Закупівлю оголошено - 08-07-2024, 16:08. Дата останніх змін - 16-08-2024, 11:14

79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги

79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги... Державна закупівля - UA-2024-07-08-008985-a 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ" від 7/8/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-07-08-008985-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-07-08-011248-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 08-07-2024, 16:08
по 16-07-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-07-2024, 16:08
по 19-07-2024, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2024, 00:00

Обов’язковий аудит фінансової звітності ДП «МТП «Південний» станом на 31.12.2024 та 31.12.2025, та за роки, які закінчуються зазначеними датами, складеної відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
3400000
3 400 000,00 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:34 000,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:102 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ"
ЄДРПОУ:04704790 Досьє YouControl
Сайт:http://www.port-yuzhny.com.ua
Контактна особа:Оксана Кладко
Телефон:+380487507623
E-mail:oksana.kladko@port-yuzhny.com.ua
Місцезнаходження:
65481, Україна, Одеська область,Одеський р-н, місто Южне, вул.Берегова, 13
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
79210000-9 Бухгалтерські та ау ...
3 400 000,00 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Обов’язковий аудит фінансової звітності ДП «МТП «Південний» станом на 31.12.2024 та 31.12.2025, та за роки, які закінчуються зазначеними датами, складеної відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності.

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2026
79212300-6
Послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "МІЖНАРОДНА АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ "ДЕ ВІЗУ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Малопідвальна, будинок 10, офіс 11, 01001, Віктор Іващенко
Остаточна пропозиція:
2 860 000,00 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
30-07-2024, 11:13
Період подачі оскарження:
по 05-08-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-07-24, 10:26:22
24

