Закупівлю оголошено - 29-05-2024, 12:09. Дата останніх змін - 04-07-2024, 17:32

Охоронні послуги (Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги)

Закупівля: UA-2024-05-29-004797-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-05-29-005968-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-05-2024, 12:09
по 20-06-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-05-2024, 12:09
по 23-06-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 24-06-2024, 13:37
по 24-06-2024, 14:00

Період оскарження умов закупівлі - по 20-06-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Пропозиції розглянуто
Бюджет:2 500 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:25 000,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:75 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:НАЦІОНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС "ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:21710384 Досьє YouControl
Контактна особа:Андрій Баран
Телефон:+380673437626
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
03127, Україна, м. Київ,м. Київ, проспект Академіка Глушкова, буд. 1
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Охоронні послуги (Код ДК 021:2 ...
2 500 000,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-06-2024, 13:37
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Охоронні послуги (Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги)

6
місяць
03127 Україна м. Київ проспект Академіка Глушкова 1
по 31-12-2024
79710000-4
Охоронні послуги


+-
Документи
Тип документа: Критерії оцінки
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:18-06-2024, 17:20:07
Видалено31-05-2024, 15:48:43
Видалено29-05-2024, 12:09:49
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:18-06-2024, 17:20:06
Видалено31-05-2024, 15:48:44
Видалено29-05-2024, 12:09:49
Експортовано:18-06-2024, 17:20:06
Видалено31-05-2024, 15:48:44
Видалено29-05-2024, 12:09:49
Експортовано:18-06-2024, 17:20:05
Видалено31-05-2024, 15:48:45
Видалено29-05-2024, 12:09:49
Експортовано:18-06-2024, 17:20:04
Видалено31-05-2024, 15:48:45
Видалено29-05-2024, 12:09:49
Експортовано:18-06-2024, 17:20:04
Видалено31-05-2024, 15:48:46
Видалено29-05-2024, 12:09:49
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:31-05-2024, 15:48:41
Експортовано:18-06-2024, 17:20:03
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ,, ВУЛИЦЯ СОСНИЦЬКА, будинок 1/44, 02090, Анна Кузічкіна
Остаточна пропозиція:
2 487 542,40 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 487 542,40 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-07-2024, 17:32
Період подачі оскарження:
по 10-07-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-07-24, 17:23:38
24

І. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах учасника: 1. У складі пропозиції Учасника – на 30 охоронників (Барна В.В.; Вайганд О.С.; Гуленко О.П.; Жариков В.Г.; Железняков В.М.; Жмур А.О.; Іванченко С.А.; Ігнатенко В.Г.; Кицька В.В.; Ковалещенко І.І.; Козак В.В.; Кононенко Ю.Г.; Котеля В.О.; Кремена А.І.; Федоренко П.І.; Лазарєв В.О.; Левіцький С.А.; Лиходід О.М.; Лиходько Ю.А.; Лобур Р.М.; Созонюк В.І.; Яма В.О.; Срібняк А.О.; Підручний М.В.; Поворозник І.І.; Поздєєв В.О.; Струк Ф.І.; Притула М.М.; Репетун О.М.; Сабат З.С.) не надано перекладу трудових книжок українською мовою. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. пп. 7 Розділу 1 «Загальні положення»: Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимогі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати на 30 охоронників (Барна В.В.; Вайганд О.С.; Гуленко О.П.; Жариков В.Г.; Железняков В.М.; Жмур А.О.; Іванченко С.А.; Ігнатенко В.Г.; Кицька В.В.; Ковалещенко І.І.; Козак В.В.; Кононенко Ю.Г.; Котеля В.О.; Кремена А.І.; Федоренко П.І.; Лазарєв В.О.; Левіцький С.А.; Лиходід О.М.; Лиходько Ю.А.; Лобур Р.М.; Созонюк В.І.; Яма В.О.; Срібняк А.О.; Підручний М.В.; Поворозник І.І.; Поздєєв В.О.; Струк Ф.І.; Притула М.М.; Репетун О.М.; Сабат З.С.) трудові книжки із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-07-24, 17:23:38
Договір
Договір поки що не опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-05-29-004797-a-a1
2 487 542,40 UAH
Ціна договору
2 487 542,40 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "АТЛАНТ"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ПІВНІЧНА, будинок 6, ЛІТЕРА А 1, офіс 1, 04214, ПП Атлант
Остаточна пропозиція:
2 261 937,60 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 261 937,60 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 07-07-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-06-24, 16:34:53
24

І. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах учасника: 1. У складі тендерної пропозиції Учасником надано тендерну пропозицію (цінову) №81 від 20.06.2024 р., у якій не зазначено порядок надання послуг. 2. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано платіжне доручення до договору страхування службового собаки № 944.994220859.3122 від 25.11.2021 року. 3. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано довідку, що підтверджує наявність в Учасника/суб’єкта охоронної діяльності, який надає послуги з реагування, 1 (одної) службової собаки для залучення групою швидкого реагування до виявлення осіб, які проникли та незаконно перебувають на об'єкті. 4. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів реагування, які у графі «Тип транспортного засобу» містять запис «Спеціалізований», згідно п.9.1 Наказу МВС України від 11.08.2010 №379; - кольорове фото транспорту з чіткою видимістю державних номерних знаків та спеціальних світлових сигнальних пристроїв; - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до вимог наказу МВС від 18.04.13 №375); - довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку у військових комісаріатах відповідної адміністративно-територіальної одиниці та/або в територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням, типу, марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу (відповідно до вимог постанови КМУ від 17.06.2015 №405); - дозвіл (відомості) на право експлуатації (базової станції) радіотелефонного/стільникового/ супутникового/транкінгового зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача в регіоні надання послуг; - спеціальні перепустки на транспортні засоби (не менше 3 (трьох) одиниць), які видані відповідним територіальним органом для можливості здійснювати реагування екіпажами груп реагування у нічний час (комендантську годину). Перепустка повинна містити повний номер; державний номерний знак транспортного засобу; ПІБ працівника (охоронника), згідно з переліку працівників-групи швидкого реагування зазначених в п.2.4.; - дозвільний документ, виданий МВС України, на право зберігання зброї (пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії). 5. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано трудову книжку медичного працівника. 6. У складі пропозиції Учасником не надано копію квитанції до повідомлення про прийняття на роботу працівників централізованого спостереження Доля Ю.Г., Єфіменко І.О. та Скочко О.М. 7. У складі пропозиції Учасником не надано сканкопію протоколу/витягу з протоколу та чинного посвідчення про проходження навчання* з питань правила безпечної роботи з інструментами та пристроями на працівників Шерепа Б.М. та Копа А.М. 8. У складі пропозиції Учасником не надано документ, що підтверджує право надання послуг з навчання технічних працівників. 9. У складі пропозиції Учасником надано аналогічний договір №53.20-222 від 05.11.2020, у якого відсутня Додаткова угода № 1. Також згідно договору його вартість становить 10 804 500,00 грн., акти наданих послуг складені на суму 10 275 000,00 грн., що не підтверджує повне виконання аналогічного договору. 10. У складі пропозиції Учасника не надано аналогічний договір на виконання послуг з охорони масових заходів (концерти/змагання/збори та ін) та документів, що підтверджують факт надання аналогічних послуг (акти наданих послуг/документальне підтвердження банківською установою щодо надходження коштів Виконавцю за виконані послуги). 11. У складі пропозиції Учасника надано довідку на працівника Безроду Т.П. про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, у якій відсутній підпис лікаря; медичну довідку працівника Бершадська О.П. про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), у якій відсутній підпис лікаря; довідку працівника Дідик Г.Ф. про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, у якій відсутня дата проведення медичного огляду; у довідках про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин електромонтерів Рульов Ю.С., Копа А.М., Шерепа Б.М. зазначено, що вони - охоронники. 12. У складі пропозиції Учасника на 6 охоронників (Водоп’ян В.М.; Комашко С.Ф.; Коноваленко О.В.; Максименко В.Г.; Можарівський О.С.; Саєнко Л.М.) не надано підтвердження сканкопії з оригіналів довідок з реєстру органів внутрішніх справ про те, що працівник не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини або витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing) про те, що працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. 13. У складі пропозиції Учасника на 18 охоронників (Безрода Т.П.; Бугайчук Т.В.; Водоп’ян В.М.; Гараш В.Я.; Горобець О.Б.; Єрко Б.В.; Коноваленко О.В.; Кравцова В.М.; Максименко В.Г; Москальчук І.Д.; Рудюк В.Ф.; Скетецький А.І.; Скопенко Н.О.; Убираєва С.М.; Узун О.Г.; Черуха О.М.; Чуперко Ю.П.; Ярмак С.М.) не надано перекладу трудових книжок українською мовою. 14. У складі пропозиції Учасника надано Договір добровільного страхування № 03-756432 від 21.06.2024 року, у якому на всіх працівників не вірно зазначено дати їх народження, також не надано підтверджуючих документів щодо оплати відповідного договору. 15. У складі пропозиції Учасника надано Договори добровільного страхування № ДНВ/119/23 від 07.12.2023 року, № ДНВ/112/23 від 27.11.20223 року, № ДНВ/118/23 від 07.12.2023 року, до яких не надано документів, що підтверджують оплату за договорами. 16. У складі пропозиції Учасника не надано інформацію про залучення\незалучення субпідрядника. 17. У складі пропозиції Учасника не надано: Довідка про наявність кваліфікованого персоналу (надати поіменний список працівників для всіх працівників-групи швидкого реагування які забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та яких планується задіяти щодо реагування на нештатні виклики), які відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 (група швидкого реагування повинна складатись з 2 охоронників, один з яких є водієм) з наданням на кожного працівника зазначеного в довідці наступних документів: - сканкопія документа, що дає право керувати транспортним засобом (водійське посвідчення) (з розрахунку одного водія на 1 транспортний засіб наданих на вимогу п.1.2) - сканкопія свідоцтва про проходження охоронника навчання у відповідному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не нижче 3-го розряду державного зразку; - сканкопія документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду та/або довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, які дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - сканкопія медичних довідок про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - сканкопія