Період оскарження умов закупівлі - по 08-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 77 148 106,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 771 481,06 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області |
ЄДРПОУ: | 22843868 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Швець В'ячеслав Павлович |
Телефон: | 380372583872 |
E-mail: | tender.cv@restoration.gov.ua |
Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область,Чернівці, ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 205 |
6 |
Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року(зі змінами), (далі – Особливості): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»… Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (зі змінами) (далі - Закон): «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.». І. Невідповідності виявлені при розгляді кваліфікаційних критеріїв тендерної пропозиції учасника Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області (далі – Замовник) під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" (далі – Учасник) за предметом: «Послуги з комплексного утримання міжнародних автомобільних пунктів пропуску через державний кордон: «Порубне – Сірет», «Мамалига – Крива», «Россошани – Брічень», «Кельменці – Ларга», «Сокиряни – Окниця», «Вашківці – Гріменкеуць» (ДК 021:2015 –79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою)» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані ним у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: частиною 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством», розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Зокрема у Додатку 1 тендерної документації – «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону» Замовник встановив відповідно статті 16 Закону та з урахуванням Особливостей наступні кваліфікаційні критерії: 1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 3. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 4. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». 1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 1.1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку у повній відповідності із формою Таблиці 1.1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (Таблиця 1.1.1). : Інформаційна довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) Таблиця 1.1 З№ п/п Назва* Тип /марка/ модель, рік випуску** Кількість Зазначення приналежності*** Документ, підтверджуючий приналежність **** 1 2 3 4 5 6 Посада (особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції) _____________ (ПІБ) (підпис) М.П. (за її наявності) Примітки (з прикладами заповнення колонок 2, 3, 5, 6 Таблиці 1.1): * У колонці 2 зазначаються найменування транспортних засобів та механізмів. … ** Колонка 3 заповнюється відповідно до записів у свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарних картках обліку об’єкта основних засобів. … *** У колонці 5, якщо учасник є власником, зазначається «Власний(е)», в інших випадках – зазначається «Право користування (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання)». … **** У колонці 6 зазначається номер та дата документу, які учасник надав для підтвердження інформації, відповідно до графи 6 Таблиці 1.1. … Перелік та кількість необхідної техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) для надання послуг за предметом закупівлі 2 Таблиця 1.1.1 № п/п Назва техніки та обладнання Кількість одиниць 1 2 3 1. Автогідропідіймач (або еквівалент) 1 2. Автокран, вантажопідйомністю не менше 10 т 1 3. Дорожня фреза навісна на базі трактора з пневмоколісним ходом (або еквівалент) 2 4. Екскаватор одноковшевий на пневмоколісному ходу (або еквівалент) 2 5. Машина поливально-мийна (або еквівалент) 2 6. Машина асенізаційна (або еквівалент) 1 7. Машина дорожня комбінована, при очищенні від снігу та/або розподіленні протиожеледних матеріалів (або еквівалент) 6 8. Машина для вивозу твердих побутових відходів (або еквівалент) 3 9. Коток дорожній (або еквівалент) 2 Учасник завантажив файл «1.1 Довідка про наявність техніки таблиця 1.1.