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до вимог пункту 1 частини 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження документу, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у відповідності до вимог частини 2 розділу 3 тендерної документації. В свою чергу, вимогами частини 2 розділу 3 тендерної документації встановлено, що Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. На виконання вимог пункту 1 частини 1 розділу 3 тендерної документації ТОВ «МІЖНАРОДНА АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ «ДЕ ВІЗУ» у складі тендерної пропозиції надано Банківську гарантію №3554-24Г від 17.07.2024 року (далі – Банківська гарантія). По наданій Банківській гарантії встановлені наступні зауваження, які підлягають виправленню: • Банківська гарантія містить умови невиконання принципалом зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Згідно вимог встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей умови, що підтверджують невиконання принципалом зобов’язань, передбачених тендерною пропозицією повинні бути викладені в наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; - ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; - ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. • Пунктом 3 Банківської гарантії встановлено, що за цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити суму гарантії протягом 5 банківських днів після отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Проте, Постановою Правління Національного банку України «Про запровадження міжнародного стандарту ISO 20022 у платіжній інфраструктурі України» від 16.09.2021 №93 передбачено, зокрема: Відповідно до статей 7, 15, 41, 56 Закону України «Про Національний банк України» та з метою розвитку і модернізації платіжної інфраструктури України в системі електронних платежів Національного банку України шляхом запровадження міжнародного стандарту ISO 20022-1:2013 «Фінансові послуги -Універсальна схема повідомлень фінансової індустрії», що був прийнятий міжнародною організацією зі стандартизації, Правління Національного банку України ПОСТАНОВЛЯЄ: 1. Національний банк України з 01 квітня 2023 року запроваджує систему електронних платежів Національного банку України (далі - СЕП) нового покоління - СЕП4.0 та не використовує діюче покоління СЕП - СЕП-3.3 для виконання міжбанківських платіжних операцій. 2. Банки України, Державна казначейська служба України, Національний депозитарій України з 01 квітня 2023 року виконують міжбанківські платіжні операції через СЕП-4.0, у якій забезпечено можливість цілодобового режиму роботи 24/7 без зупинення роботи СЕП із виконання міжбанківських платіжних операцій. З вищевикладеного вбачається, що поняття «банківський день» з 01.04.2023 є неактуальним та суперечить чинному законодавству. 1.2. Відповідно до вимог підпунктів 2.1.1 та 2.1.2 пункту 2.1 частини 1 розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник надає наступні документи: - довідку довільної форми з інформацією, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуги. Довідка повинна містити інформацію про найменування, кількість та умови користування (власне або орендоване); - завірені керівником учасника облікові регістри або інші документи (відомості, переліки тощо) бухгалтерського обліку, що підтверджують наявність на балансі Учасника станом на 01.06.2024 зазначеного Учасником у довідці майна, що використовуватиметься ним при наданні послуги та належить йому на праві власності. Для виконання вищевказаних вимог учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надано: -Довідку вих. №1 від 18.07.2024 року (файл: 1. Довідка матеріальна база.pdf), в якій вказано про наявність у останнього, зокрема, ноутбуків HP 250 G5 у кількості 10 шт.; -Оборотно-сальдову відомість по рахунку 112 на 1 червня 2024 (файл: 1.1 ОСВ 112.pdf), в якій вказано про наявність на балансі останнього, зокрема, ноутбуків HP 250 G7 у кількості 10 шт. Враховуючи вищевикладене, інформація щодо найменування ноутбуків у кількості 10 шт., вказаних у Довідці вих. №1 від 18.07.2024 року не відповідає найменуванню ноутбуків вказаних в оборотно-сальдовій відомості по рахунку 112 на 1 червня 2024. 1.3. Відповідно до вимог підпункту 2.3.2 пункту 2.3 частини 1 розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії відповідних договорів (не менше трьох) та актів наданих послуг. Для виконання вищевказаних вимог учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надано, зокрема: - Копію договору №Т/УП-13/23 від 30.01.2023, укладеного з Державним підприємством «Морський торговельний порт «Южний» (змінене найменування – Державне підприємство «Морський торговельний порт «Південний») з додатками та додатковими угодами до нього та акт здавання-приймання наданої послуги від 25 травня 2023 року. Проте, учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано акт(и) наданих послуг щодо II етапу виконання вищевказаного договору. Також, учасником процедури закупівлі надано Додаткову угоду №1 до договору №Т/УП-13/23 від 30.01.2023 без зазначених реквізитів цієї додаткової угоди; - Копію договору №12-В-АМПУ-23 від 01.03.2023, укладеного з Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» з додатками та додатковими угодами до нього та акт приймання-передачі наданих послуг від 27 жовтня 2023 року. Проте, учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано акту приймання-передачі наданих послуг щодо II етапу виконання вищевказаного договору. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 частини 1 розділу 3 тендерної документації (в частині недотримання вимог, встановлених частиною 2 розділу 3 тендерної документації). 2.2. Підпункти 2.1.1 та 2.1.2 пункту 2.1 частини 1 розділу 3 тендерної документації. 2.3. Підпункт 2.3.2 пункту 2.3 частини 1 розділу 3 тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Банківська гарантія, форма та зміст якої повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей або зміни до Банківської гарантії, які призведуть до приведення цієї банківської гарантії до відповідності вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Зауважую, що пункт 3 Банківської гарантії або зміни до банківської гарантії не повинен містити поняття «банківський день», строк повернення суми гарантії повинен бути зазначений в «робочих днях». 3.2. Довідку довільної форми з інформацією, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуги. Довідка повинна містити інформацію про найменування, кількість та умови користування (власне або орендоване). 3.3. Акт наданих послуг щодо II етапу виконання договору №Т/УП-13/23 від 30.01.2023. 3.4. Додаткову угоду №1 до договору №Т/УП-13/23 від 30.01.2023 з реквізитами цієї угоди. 3.5. Акт наданих послуг щодо II етапу виконання договору №12-В-АМПУ-23 від 01.03.2023.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-07-24, 10:26:22
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-07-08-008985-a-c1
Номер договору:
Т/УП-271/24
Дата підписання договору:
14-08-2024, 09:02
Строк дії договору:
з 14-08-2024 по 31-12-2026
3 432 000,00 UAH
Ціна договору
2 860 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "МІЖНАРОДНА АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ "ДЕ ВІЗУ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 860 000,00 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:08-07-2024, 16:09:30
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-07-2024, 16:08:40
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-07-2024, 16:08:40
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-07-2024, 16:08:40
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-07-2024, 16:08:40
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-07-2024, 16:08:40
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-07-2024, 16:08:38
          У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-07-2024, 16:08:38
          Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
          Статус: Архівована
          Дата створення: 08-07-2024, 16:08:38
          Дата архівування:
          2. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-07-2024, 16:08:38
          3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-07-2024, 16:08:38
          4. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-07-2024, 16:08:38
          Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-07-2024, 16:08:38
          5. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-07-2024, 16:08:38
          6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-07-2024, 16:08:38
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-07-2024, 16:08:38
          7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-07-2024, 16:08:38
          8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-07-2024, 16:08:38
          1. Забезпечення виконання договору
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі, у строк, що не перевищує п’ятнадцяти днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, внесення ним забезпечення виконання даного договору, яке надається у вигляді застави на п/р Замовника: №UA853348510000026005962502420 в АТ «ПУМБ» м. Київ, МФО банка 334851, код ЕДРПОУ ДП «МТП «Південний» 04704790. - розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 3 % вартості договору (у разі якщо учасник-переможець не є платником ПДВ 3 % рахується від вартості договору без ПДВ); (у разі якщо учасник-переможець є платником ПДВ 3 % рахується від вартості договору з ПДВ). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору не повертається Замовником у разі невиконання або неналежного виконання (як повністю так і частково) Виконавцем умов визначених договором, додатками та додатковими угодами до нього. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом та тендерною документацією, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників.
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-07-2024, 16:08:38
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги») у розмірі: 102 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Банківські реквізити ДП «МТП «Південний»: п/р № UA853348510000026005962502420 в АТ «ПУМБ» м. Київ, МФО банка 334851, код ЄДРПОУ ДП «МТП «Південний» 04704790. Банківська гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-07-2024, 16:08:38
          3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-07-2024, 16:08:38
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