документу про страхування охоронників-групи швидкого реагування від нещасних випадків на підприємстві, для всіх працівників згідно п.2.4., з наданням підтверджуючих документів оплати оформлення відповідного документу; - сканкопія документу про підтвердження чисельності працівників за 1 квартал 2024 року, які зазначені в довідці згідно з пунктом 2.4., Учасник надає оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію Додатку 1 та Додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період з відміткою відповідного органу державної податкової служби України про отримання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, або з наданням скан-копії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась у електронному вигляді, що підтверджує наявність у штаті не менше кількості зазначеної в п.2.4. У разі прийняття працівника/ів на роботу після звітного періоду, надається оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію повідомлень про прийняття на роботу (відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 № 413) працівників Учасника, що зазначені у довідці згідно з пунктом 2.4. - сканкопія чинного дозволу на зберігання та носіння зброї згідно працівників наданого в п.2.4; Документально підтвердити, що працівники групи швидкого реагування п.2.4 вміють користуватись зброєю та пройшли курс стрільби, шляхом надання довідки(-ок) про проходження курсу стрільби, виданої спеціалізованим органом та завірена уповноваженим державним органом. 18. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано договір добровільного страхування професійної відповідальності Учасника перед третіми особами з наданням підтверджуючих документів оплати оформлення відповідного договору. 19. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано повідомлення про прийняття працівників на роботу (з відміткою органу ДФС України або копією квитанції) на таких осіб – Безрода Т.П.; Бершадська О.П.; Бугайчук Т.В.; Водоп’ян В.М.; Горобець О.Б.; Голяченко П.М.; Дідик Г.Ф.; Єрко Б.В.; Касян В.С.; Кецмен Я.М.; Коноваленко О.В.; Кравцова В.М.; Максименко В.Г.; Можарівський О.С.; Москальчук І.Д.; Руденко А.В.; Рудюк В.Ф.; Саєнко Л.М.; Ситнікова А.А.; Скетецький А.І.; Скопенко Н.О.; Соколов А.К.; Татьяченко Г.О.; Убираєва С.М.; Узун О.Г.; Черуха О.М.; Чуперко Ю.П.; Ярмак С.М. 20. У складі тендерної пропозиції Учасником надана трудова книжка охоронника Гараш В.Я. з невірним записом щодо оформлення на роботу (запис про наказ №12 К-1 від 29.02.2024р.) або надано не останню сторінку трудової книжки, оскільки повідомлення про прийняття працівника Гараш В.Я. зазначено наказ №96 К-1 від 18.06.2024 року. 21. У складі тендерної пропозиції Учасником не наданий договір купівлі-продажу з актом прийому-передачі/видаткова накладна на власний спеціалізований транспорт Skoda Fabia д.н.з. АА8271НР. 22. У складі тендерної пропозиції Учасником надано Відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв'язку, у яких відсутня інформація про зв’язок з базовою станцією, та які розташовані в транспорті реагування з потужністю передавача не менше 10 Вт, в регіоні надання послуг. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. підпункт «Терміни надання та порядок виконання послуг» додатку 4 до ТД. 2. пп. 2 Додатку 2 до ТД: На підтвердження, надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: чинний договір страхування відповідальності за шкоду, заподіяну службовим собакою третім особам на кожного службового собаку з підтверджуючими документами оплати. 3. пп. 2 Додатку 2 до ТД: На підтвердження, надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: Довідка, що підтверджує наявність в Учасника/субєкта охоронної діяльності, який надає послуги з реагування, 1 (одної) службової собаки для залучення групою швидкого реагування до виявлення осіб, які проникли та незаконно перебувають на об'єкті. 4. пп. 1.2. Додатку 1 до ТД: У випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті, або збільшення охоронців (посилення охорони) за вимогою натисканням тривожної кнопки працівниками охорони під час несення служби/натисканням стаціонарної кнопки відвідувачів, учасник повинен мати можливість залучення додаткових сил в денний/нічний час, шляхом залучення груп швидкого реагування на транспорті реагування. Документальне підтвердження наявності не менше трьох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого у встановленому органами МВС України порядку, як «спеціалізований», що відповідає вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів реагування, які у графі «Тип транспортного засобу» містять запис «Спеціалізований», згідно п.9.1 Наказу МВС України від 11.08.2010 №379; - кольорове фото транспорту з чіткою видимістю державних номерних знаків та спеціальних світлових сигнальних пристроїв; - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до вимог наказу МВС від 18.04.13 №375); - довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку у військових комісаріатах відповідної адміністративно-територіальної одиниці та/або в територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням, типу, марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу (відповідно до вимог постанови КМУ від 17.06.2015 №405); - дозвіл(-и) (відомості) виданого власнику транспортного засобу уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронних засобів радіотехнічного зв’язку, зокрема радіостанцій, засобів стільникового, супутникового, транкінгового зв’язку (відповідна радіостанція повинна функціонувати та бути поєднаною з базовою станцією потужністю передавача не менше 25 Вт), які розташовані в транспорті