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), згідно форми Таблиці 1.1. вих. № 222 від 10.07.2024 року (далі – Інформаційна довідка техніки). Однак, Учасником допущені помилки при її заповненні, зокрема: У рядку 1: у колонці 5, колонці 6 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 5 запис має відповідати примітці*** таблиці 1.1: «Право користування (договір надання послуг)»; у колонці 6 запис має відповідати примітці****: «Договір про надання послуг №08 24 від 10.06.2024». У рядках 5, 6: у колонці 2 записи не відповідають Таблиці 1.1: У колонці 2 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Екскаватор одноковшевий на пневмоколісному ходу». Запис має відповідати запису у рядку 4 колонки 2 Таблиці 1.1.1 «Екскаватор одноковшевий на пневмоколісному ходу (або еквівалент)». У рядках 7, 8: у колонці 3, колонці 5, колонці 6 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 3 запис має відповідати записам у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу та таблиці 1.1: «СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ВАНТАЖНИЙ ЦИСТЕРНА ПОЛИВОМИЮЧА/ ЗИЛ, 1989»; у колонці 5 запис має відповідати примітці*** таблиці 1.1: «Право користування (договір надання послуг)»; у колонці 6 запис має відповідати примітці****: «Договір про надання послуг №334/24 від 14.06.2024». У рядку 9: у колонці 4, колонці 5, колонці 6 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 4 запис має відповідати таблиці 1.1: «1». у колонці 5 запис має відповідати примітці*** таблиці 1.1: «Право користування (договір надання послуг)»; у колонці 6 запис має відповідати примітці****: «Договір про надання послуг №34 від 18.06.2024». У рядку 10: у колонці 3 записи не відповідають записам у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу та Таблиці 1.1: У колонці 3 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Вантажний піскорозкидувач /КРАЗ 5233Н2, 2007». У свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу, спеціалізований тип автомобіля підтверджує запис у рядку « Тип» та технологічне обладнання у рядку «Особливі відмітки:», який не вказав Учасник у колонці 3. У колонці 3 запис має відповідати записам у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу та Таблиці 1.1: «ВАНТАЖНИЙ ПІСКОРОЗКИДУВАЧ (КОМБІНОВАНИЙ. УСТАНОВКА ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ДОР. РОБІ) / КРАЗ 5233Н2, 2007». У рядку 12: у колонці 3 записи не відповідають записам у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу та Таблиці 1.1: У колонці 3 запис має відповідати записам у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу та Таблиці 1.1: «ПІСКОРОЗКИДУВАЧ ВАНТАЖНИЙ/МДКЗ -6.4 КРАЗ 6510, 2006». У рядку 13: у колонці 3 записи не відповідають записам у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу та Таблиці 1.1: У колонці 3 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Спеціальний вантажний /МДКЗ-6/6/КРАЗ 65055 (комбінована розкидувальна машина), 2007». У свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу, спеціалізований тип автомобіля підтверджує запис у рядку « Тип» та технологічне обладнання у рядку «Особливі відмітки:», який вірно не вказав Учасник у колонці 3. У колонці 3 запис має відповідати записам у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу та Таблиці 1.1: «СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ (КОМБІНОВАНА РОЗКИДУВАЛЬНА МАШИНА) /МДКЗ-6/6 КРАЗ 65055, 2007». У рядку 14: у колонці 3 записи не відповідають записам у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу та Таблиці 1.1: У колонці 3 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Вантажний самоскид/КРАЗ 65055-000006402 ( Автомобіль дорожний із змінним устаткуванням МДКЗ-30-06), 2011». У свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу, спеціалізований тип автомобіля підтверджує запис у рядку « Тип» та технологічне обладнання у рядку «Особливі відмітки:», який вірно не вказав Учасник у колонці 3. У колонці 3 запис має відповідати записам у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу та Таблиці 1.1: «ВАНТАЖНИЙ САМОСКИД (АВТОМОБІЛЬ ДОРОЖНІЙ ІЗ ЗМІННИМ УСТАТКУВАННЯМ МДКЗ-30-06 НА ШАСІ КРАЗ 65055) /КРАЗ 65055-000006402, 2011». У рядку 15: у колонці 3 записи не відповідають записам у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу та Таблиці 1.1: У колонці 3 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Вантажний спеціальний/ МДКЗ-6/6 КРАЗ 65055 (комбінована розкидувальна машина), 2007». У свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу, спеціалізований тип автомобіля підтверджує запис у рядку « Тип» та технологічне обладнання у рядку «Особливі відмітки:», який вірно не вказав Учасник у колонці 3. У колонці 3 запис має відповідати записам у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу та Таблиці 1.1: «ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ (КОМБІНОВАНА РОЗКИДУВАЛЬНА МАШИНА)/ МДКЗ-6/6 КРАЗ 65055, 2007». Отже, Учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині подання Інформаційної довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) у повній відповідності із формою Таблиці 1.1 з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (Таблиця 1.1.1). до пункту 1.1 частини 1 Додатку 1 тендерної документації. Вимагаємо, у визначений Законом та Особливостями термін, усунути встановлені Замовником невідповідності в Інформаційній довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) у повній відповідності з формою Таблиці 1.1. з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (Таблиця 1.1.1) У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виправить встановлені невідповідності Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 2.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням інформації встановленої Таблицею 2.1. Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт Таблиця 2.1…. Учасник, на підтвердження інформації, яка міститься у довідці (Таблиця 2.1), надає на кожного працівника, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, копії наказів (про призначення на посаду, про сумісництво (за наявності), строкових контрактів), цивільно-правові угоди (за наявності), тощо (далі –Документи). Зазначені Документи мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю. У разі якщо строк дії Документу менший строку виконання договору про закупівлю, Учасником надається Гарантійний лист довільної форми про пролонгацію Документу, у випадку оголошення його Переможцем закупівлі. Якщо працівники залучені разом з технікою, по договору оренди техніки, за договором надання послуг техніки, у якому техніка надається з водіями, машиністами, учасник вказує у колонці 4 Таблиці 2.1 :«Залучений за договором оренди (Договір оренди №__ від __ ____20__ р.)», «Залучений за договором надання послуг (Договір надання послуг №__ від __ ____20__ р.)». Учасник у складі пропозиції повинен надати: На машиніста крана автомобільного, який зазначений у Довідці Учасник додатково надає: - скановану копію посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, що стосується експлуатації вантажопідіймального автомобільного крана (крана автомобільного). Посвідчення має бути дійсним на період надання послуг з експлуатаційного утримання та містити відмітку про підвищення кваліфікації машиніста крана, згідно вимог чинного законодавства1. Примітка1: Зазначені документи можуть не надаватись у випадку, якщо працівники залучені разом з технікою за договором оренди техніки, за договором надання послуг техніки, у яких техніка надається з водіями, машиністами, обслуговуючим персоналом. На працівників які будуть виконувати роботи автогідропідіймачем (або еквівалент) на висоті Учасник додатково надає: - скановані копії посвідчення та витягу з протоколу про проходження перевірки знань з допуском до виконання робіт/надання послуг на висоті і верхолазних робіт або іншого документу, що підтверджує допуск до виконання робіт/надання послуг на висоті і верхолазних робіт, видані уповноваженим на це органом та чинні на дату подання пропозицій2. Примітка2: Зазначені документи можуть не надаватись у випадку, якщо працівники залучені разом з технікою за договором оренди техніки, за договором надання послуг техніки, у яких техніка надається з