II етапу виконання договору №Т/УП-13/23 від 30.01.2023. 3.4. Додаткову угоду №1 до договору №Т/УП-13/23 від 30.01.2023 з реквізитами цієї угоди. 3.5. Акт наданих послуг щодо II етапу виконання договору №12-В-АМПУ-23 від 01.03.2023.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.