реагування з потужністю передавача не менше 10 Вт, в регіоні надання послуг; - дозвіл (відомості) на право експлуатації (базової станції) радіотелефонного/стільникового/ супутникового/транкінгового зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача в регіоні надання послуг; - спеціальні перепустки на транспортні засоби (не менше 3 (трьох) одиниць), які видані відповідним територіальним органом для можливості здійснювати реагування екіпажами груп реагування у нічний час (комендантську годину). Перепустка повинна містити повний номер; державний номерний знак транспортного засобу; ПІБ працівника (охоронника), згідно з переліку працівників-групи швидкого реагування зазначених в п.2.4.; - наявність штатного медичного працівника з наданням трудової книжки працівника, свідоцтва медичного працівника та журналу щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв або в разі відсутності в штаті медичного працівника надати діючий договір, що підтверджує надання послуг з організації проведення щозмінних перед рейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів та свідоцтво медичного працівника; - дозвільний документ, виданий МВС України, на право зберігання зброї (пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії). Примітка: Кількість зброї в дозвільному документі суб’єкта охоронної діяльності повинна бути не меншою зазначених працівників-групи швидкого реагування зі списку п.2.4. для надання якісних послуг Замовнику. - наявність пульта централізованого спостереження у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» підтвердити довідкою в довільної форми та надати документи на приміщення (право власності, договір оренди, лізингу, тощо). - наявність пункта централізованого спостереження з персоналом для здійснення цілодобового режиму чергування – не менше 3 працівників, які відповідають за контроль прийняття сигналів, які надходять на ПЦС (надати документи не менше 3-х працівників про: проходження навчання/курсів; зарахування до штату підприємства працівників відповідної кваліфікації (наказ та повідомлення про прийняття працівників на роботу (з відміткою органу ДФС України або копією квитанції). Додатково надати сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження і послуг з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019. Примітка: у разі надання інформації щодо використання транспорту реагування третіх осіб учасник повинен надати документальне підтвердження про партнерські відносини з такою третьою особою, а саме договір реагування, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та копії всіх документів, зазначених в п. 1.2. щодо суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено договір реагування, а також копію його ліцензії на право ведення охоронної діяльності (Договір реагування повинен містити перелік транспортних засобів, які будуть здійснювати виїзд нарядів груп реагування). 5. пп. 1.2. Додатку 1 до ТД: наявність штатного медичного працівника з наданням трудової книжки працівника, свідоцтва медичного працівника та журналу щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв або в разі відсутності в штаті медичного працівника надати діючий договір, що підтверджує надання послуг з організації проведення щозмінних перед рейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів та свідоцтво медичного працівника. 6. пп. 1.2. Додатку 1 до ТД: наявність пункта централізованого спостереження з персоналом для здійснення цілодобового режиму чергування – не менше 3 працівників, які відповідають за контроль прийняття сигналів, які надходять на ПЦС (надати документи не менше 3-х працівників про: проходження навчання/курсів; зарахування до штату підприємства працівників відповідної кваліфікації (наказ та повідомлення про прийняття працівників на роботу (з відміткою органу ДФС України або копією квитанції). Додатково надати сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження і послуг з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019. 7. пп. 2.3. Додатку 1 до ТД: сканкопія протоколу/витягу з протоколу та чинного посвідчення про проходження навчання* з питань правила безпечної роботи з інструментами та пристроями. 8. пп. 2.3. Додатку 1 до ТД: *Примітка: Навчання повинне бути проведене в закладі, який згідно з чинного законодавства має право надання відповідних послуг (надати підтверджуючий документ щодо надання відповідних послуг). 9. пп. 3.1. Додатку 1 до ТД: Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати: - копія договору(-ів) з всіма додатками, зазначеного(-их) в довідці; - копії документів, що підтверджують факт надання аналогічних послуг (акти наданих послуг/документальне підтвердження банківською установою щодо надходження коштів Виконавцю за виконані послуги). 10. пп. 3.1. Додатку 1 до ТД: Довідка, в довільній формі, про досвід виконання аналогічних договорів на надання аналогічних послуг, які є предметом закупівлі (вказати не менше як 3 (три) виконаних договори, один з яких повинен бути на виконання послуг з охорони масових заходів (концерти/змагання/збори та ін)), в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва послуг. Аналогічним договором вважається Договір з надання послуг з охорони за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги. Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати: - копія договору(-ів) з всіма додатками, зазначеного(-их) в довідці; - копії документів, що підтверджують факт надання аналогічних послуг (акти наданих послуг/документальне підтвердження банківською установою щодо надходження коштів Виконавцю за виконані послуги). 11. п.