водіями, машиністами, обслуговуючим персоналом. На працівників які будуть виконувати роботи/надавати послуги в електроустановках Учасник додатково надає: - скановані копії посвідчення та витягу з протоколу про проходження перевірки знань з електробезпеки або іншого документу, що підтверджує допуск до виконання робіт/надання послуг в електроустановках, видані уповноваженим на це органом та чинні на дату подання пропозицій. На працівників які будуть виконувати роботи з обслуговування котелень, теплових мереж Учасник додатково надає: - скановані копії посвідчення про проходження перевірки знань з охорони праці, видані уповноваженим на це органом та чинні на дату подання тендерних пропозицій. До переліку обов’язкових ключових посад працівників відносяться: Інженерно-технічні працівники: - головний інженер або інша особа, яка здійснює організаційно-розпорядчі функції, технічне керівництво діяльності організації (не менше 1 особи); - виконавець робіт/майстер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 6 осіб); - інженер енергетик/головний енергетик/енергетик або інша особа, яка здійснює організацію технічної та безпечної експлуатації електроустановок споживача, що має не менш ніж V групу з електробезпеки до і вище 1000 В (не менше 1 особи); - інженер з контролю якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (не менше 1 особи); - інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); Інші спеціалісти: - слюсар/слюсар-сантехнік (не менше 2 особи); - електрики/електромонтери/електродизелисти, які мають ІІІ – IV групу з електробезпеки (не менше 6 осіб); -технік-теплотехнік/теплотехнік/оператор котельні (обслуговування котелень, теплових мереж) (не менше 1 особи); - прибиральники приміщень та прибиральники територій (двірники) (не менше 18 осіб); - дорожні робітники/будівельники/монтажники (не менше 20 осіб). Оператори машин і механізмів, машиністи, водії, трактористи: - оператори машин, машиністи, водії, трактористи – у кількості, достатній для забезпечення керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин тощо). (не менше 22 особи). Примітки (з прикладами заповнення колонок 2, 4 Таблиці 2.1): * У колонці 2 вказується найменування посади працівника, у відповідності з назвою посади, зазначеної у відповідному наказі, або цивільно-правовій угоді які Учасник вказав у колонці 4 Таблиці 2.1. … ** Колонка 4 заповнюється для всіх працівників. Вказується штатний працівник, працює за сумісництвом або за цивільно-правовою угодою та зазначаються відповідні накази (про призначення на посаду, про сумісництво (за наявності)), цивільно-правові угоди (за наявності) номер та дата документу, які учасник надав для підтвердження інформації, відповідно до колонки 2 Таблиці 2.1. Якщо працівник залучений за цивільно-правовою угодою, то у ній вказується посада на якій він буде виконувати роботу (надавати послуги) за цією угодою. Якщо працівники залучені разом з технікою, по договору оренди техніки, за договором надання послуг техніки, у якому техніка надається з водіями, машиністами, то вказує: «Залучений за договором оренди (Договір оренди №__ від __ ____20__ )», «Залучений за договором надання послуг (Договір надання послуг №__ від __ ____20__ )». … Учасник завантажив файл «2 Довідка про наявність в учасника працівників Таблиця 2.1.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, згідно форми Таблиці 2.1. вих. № 221 від 10.07.2024 року (далі – Інформаційна довідка працівників). Однак, Учасником допущені помилки при її заповненні, зокрема: У рядку 5: У колонці 2 посада працівника не відповідає примітці* до Таблиці 2.1. У колонці 2 посада працівника вказана «Виконавець робіт», що не відповідає посаді зазначеній у наказі № 16-К від 15.11.2021р., який Учасник вказав у колонці 4. Згідно з Приміткою* до Таблиці 2.1. та Наказу № 16-К від 15.11.2021р., необхідно вказати: «Виконроб». У рядку 10: У колонці 2 посада працівника не відповідає примітці* до Таблиці 2.1. У колонці 2 посада працівника вказана «Заступник начальника виробничо-технічного відділу ДП «Чернівецький облавтодор» (Відповідальна особа з контролю