Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 16 949 039 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 169 490,39 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 25908960 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Пилипчук Руслан |
Телефон: | 380507833341 |
E-mail: | info.vl@restoration.gov.ua |
Місцезнаходження: | 43020, Україна, Волинська область,Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б |
6 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку за №02 від 01.07.2024 року, що підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою Таблиці 1, та вимогам пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації, зокрема в довідці відсутні - машина для вивозу твердих побутових відходів, та машина для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у Довідці техніку не надав копії таких документів: - акт приймання-передачі техніки або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або чинним законодавством України, що підтверджують передачу учаснику техніки, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки, завірені належним чином учасником;- свідоцтво про реєстрацію техніки або інший документ, який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації, завірені належним чином власником за договором Д/2025 від 05.04.2024 року. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Відповідно до вимог пункту 1.1. Додатку 2 Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, що підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою Таблиці 1: Необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки: - машина для вивозу твердих побутових відходів - не менше 2 од.; - машина асенізаційна - не менше 1 од.; - машина поливально-мийна - не менше 1 од.; - машина для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів - не менше 2 од. Таблиця 1. № з/п Назва*** Марка, модель Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність **(вказується для позицій, які не є власними) 1 2 3 4 5 6 * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці. *** найменування техніки/обладнання у довідці має відповідати найменуванню у документах, поданих Учасником на підтвердження наявності матеріально-технічної бази/обладнання/устаткування тощо. У стовпчику 2 додатково вказати якій із запитуваних Замовником техніці/обладнанню/матеріально-технічній базі відповідає подана Учасником позиція. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у Довідці техніку надає копії таких документів: - свідоцтво про реєстрацію техніки або інший документ, який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації, завірені належним чином власником; - договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу техніки та інші правочини, передбачені чинним законодавством України (у разі, якщо техніка належить учаснику не на праві власності), завірені належним чином учасником; - акт приймання-передачі техніки або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або чинним законодавством України, що підтверджують передачу учаснику техніки, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки, завірені належним чином учасником; - документ, копія якого належним чином завірена власником техніки, що підтверджує його право власності на техніку, у разі якщо учасником отримано зазначену техніку за договором суборенди, сублізингу або іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки; - договори суборенди, сублізингу техніки або інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником техніки, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування для виконання відповідних робіт, завірені належним чином. Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, зазначені у цьому пункті, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції та містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк надання послуг, у разі якщо їх строк менше строку договору про закупівлю, або протягом всього строку виконання договору про закупівлю, а саме укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати вірно заповнену довідку, що підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою Таблиці 1, та відповідно до вимог пункту 1.1. Додатку 2.
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку за №98 від 26.06.2024 року про наявність досвіду виконання аналогічного договору, що не відповідає вимогам пункту 1.2. Додатку 2 до тендерної документації, зокрема невірно зазначено номер договору про закупілю в рядку 3 та 6 довідки. Учасник в складі тендерної пропозиції не підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного договору відповідно до вимог пункту 1.2. Додатку 2 до тендерної документації по договору в рядку 5, а сума виконання договору в рядку 3 зазначена невірно. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Відповідно до вимог пункту 1.2. Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою згідно Таблиці 2. Відповідно до вимог пункту 1.2. Додатку 2 до тендерної документації Довідка має містити інформацію не менш ніж про один аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, та інші дані згідно Таблиці 2. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - документи, що підтверджують виконання аналогічних договорів (акти виконаних робіт/ наданих послуг тощо). Аналогічним договором вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є послуги з прибирання адміністративних приміщень та територій або утримання (експлуатаційного утримання) будівель та споруд або утримання (експлуатаційного утримання) територій або послуг з комплексного утримання приміщень або послуг з прибирання приміщень та послуг ремонту (утримання) інженерних мереж. Загальна сума виконання аналогічного(их) договору(ів) має бути не меншою ніж 30% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг одним договором або сумарно різними договорами. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати вірно заповнену інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою згідно Таблиці 2 відповідно до вимог пункту 1.2. Додатку 2 до тендерної документації. 3.2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору відповідно до вимог пункту 1.2. Додатку 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.