п. 2.1. Додатку 1 до ТД: Довідка про наявність кваліфікованого персоналу (надати поіменний список працівників для всіх охоронників, яких планується задіяти на постах Замовника), які відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 (кількість працівників повинна відповідати вимогам ч.1 ст.50 Кодексу законів про працю України та бути не менше 5 охоронників на 1 цілодобовий пост) з наданням на кожного охоронника зазначеного в довідці наступних документів: - сканкопії свідоцтв про проходження охоронниками навчання у відповідному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не нижче 3-го розряду державного зразку; - сканкопії з оригіналів довідок з реєстру органів внутрішніх справ про те, що працівник не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини або витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing) про те, що працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. - сканкопії документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду та/або довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, які дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - сканкопії медичних довідок про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. П.п. 2.3. Додатку 1 до ТД: Довідка про наявність кваліфікованого персоналу (надати поіменний список працівників для всіх технічних працівників, яких планується задіяти згідно послуг п.2.2), які мають кваліфікацію та досвід (кількість повинна бути не менше 3 електромонтерів) з наданням на кожного працівника зазначеного в довідці наступних документів: - сканкопія свідоцтва про присвоєння професійної кваліфікації; - сканкопія протоколу/витягу з протоколу та чинного посвідчення про проходження навчання* з питань охорони праці; - сканкопія протоколу/витягу з протоколу та чинного посвідчення про проходження навчання* з питань правил охорони праці під час виконання робіт на висоті; - сканкопія протоколу/витягу з протоколу та чинного посвідчення про проходження навчання* з питань правила безпечної роботи з інструментами та пристроями; - сканкопія протоколу/витягу з протоколу та чинного посвідчення про проходження навчання* з допуском працівників не нижче IІІ групи до 1000В, один з працівників повинен мати допуск не нижче IV групи до 1000В; *Примітка: Навчання повинне бути проведене в закладі, який згідно з чинного законодавства має право надання відповідних послуг (надати підтверджуючий документ щодо надання відповідних послуг). - сканкопія документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду та/або довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, які дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - сканкопія медичних довідок про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 12. п.п. 2.1. Додатку 1 до ТД: Довідка про наявність кваліфікованого персоналу (надати поіменний список працівників для всіх охоронників, яких планується задіяти на постах Замовника), які відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 (кількість працівників повинна відповідати вимогам ч.1 ст.50 Кодексу законів про працю України та бути не менше 5 охоронників на 1 цілодобовий пост) з наданням на кожного охоронника зазначеного в довідці наступних документів: - сканкопії свідоцтв про проходження охоронниками навчання у відповідному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не нижче 3-го розряду державного зразку; - сканкопії з оригіналів довідок з реєстру органів внутрішніх справ про те, що працівник не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини або витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing) про те, що працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. 13. пп. 7 Розділу 1 «Загальні положення»: Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимогі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї¬ вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. 14. пп. 2.1. Додатку 1 до ТД: - сканкопія документу про страхування охоронників від нещасних випадків на підприємстві, для всіх працівників охорони поіменно, згідно п.2.1., з наданням підтверджуючих документів оплати оформлення відповідного документу. 15. пп. 2.1. Додатку 1 до ТД: - сканкопія документу про страхування охоронників від нещасних випадків на підприємстві, для всіх працівників охорони поіменно, згідно п.2.1., з наданням підтверджуючих документів оплати оформлення відповідного документу; п.п. 2.3. Додатку 1 до ТД: - сканкопія документу про страхування технічних працівників від нещасних випадків на підприємстві, для всіх працівників згідно п.2.3., з наданням підтверджуючих документів оплати оформлення відповідного документу. 16. пп. 7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: У разі закупівлі робіт або послуг згідно умов цієї тендерної документації учасники в тендерній пропозиції зазначають інформацію (повне найменування, місцезнаходження та код ЄДРПОУ) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця. Або надають гарантійний лист про не залучення субпідрядників. 