якості)», що не відповідає посаді зазначеній у Наказі № 22 від 16.05.2024р., який Учасник вказав у колонці 4. Згідно з Приміткою* до Таблиці 2.1. та Наказу № 22 від 16.05.2024р., необхідно вказати: «Заступник начальника виробничо-технічного відділу ДП «Чернівецький облавтодор» (Відповідальна за проведення періодичного контролю якості будівельних матеріалів, конструкцій і виробів, дорожньо-будівельних робіт)». У рядках 14 – 17: У колонці 2 посади працівників не відповідають примітці* до Таблиці 2.1. У колонці 2 посади працівників вказані «Електрик дизелист», що не відповідає посадам зазначеним у Наказі № 13-к від 29.05.2024р., який Учасник вказав у колонці 4. Згідно з Приміткою* до Таблиці 2.1. та Наказу 13-к від 29.05.2024р., необхідно вказати: «Електрик дизеліст – робітник ІІ-го розряду». У рядку 20: У колонці 2 посада працівника не відповідає примітці* до Таблиці 2.1. У колонці 2 посада працівника вказана «Електрик», що відповідає посаді зазначеній у Наказі № 20 від 05.12.2023р.., але не відповідає Наказу № 03 від 01.01.2024р., Наказу № 08 від 29.03.2024р., Наказу № 17 від 01.06.2024р., які Учасник не вказав у колонці 4, де зазначено: «Електрик митниці КПП «Сокиряни»». Згідно з Приміткою* до Таблиці 2.1. та Наказу № 03 від 01.01.2024р., Наказу № 08 від 29.03.2024р., Наказу № 17 від 01.06.2024р., необхідно вказати: «Електрик митниці КПП «Сокиряни»». У колонці 4 номер та дата наказу не відповідають призначеному на посаду працівнику– Вамеш Валерій Васильович. У колонці 4 вказано: «Штатний (Наказ № 17 “а” від 06.06.2006р.)», а необхідно вказати: «Штатний (Наказ № 20 від 05.12.2023р., Наказ № 03 від 01.01.2024р., Наказ № 08 від 29.03.2024р., Наказ № 17 від 01.06.2024р.)». У рядку 21: У колонці 2 посада працівника не відповідає примітці* до Таблиці 2.1. У колонці 2 посада працівника вказана «Оператор котельні», що не відповідає посаді зазначеній у Наказі № 17 “а” від 06.06.2006р. Згідно з Приміткою* до Таблиці 2.1. та Наказу № 17 “а” від 06.06.2006р., необхідно вказати: «Оператор котельні на АБЗ». У колонці 4 номер та дата наказу не відповідають призначеному на посаду працівнику– Чубуков Андрій Віталійович. У колонці 4 вказано: «Наказ № 20 від 05.12.2023р.», а необхідно вказати: «Наказ № 17 “а” від 06.06.2006р.». У рядках 22 – 25: У колонці 2 посади працівників не відповідають примітці* до Таблиці 2.1. У колонці 2 посади працівників вказані «Прибиральник території», що не відповідає посадам зазначеним у Наказі № 13-к від 29.05.2024р., який Учасник вказав у колонці 4. Згідно з Приміткою* до Таблиці 2.1. та Наказу 13-к від 29.05.2024р., необхідно вказати: «Прибиральник території – робітник ІІ-го розряду». У рядках 26 – 33: У колонці 2 посади працівників не відповідають примітці* до Таблиці 2.1. У колонці 2 посади працівників вказані «Прибиральниця службових приміщень», що не відповідає посадам зазначеним у Наказі № 13-к від 29.05.2024р., який Учасник вказав у колонці 4. Згідно з Приміткою* до Таблиці 2.1. та Наказу 13-к від 29.05.2024р., необхідно вказати: «Прибиральниця службових приміщень – робітник ІІ-го розряду». У рядку 34: У колонці 2 посада працівника не відповідає примітці* до Таблиці 2.1. У колонці 2 посада працівника вказана «Прибиральниця приміщень», що не відповідає посаді зазначеній у Наказі № 14-к від 29.05.2024р., який Учасник вказав у колонці 4. Згідно з Приміткою* до Таблиці 2.1. та Наказу 14-к від 29.05.2024р., необхідно вказати: «Прибиральниця приміщень – робітник ІІ-го розряду». У рядку 35: У колонці 2 посада працівника не відповідає примітці* до Таблиці 2.1. У колонці 2 посада працівника вказана «Прибиральниця приміщень», що не відповідає посаді зазначеній у Наказі № 14-к від 29.05.2024р., який Учасник вказав у колонці 4. Згідно з Приміткою* до Таблиці 2.1. та Наказу 14-к від 29.05.2024р., необхідно вказати: «Прибиральниця території – робітник ІІ-го розряду». У рядку 38: У колонці 2 посада працівника не відповідає примітці* до Таблиці 2.1. У колонці 2 посада працівника вказана «Прибиральник зовнішньої території», що відповідає посаді зазначеній у Наказі № 11 від 12.04.2024р., але не відповідає