Період оскарження умов закупівлі - по 31-05-2024, 00:00
Закупівля здійснюється згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) Відповідно до номенклатурної позиції предмета закупівлі: код ДК 021:2015 - 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державна установа "Рівненський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" |
ЄДРПОУ: | 38503358 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Симоненко Володимир Іванович |
Телефон: | +380362635583 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,Рівне, вул. Котляревського, 3 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.06.2024 №10921-р/пк-пз зобов’язано Державну установу «Рівненський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» скасувати рішення про визначення приватного підприємства "ОХОРОНА-ВЕСТ" переможцем процедури закупівлі – “Послуги з охорони приміщення”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-24-010831-a. Разом з тим, у даному рішенні Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виявила порушення законодавства з питань публічних закупівель, прийшовши до висновку, що Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - не виявивши та не надавши учаснику можливість виправити невідповідності, зокрема в частині відсутності у складі пропозиції аналогічних договорів (з додатками) та документів, що підтверджують виконання зобов’язань за договорами, зазначеними у довідці №2/3 відповідно до пунктів 1-6 (абз. 4 стор. 6 Рішення); - не виявивши та не надавши учаснику можливість виправити невідповідності, зокрема в частині відсутності у довідці №2/3 інформації про дані контактних осіб контрагента, а саме – прізвище, за договорами вказаними у довідці (стор. 9 Рішення). Відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей розміщується в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Крім того, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відтак, з огляду на неможливість усунення порушень, виявлених Комісією у рішенні та описаних вище, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
14-07-2024, 00:00
Період оскарження:
з 03-07-2024, 13:59 по 14-07-2024, 00:00
Документи:
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації учасник з метою підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази має надати гарантійний лист, що у випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони учасник повинен мати можливість оперативного використання додаткових сил, шляхом передачі тривожних сповіщень на власний або залучений пульт централізованого спостереження (ПЦС). Під час розгляду виявлено невідповідність даній вимозі, зазначений лист відсутній. З метою усунення невідповідностей Учасник має надати гарантійний лист про те, що у випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони учасник повинен мати можливість оперативного використання додаткових сил, шляхом передачі тривожних сповіщень на власний або залучений пульт централізованого спостереження (ПЦС). 2. Відповідно до вимог Додатку 2 Тендерної документації учасник надає гарантійний лист про виконання інших вимог Замовника, як об’єкта критичної інфраструктури, визначених законодавством. Під час розгляду виявлено невідповідність даній вимозі, зазначений лист відсутній. З метою усунення невідповідностей Учасник має надати гарантійний лист про виконання інших вимог Замовника, як об’єкта критичної інфраструктури, визначених законодавством. 3. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) має надати документи, визначені Додатком 3, а саме: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше трьох договорів). Довідка повинна містити інформацію: № з/п, про предмет договору, вартість договору, номер та дату його укладення, найменування контрагента, дані контактних осіб контрагента (прізвище та ініціали, контактний номер телефону). Аналогічним вважається договір, за яким учасник надавав або надає охоронні послуги ДК 021:2015: 79710000-4 не менше шести місяців. - копії аналогічних договорів (з додатками), зазначених у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) - не менше трьох договорів із додатками з предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 і терміном надання послуг не менше шести місяців. - документи, що підтверджують виконання зобов’язань за вказаними договорами (акти приймання наданих послуг) та позитивний лист-відгук про виконання аналогічного договору. Відповідно до вимог ТД учаснику на підтвердження даної вимоги необхідно надати не менше трьох аналогічних договорів із документами, що підтверджують виконання та позитивним відгуком, а також з предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 і терміном надання послуг не менше шести місяців. Під час розгляду виявлено невідповідність даній вимозі. З метою усунення невідповідностей Учасник має надати: - копії аналогічних договорів (з додатками), зазначених у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) - не менше трьох договорів із додатками з предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 і терміном надання послуг не менше шести місяців. - документи, що підтверджують виконання зобов’язань за вказаними договорами (акти приймання наданих послуг) та позитивний лист-відгук про виконання аналогічного договору.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) має надати документи, визначені Додатком 3. Під час розгляду виявлено невідповідність даній вимозі, а саме: 1. відсутня довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше трьох договорів). Довідка повинна містити інформацію: № з/п, про предмет договору, вартість договору, номер та дату його укладення, найменування контрагента, дані контактних осіб контрагента (прізвище та ініціали, контактний номер телефону). Аналогічним вважається договір, за яким учасник надавав або надає охоронні послуги ДК 021:2015: 79710000-4 не менше шести місяців. 2. Учасником у якості аналогічних договорів надано договір, укладений із Реабілітаційним центром, термін дії якого з 01.11.2020 по 30.11.2020, що не відповідає вимозі ТД в частині надання охоронних послуг не менше шести місяців. Інший аналогічний договір від 06.01.2023 № 3-Г-23, укладений із державною спеціалізованою фінансовою установою «Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву», не підтверджено документами, що засвідчують його виконання. 3. Відповідно до вимог ТД учаснику на підтвердження даної вимоги необхідно надати не менше трьох аналогічних договорів із відповідними документами. З метою усунення невідповідностей Учасник має надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше трьох договорів). Довідка повинна містити інформацію: № з/п, про предмет договору, вартість договору, номер та дату його укладення, найменування контрагента, дані контактних осіб контрагента (прізвище та ініціали, контактний номер телефону). Аналогічним вважається договір, за яким учасник надавав або надає охоронні послуги ДК 021:2015: 79710000-4 не менше шести місяців. - копії аналогічних договорів (з додатками), зазначених у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) - не менше трьох договорів із додатками з предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 і терміном надання послуг не менше шести місяців. - документи, що підтверджують виконання зобов’язань за вказаними договорами (акти приймання наданих послуг) та позитивний лист-відгук про виконання аналогічного договору. 2. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-згоду в довільній формі про те, що учасник надає дозвіл на розміщення інформації про нього та взаєморозрахунків з ним на веб-порталі використання публічних коштів Є-дата - https://spending.gov.ua/. Під час розгляду виявлено невідповідність даній вимозі, зазначений лист-згода відсутній. З метою усунення невідповідностей Учасник має надати лист-згоду в довільній формі про те, що учасник надає дозвіл на розміщення інформації про нього та взаєморозрахунків з ним на веб-порталі використання публічних коштів Є-дата - https://spending.gov.ua/. 3. Відповідно до п.7 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації, Якщо Учасник не передбачає залучати до виконання робіт (надання послуг) субпідрядника (співвиконавця), то він повинен це письмово підтвердити, надавши у складі тендерної пропозиції лист у довільній формі, зміст якого підтверджує незалучення Учасником субпідрядника/ співвиконавця до виконання робіт (надання послуг). У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців він має надати документи визначені ТД. Під час розгляду виявлено невідповідність даній вимозі: інформація щодо залучення/незалучення субпідрядника/ співвиконавця відсутня. З метою усунення невідповідностей Учасник має надати або лист у довільній формі, зміст якого підтверджує незалучення Учасником субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт (надання послуг), або у випадку залучення учасником субпідрядників/ співвиконавців, надати в довільній формі інформацію щодо повного найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а також копії чинних договорів із субпідрядниками, гарантійний лист від субпідрядника для підтвердження того, що субпідрядник готовий до виконання послуг зазначених в предметі закупівлі та тендерній документації, а також надати інформацію по кожному субпідряднику (співвиконавцю), визначену п.7 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.