17. пп.2.4 та пп.2.5 Додатку 1 до ТД: 2.4. Довідка про наявність кваліфікованого персоналу (надати поіменний список працівників для всіх працівників-групи швидкого реагування які забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та яких планується задіяти щодо реагування на нештатні виклики), які відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 (група швидкого реагування повинна складатись з 2 охоронників, один з яких є водієм) з наданням на кожного працівника зазначеного в довідці наступних документів: - сканкопія документа, що дає право керувати транспортним засобом (водійське посвідчення) (з розрахунку одного водія на 1 транспортний засіб наданих на вимогу п.1.2) - сканкопія свідоцтва про проходження охоронника навчання у відповідному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не нижче 3-го розряду державного зразку; - сканкопія документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду та/або довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, які дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - сканкопія медичних довідок про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - сканкопія документу про страхування охоронників-групи швидкого реагування від нещасних випадків на підприємстві, для всіх працівників згідно п.2.4., з наданням підтверджуючих документів оплати оформлення відповідного документу; - сканкопія документу про підтвердження чисельності працівників за 1 квартал 2024 року, які зазначені в довідці згідно з пунктом 2.4., Учасник надає оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію Додатку 1 та Додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період з відміткою відповідного органу державної податкової служби України про отримання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, або з наданням скан-копії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась у електронному вигляді, що підтверджує наявність у штаті не менше кількості зазначеної в п.2.4. У разі прийняття працівника/ів на роботу після звітного періоду, надається оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію повідомлень про прийняття на роботу (відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 № 413) працівників Учасника, що зазначені у довідці згідно з пунктом 2.4. - сканкопія чинного дозволу на зберігання та носіння зброї згідно працівників наданого в п.2.4; 2.5. Документально підтвердити, що працівники групи швидкого реагування п.2.4 вміють користуватись зброєю та пройшли курс стрільби, шляхом надання довідки(-ок) про проходження курсу стрільби, виданої спеціалізованим органом та завірена уповноваженим державним органом. 18. пп. 1.5. Додатку 1 до ТД: Для підтвердження наявності в учасника можливості відшкодування збитків, надати в складі тендерної пропозиції сканкопію договору добровільного страхування професійної відповідальності Учасника перед третіми особами з наданням підтверджуючих документів оплати оформлення відповідного договору. Розмір страхової суми повинен становити не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Такий договір повинен бути дійсним до закінчення терміну дії угоди про надання послуг з охорони. 19. пп. 2.1. Додатку 1 до ТД: - сканкопія документу про підтвердження чисельності працівників за 1 квартал 2024 року, які зазначені в довідці згідно з пунктом 2.1., Учасник надає оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію Додатку 1 та Додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період з відміткою відповідного органу державної податкової служби України про отримання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, або з наданням скан-копії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась у електронному вигляді, що підтверджує наявність у штаті не менше кількості зазначеної в п.2.1. У разі прийняття працівника/ів на роботу після звітного періоду, надається оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію повідомлень про прийняття на роботу (відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 № 413) працівників Учасника, що зазначені у довідці згідно з пунктом 2.1. 20. пп. 2.1. Додатку 1 до ТД: - сканкопія трудової книжки працівника (перша сторінка та сторінка з працевлаштуванням до штату суб’єкта охоронної діяльності) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (з відміткою органу ДФС України або копією квитанції). 21. пп. 1.1. Додатку 1 до ТД: Учасник повинен бути забезпечений обладнанням та матеріально-технічною базою, необхідною для надання послуг. Наявність матеріально-технічної бази, обладнання Учасник повинен підтвердити документально: договорами купівлі-продажу з актами прийому-передачі / видатковими накладними / договорами оренди (у разі оренди обладнання до договору оренди Учасником долучаються документи, які підтверджують наявність орендованого майна у орендодавця. Орендодавець надає гарантійний лист, яким підтверджує надання майна Учаснику на відповідну закупівлю із зазначенням ідентифікатору закупівлі). Довідка скріплена підписом уповноваженої посадової особи та печаткою (за наявності) Учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, оформлена згідно нижче наведеної Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 22. пп. 1.2. Додатку 1 до ТД: дозвіл(-и) (відомості) виданого власнику транспортного засобу уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронних засобів радіотехнічного зв’язку, зокрема радіостанцій, засобів стільникового, супутникового, транкінгового зв’язку (відповідна радіостанція повинна функціонувати та бути поєднаною з базовою станцією потужністю передавача не менше 25 Вт), які розташовані в транспорті реагування з потужністю передавача не менше 10 Вт, в регіоні надання послуг. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати тендерну пропозицію (ціновою) за формою Додатка 4 до ТД із зазначенням порядку виконання послуг. 