Наказу № 19 від 01.06.2024р., які Учасник вказав у колонці 4, де зазначено: «Прибиральник зовнішньої території митниці КПП «Сокиряни»». Згідно з Приміткою* до Таблиці 2.1. та Наказу № 19 від 01.06.2024р., необхідно вказати: «Прибиральник зовнішньої території митниці КПП «Сокиряни»». У рядку 39: У колонці 2 посада працівника не відповідає примітці* до Таблиці 2.1. У колонці 2 посада працівника вказана «Прибиральниця приміщень та території КПП», що відповідає посаді зазначеній у Наказі № 21 від 05.12.2023р., але не відповідає Наказу № 04 від 01.01.2024р., Наказу № 09 від 29.03.2024р., Наказу № 18 від 01.06.2024р., які Учасник вказав у колонці 4, де зазначено: «Прибиральниця службових приміщень митниці КПП «Вашківці»». Згідно з Приміткою* до Таблиці 2.1. та Наказу № 04 від 01.01.2024р., Наказу № 09 від 29.03.2024р., Наказу № 18 від 01.06.2024р., необхідно вказати: «Прибиральниця службових приміщень митниці КПП «Вашківці»». У колонці 3 П.І.Б. працівника вказане з помилкою. Необхідно виправити – «Новоженя Юлія Максимівна». У колонці 4 номер та дата наказу не відповідають призначеному на посаду працівнику– Новоженя Юлія Максимівна. У колонці 4 вказано: «Штатний (Наказ № 21 від 05.12.2023р., Наказ № 04 від 01.01.2024р., Наказ № 19 від 29.03.2024р., Наказ № 18 від 01.06.2024р.).», а необхідно вказати: «Штатний (Наказ № 21 від 05.12.2023р., Наказ № 04 від 01.01.2024р., Наказ № 09 від 29.03.2024р., Наказ № 18 від 01.06.2024р.)». У рядку 40: У колонці 2 посада працівника не відповідає примітці* до Таблиці 2.1. У колонці 2 посада працівника вказана «Прибиральниця», що відповідає посаді зазначеній у Наказі № 18 від 05.12.2023р., але не відповідає Наказу № 01 від 01.01.2024р., Наказу № 06 від 29.03.2024р., Наказу № 16 від 01.06.2024р., які Учасник вказав у колонці 4, де зазначено: «Прибиральниця службових приміщень митниці КПП «Сокиряни»». Згідно з Приміткою* до Таблиці 2.1. та Наказу № 01 від 01.01.2024р., Наказу № 06 від 29.03.2024р., Наказу № 16 від 01.06.2024р., необхідно вказати: «Прибиральниця службових приміщень митниці КПП «Сокиряни»». У рядку 63: У колонці 4 запис не відповідає примітці** до Таблиці 2.1. У колонці 4 Учасником не наданий наказ про призначення на посаду працівника – Гайдичука Сергія Васильовича. Натомість наданий Наказ №35 від 12.07.2006р. «…про допуск до самостійної роботи…», що не відповідає примітці** до Таблиці 2.1. У зв’язку із відсутністю наказу про призначення на посаду працівника не можливо установити правильність заповнення колонки 2, відповідно примітці* до Таблиці 2.1. Необхідно надати наказ про призначення на посаду Гайдичука Сергія Васильовича, або вказати іншого працівника з наданням відповідного наказу про призначення на посаду. Інші невідповідності: Відповідно до пункту 2.1 частини 2 Додатку 1 тендерної документації: «Учасник у складі пропозиції повинен надати: …На працівників які будуть виконувати роботи/надавати послуги в електроустановках Учасник додатково надає: - скановані копії посвідчення та витягу з протоколу про проходження перевірки знань з електробезпеки або іншого документу, що підтверджує допуск до виконання робіт/надання послуг в електроустановках, видані уповноваженим на це органом та чинні на дату подання пропозицій. На працівників які будуть виконувати роботи з обслуговування котелень, теплових мереж Учасник додатково надає: - скановані копії посвідчення про проходження перевірки знань з охорони праці, видані уповноваженим на це органом та чинні на дату подання тендерних пропозицій. До переліку обов’язкових ключових посад працівників відносяться: Інженерно-технічні працівники: …- інженер енергетик/головний енергетик/енергетик або інша особа, яка здійснює організацію технічної та безпечної експлуатації електроустановок споживача, що має не менш ніж V групу з електробезпеки до і вище 1000 В (не менше 1 особи);… Інші спеціалісти: …- електрики/електромонтери/електродизелисти, які мають ІІІ – IV групу з електробезпеки (не менше 6 осіб);… Оператори машин і механізмів, машиністи, водії, трактористи: - оператори машин, машиністи, водії, трактористи – у кількості, достатній