Період оскарження умов закупівлі - по 11-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 100 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 43749377 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Володимир Медвідь |
Телефон: | +380678811989 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ВАСИЛІЯНОК, будинок 62А |
Замовник(и): | Івано-Франківська обласна рада |
1 |
Відповідно до пункту 4 Розділу "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" Додатку 2 до Тендерної документації,Учасник повинен на підтвердження повного виконання договору зазначеного в наданій ним довідці, надати копію (копії): видаткових накладних , або документи, що підтверджують повне проведення розрахунків за договором (акт звірки взаєморозрахунків за договором або звіт про виконання договору про закупівлю з Prozorro) про надання послуг, аналогічних даній закупівлі. Учасник подав в своїй тендерній пропозиції акти здачі-прийняття робіт (надання послуг), підрахунок вартості послуг по цих актах свідчить про те, що загальна вартість послуг становить 234 430 грн. В той час, у Довідці про виконання аналогічних договорів вказано, що фактичний обсяг виконання договору становить 453 245 грн. Таким чином, Учасник в своїй тендерній пропозиції не підвтердив повне виконання зазначеного в довідці аналогічного договору. ВИМОГА: надати документальне підтвердження повного виконання аналогічного договору відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.