2. Надати платіжне доручення до договору страхування службового собаки № 944.994220859.3122 від 25.11.2021 року. 3. Надати довідку, що підтверджує наявність в Учасника/суб’єкта охоронної діяльності, який надає послуги з реагування, 1 (одної) службової собаки для залучення групою швидкого реагування до виявлення осіб, які проникли та незаконно перебувають на об'єкті. 4. Надати: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів реагування, які у графі «Тип транспортного засобу» містять запис «Спеціалізований», згідно п.9.1 Наказу МВС України від 11.08.2010 №379; - кольорове фото транспорту з чіткою видимістю державних номерних знаків та спеціальних світлових сигнальних пристроїв; - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до вимог наказу МВС від 18.04.13 №375); - довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку у військових комісаріатах відповідної адміністративно-територіальної одиниці та/або в територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням, типу, марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу (відповідно до вимог постанови КМУ від 17.06.2015 №405); - дозвіл (відомості) на право експлуатації (базової станції) радіотелефонного/стільникового/ супутникового/транкінгового зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача в регіоні надання послуг; - спеціальні перепустки на транспортні засоби (не менше 3 (трьох) одиниць), які видані відповідним територіальним органом для можливості здійснювати реагування екіпажами груп реагування у нічний час (комендантську годину). Перепустка повинна містити повний номер; державний номерний знак транспортного засобу; ПІБ працівника (охоронника), згідно з переліку працівників-групи швидкого реагування зазначених в п.2.4.; - дозвільний документ, виданий МВС України, на право зберігання зброї (пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії). 5. Надати трудову книжку медичного працівника Бережної Оксани Валеріївни. 6. Надати копію квитанції до повідомлення про прийняття на роботу працівників централізованого спостереження Доля Ю.Г., Єфіменко І.О. та Скочко О.М. 7. Надати сканкопію протоколу/витягу з протоколу та чинного посвідчення про проходження навчання* з питань правила безпечної роботи з інструментами та пристроями на працівників Шерепа Б.М. та Копа А.М. 8. Надати документ, що підтверджує право надання послуг з навчання технічних працівників. 9. Надати Додаткову угоду № 1 до аналогічного договору №53.20-222 від 05.11.2020 та акти наданих послуг на недостатню суму 529 500,00 грн., що підтверджує повне виконання аналогічного договору. 10. Надати аналогічний договір на виконання послуг з охорони масових заходів (концерти/змагання/збори та ін) та документів, що підтверджують факт надання аналогічних послуг (акти наданих послуг/документальне підтвердження банківською установою щодо надходження коштів Виконавцю за виконані послуги). 11. Надати приведені у відповідність документи: довідку на працівника Безроду Т.П. про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин – з підписом лікаря; медичну довідку працівника Бершадська О.П. про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246) – з підписом лікаря; довідку працівника Дідик Г.Ф. про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, з датою проведення медичного огляду; у довідках про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин електромонтерів Рульов Ю.С., Копа А.М., Шерепа Б.М. – вірно зазначити фах. 12. Надати на 6 охоронників (Водоп’ян В.М.; Комашко С.Ф.; Коноваленко О.В.; Максименко В.Г.; Можарівський О.С.; Саєнко Л.М.) сканкопії з оригіналів довідок з реєстру органів внутрішніх справ про те, що працівник не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини або витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing) про те, що працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. 13. Надати на 18 охоронників (Безрода Т.П.; Бугайчук Т.В.; Водоп’ян В.М.; Гараш В.Я.; Горобець О.Б.; Єрко Б.В.; Коноваленко О.В.; Кравцова В.М.; Максименко В.Г; Москальчук І.Д.; Рудюк В.Ф.; Скетецький А.І.; Скопенко Н.О.; Убираєва С.М.; Узун О.Г.; Черуха О.М.; Чуперко Ю.П.; Ярмак С.М.) трудові книжки із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. 14. Надати Договір добровільного страхування № 03-756432 від 21.06.2024 року, у якому на всіх працівників зазначити коректні дати їх народження, також надати підтверджуючий документ щодо оплати відповідного договору. 15. Надати документи, що підтверджують оплату за договорами добровільного страхування № ДНВ/119/23 від 07.12.2023 року, № ДНВ/112/23 від 27.11.20223 року, № ДНВ/118/23 від 07.12.2023 року. 16. Надати інформацію про залучення\незалучення субпідрядника. 17. Надати документи: Довідка про наявність кваліфікованого персоналу (надати поіменний список працівників для всіх працівників-групи швидкого реагування які забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та яких планується задіяти щодо реагування на нештатні виклики), які відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 (група швидкого реагування повинна складатись з 2 охоронників, один з яких є водієм) з наданням на кожного працівника зазначеного в довідці наступних документів: - сканкопія документа, що дає право керувати транспортним засобом (водійське посвідчення) (з розрахунку одного водія на 1 транспортний засіб наданих на вимогу п.1.2) - сканкопія свідоцтва про проходження охоронника навчання у відповідному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не нижче 3-го розряду державного зразку; - сканкопія документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду та/або довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, які дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - сканкопія медичних довідок про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - сканкопія документу про страхування охоронників-групи швидкого реагування від нещасних випадків на підприємстві, для всіх працівників згідно п.2.4., з наданням підтверджуючих документів оплати оформлення