для забезпечення керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин тощо). (не менше 22 особи).». У рядку 9 Інформаційної довідки працівників Учасник вказав: у колонці 2: «Головний енергетик ДП «Чернівецький облавтодор»»; у колонці 3: «Конєв Юрій Іванович». Однак, документи, які підтверджують, що вказаний працівник має не менш ніж V групу з електробезпеки до і вище 1000 В – відсутні. Необхідно надати підтверджуючі документи, що Головний енергетик ДП «Чернівецький облавтодор» – Конєв Юрій Іванович має не менш ніж V групу з електробезпеки до і вище 1000 В. У рядках 14 – 19 Інформаційної довідки працівників Учасник вказав: у колонці 2: «Електрик дизелист»; у колонці 3: «Гімчинський Володимир Іванович», «Стурза Руслан Іванович», «Габор Василь Клавдійович», «Амоші Костянтин Михайлович», «Марценківський Анатолій Євгенович», «Мотрюк Анатолій Васильович». У рядку 20 Інформаційної довідки працівників Учасник вказав: у колонці 2: «Електрик»; у колонці 3: «Вамеш Валерій Васильович». Учасник завантажив у архівній папці «2.1 Копії наказів на прийняття на роботу.rar» файл «Копії наказів прийняття на работу інші спеціалісти.pdf» в якому наданий Протокол №28 від 28 лютого 2024 року з перевірки знань ПБЕЕС, ППБ та ПТЕЕС та копії посвідчень (далі – Протокол). Однак, Учасником допущені помилки у Протоколі, зокрема: У колонці 2 Протоколу посади працівників за порядковими номерами 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, що пройшли перевірку знань не відповідають посадам вказаним у наказах про призначення працівників на посаду. У записах за порядковими номерами 2, 8 вказано П.І.Б. працівників: «Марценківський Віталій Євгенович», «Вамеш Володимир Васильович», а в наказах на призначення працівників, Інформаційній довідці працівників, сканкопіях посвідчень про перевірку знань: «Марценківський Анатолій Євгенович», «Вамеш Валерій Васильович». Необхідно виправити у Протоколі П.І.Б. працівників та посади, відповідно наказам на призначення. Відсутня інформація про проходження перевірки знань з охорони праці Оператором котельні на АБЗ – Чубуковим Андрієм Віталійовичем, зазначеного Учасником у Інформаційній довідці працівників під порядковим номером 21. Учасником не надано у складі тендерної пропозиції скановану копію посвідчення про проходження перевірки знань з охорони праці Оператором котельні на АБЗ – Чубуковим Андрієм Віталійовичем, яке чинне на дату подання тендерних пропозицій. Необхідно надати інформацію про проходження перевірки знань та скановану копію посвідчення про проходження перевірки знань з охорони праці Оператором котельні на АБЗ – Чубуковим Андрієм Віталійовичем. У рядках 61 – 76 Інформаційної довідки працівників Учасник вказав операторів машин, машиністів, водіїв, трактористів, у кількості – 16 осіб, що не відповідає вимогам тендерної документації. Необхідно доповнити Інформаційну довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (Таблиця 2.1) інформацією про операторів машин, машиністів, водіїв, трактористів, у кількості – 6 осіб. Відповідно вимог тендерної документації: «…Якщо працівники залучені разом з технікою, по договору оренди техніки, за договором надання послуг техніки, у якому техніка надається з водіями, машиністами, учасник вказує у колонці 4 Таблиці 2.1 :«Залучений за договором оренди (Договір оренди №__ від __ ____20__ р.)», «Залучений за договором надання послуг (Договір надання послуг №__ від __ ____20__ р.)». Учасником відповідно інформації наданій у Інформаційній довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), згідно форми Таблиці 1.1. вих. № 222 від 10.07.2024 року, залучена техніка за договорами надання послуг, у яких техніка надається з водіями, машиністами: послуги Автовишки: Договір про надання послуг №08 24 від 10.06.2024; послуги техніки (поливомиючі машини – 2 одиниці): Договір про надання послуг №334/24 від 14.06.2024; послуги машини асенізаційної: Договір про надання послуг №34 від 18.06.2024. Необхідно доповнити Інформаційну довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (Таблиця 2.1) відповідними записами про операторів машин, машиністів, водіїв, трактористів, у кількості – 4 осіб: У рядку 77: Колонка 1 – «77.»; Колонка 2 – «Водій автовишки»; Колонка 3 – «П.І.Б. водія, що буде надавати послуги»; Колонка 4 – «Залучений за договором надання послуг (Договір про надання послуг №08 24 від 10.06.2024)». У рядку 78: Колонка 1 – «78.»; Колонка 2 – «Водій поливомиючої машини»; Колонка 3 – «П.І.Б. водія, що буде надавати послуги»; Колонка 4 – «Залучений за договором надання послуг (Договір про надання послуг №334/24 від 14.06.2024)». У рядку 79: Колонка 1 – «79.»; Колонка 2 – «Водій поливомиючої машини»; Колонка 3 – «П.І.Б. водія, що буде надавати послуги»; Колонка 4 – «Залучений за договором надання послуг (Договір про надання послуг №334/24 від 14.06.2024)». У рядку 80: Колонка 1 – «80.»; Колонка 2 – «Водій асенізаційної машини»; Колонка 3 – «П.І.Б. водія, що буде надавати послуги»; Колонка 4 – «Залучений за договором надання послуг (Договір про надання послуг №34 від 18.06.2024)». Крім того, для підтвердження операторів машин, машиністів, водіїв, трактористів, у кількості – 22 осіб, необхідно доповнити Інформаційну довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (Таблиця 2.1) ще 2-а відповідними записами у рядку 81, рядку 82 про операторів машин, машиністів, водіїв, трактористів. Отже, учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у повній відповідності з формою Таблиці 2.1 відповідно до пункту 2.1 частини 2 Додатку 1 тендерної документації та не надав копії відповідних, зазначених вище підтверджуючих документів. Вимагаємо усунути встановлені невідповідності, у визначений Законом термін та надати Замовнику Інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, відповідності з формою Таблиці 2.1., надати відповідні підтверджуючі документи. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виправить встановлені невідповідності Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 3. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». 3.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою згідно Таблиці 3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного (их) договору (ів) Таблиця 3.1… Учасник завантажив файл «3. Довідка про наявність договорів.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про виконання аналогічного (их) договору (ів), згідно форми Таблиці 3.1. вих. № 223 від 10.07.2024 року (далі – Інформаційна довідка аналогічних договорів). Однак, Учасником допущені помилки при її заповненні, зокрема: У рядку 1: у колонці 3 учасник зазначив: «1. № договору: 42. 2. Дата укладання договору: 11.12.2023. 3. Послуги з комплексного утримання міжнародних автомобільних пунктів пропуску через державний кордон: «Порубне - Сірет», «Мамалига - Крива», «Россошани - Брічень», «Кельменці - Ларга», «Сокиряни - Окниця», «Вашківці - Гріменкеуць» (ДК 021:2015 -79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою). 4. Термін дії договору:. 31.07.2024.». Запис за порядковим номером 3 вказаний з помилкою, а саме пропущений запис: «…, Чернівецька область …». Запис за порядковим номером 4 – зайвий, що не передбачений колонкою 3 Таблиці 3.1. Відповідно вимог, зазначених у колонці 3 Таблиці 3.1, необхідно вказати: «1. № договору: 42. 2. Дата укладання договору: 11.12.2023. 3. Послуги з комплексного утримання міжнародних автомобільних пунктів пропуску через державний кордон: «Порубне – Сірет», «Мамалига – Крива», «Россошани – Брічень», «Кельменці – Ларга», «Сокиряни – Окниця», «Вашківці – Гріменкеуць», Чернівецька область (ДК 021:2015 –79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою)». Отже, Учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у повній відповідності з формою Таблиці 3.1, відповідно до пункту 3.1 частини 3 Додатку 1 тендерної документації. Вимагаємо усунути встановлені невідповідності, у визначений Законом термін та надати Замовнику виправлену Інформаційну довідку про виконання аналогічного(их) договору(ів) у відповідності з формою Таблиці 3.1. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виправить встановлені невідповідності Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.