відповідного документу; - сканкопія документу про підтвердження чисельності працівників за 1 квартал 2024 року, які зазначені в довідці згідно з пунктом 2.4., Учасник надає оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію Додатку 1 та Додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період з відміткою відповідного органу державної податкової служби України про отримання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, або з наданням скан-копії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась у електронному вигляді, що підтверджує наявність у штаті не менше кількості зазначеної в п.2.4. У разі прийняття працівника/ів на роботу після звітного періоду, надається оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію повідомлень про прийняття на роботу (відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 № 413) працівників Учасника, що зазначені у довідці згідно з пунктом 2.4. - сканкопія чинного дозволу на зберігання та носіння зброї згідно працівників наданого в п.2.4; Документально підтвердити, що працівники групи швидкого реагування п.2.4 вміють користуватись зброєю та пройшли курс стрільби, шляхом надання довідки(-ок) про проходження курсу стрільби, виданої спеціалізованим органом та завірена уповноваженим державним органом. 18. Надати договір добровільного страхування професійної відповідальності Учасника перед третіми особами з наданням підтверджуючих документів оплати оформлення відповідного договору. 19. Надати повідомлення про прийняття працівників на роботу (з відміткою органу ДФС України або копією квитанції) на таких осіб – Безрода Т.П.; Бершадська О.П.; Бугайчук Т.В.; Водоп’ян В.М.; Горобець О.Б.; Голяченко П.М.; Дідик Г.Ф.; Єрко Б.В.; Касян В.С.; Кецмен Я.М.; Коноваленко О.В.; Кравцова В.М.; Максименко В.Г.; Можарівський О.С.; Москальчук І.Д.; Руденко А.В.; Рудюк В.Ф.; Саєнко Л.М.; Ситнікова А.А.; Скетецький А.І.; Скопенко Н.О.; Соколов А.К.; Татьяченко Г.О.; Убираєва С.М.; Узун О.Г.; Черуха О.М.; Чуперко Ю.П.; Ярмак С.М. 20. Надати приведену у відповідність трудову книжку охоронника Гараш В.Я. та повідомлення про прийняття працівника Гараш В.Я. 21. Надати договір купівлі-продажу з актом прийому-передачі/видаткова накладна на власний спеціалізований транспорт Skoda Fabia д.н.з. АА8271НР. 22. Надати Відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв'язку, у яких наявна інформація про зв’язок з базовою станцією, та які розташовані в транспорті реагування з потужністю передавача не менше 10 Вт, в регіоні надання послуг.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 29-06-24, 16:34:53

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "АТЛАНТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 261 937,60 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 261 937,60 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 487 542,40 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 487 542,40 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:18-06-2024, 17:21:05
Видалено31-05-2024, 15:49:21
Видалено29-05-2024, 12:10:25
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 12:09:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 12:09:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 12:09:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 12:09:46
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 12:09:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 12:09:46
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 12:09:46
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 12:09:46
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 12:09:46
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 12:09:46
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 29-05-2024, 12:09:46
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 12:09:46
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 12:09:46
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Охоронні послуги (Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку- гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма банківської гарантії повинна відповідати вимогам, встановленим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого В Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321 . Розмір забезпечення тендерної пропозиції (3% від очікуваної вартості закупівлі): 75000,00 (сімдесят п’ять тисяч) грн. 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником. Банківські реквізити Замовника: Замовник: НК «Експоцентр України» 03127, м. Київ, пр-т. Академіка Глушкова,1 UA913052990000026005035013844 В АТ КБ «Приват Банк» МФО 305299 ЄДРПОУ 21710384 ІПН 217103826651 Номер свідоцтва 100269266 Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, який зазначено у оголошенні про проведення процедури закупівлі. Надати у складі пропозиції гарантійний лист про строк дії тендерної пропозиції. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції, у разі, якщо таке вимагалось. Продовження строку дії тендерного забезпечення здійснюється учасником на строк, що є не меншим, ніж строк продовження дії тендерної пропозиції. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, але непродовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції на строк, що є не меншим строку продовження тендерної пропозиції, учасник вважається таким, що відхилив вимогу Замовника щодо продовження строку дії тендерної пропозиції, та замовник відхиляє такого учасника на підставі абзацу 4 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився».
Статус: Активна
Дата створення: 29-05-2024, 12:09:46
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