Закупівлю оголошено - 24-05-2024, 13:47. Дата останніх змін - 04-07-2024, 11:08

Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Чоп (Тиса) - Захонь»

Закупівля: UA-2024-05-24-007140-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-05-24-009181-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-05-2024, 13:47
по 31-05-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-05-2024, 13:47
по 03-06-2024, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 04-06-2024, 12:22
по 04-06-2024, 12:51

Період оскарження умов закупівлі - по 31-05-2024, 00:00

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178"

Відкриті торги з особливостями
Статус:Пропозиції розглянуто
Бюджет:8 960 272,60 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:268 808,17 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:250 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області
ЄДРПОУ:25449824 Досьє YouControl
Контактна особа:Мигалко Ігор Володимирович
Телефон:380504446001
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
88000, Україна, Закарпатська область,Ужгород, ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 39
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з комплексного утриман ...
8 960 272,60 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 04-06-2024, 12:22
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Чоп (Тиса) - Захонь»

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
79990000-0
Різні послуги, пов’язані з діловою сферою


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ РАУН   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, м. Львів, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 3А, квартира 176, 79068, Кирницький Василь Васильович
Остаточна пропозиція:
8 450 364,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 959 800,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-06-2024, 16:33
Період подачі оскарження:
по 26-06-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-06-24, 16:06:56
24

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником надано Договір 14/05-01 від 14.05.2024 року про надання послуг з асенізації рідких побутових відходів, однак у даному договорі відсутній предмет закупівлі, а тому неможливо встановити, де саме буте проводитись асенізація. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пп.7 п.1 Додатку 1 Наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі зазначено, що Учасник повинен надати підтвердження можливості надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та здійснення асинізації шляхом надання наступними документами: Довідка у довільній формі із заначенням про можливость надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та здійснення асинізації. Для підтвердження наявності власної машини для вивезення твердих побутових відходів та асинізації Учасник у складі тендерної пропозиції надає: копії свідоцтв про їх реєстрацію (технічні паспорти); Якщо Учасник не має у власності машини для вивезення твердих побутових відходів та асинізації, то такий Учасник надає: копії договору(ів), укладених з компанією(ями), яка(і) буде(уть) надавати послуги з асенізації та вивезення твердих побутових відходів дісний(і) протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Договір про надання послуг з асенізації рідких побутових відходів, в якому буде зазначено предмет закупівлі та/або де буде проводитись асенізація.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-06-24, 16:06:56
Договір
Договір поки що не опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-05-24-007140-a-a1
Номер договору:
8
Дата підписання договору:
02-07-2024, 10:00
Строк дії договору:
з 02-07-2024 по 31-12-2024
Опис договору:
Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Чоп (Тиса) - Захонь»
8 450 364,00 UAH
Ціна договору
8 322 328,18 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Закарпатська область, Удгородський р-н, село Часлівці, вул. Ратівська, будинок 1а, 89435, Геннадій Молодий
Остаточна пропозиція:
8 242 790,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 511 600,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 24-06-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 15-06-24, 16:19:50
24

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником надано Рішення уповноваженого органу Закарпатської області про встановлення(коригування) тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами яке є неналежно оформлене, що не може бути документальним підтвердженям. 2. Учасником не надано копій звітів (чи іншого документу) про проходження наглядових аудитів стосовно наданих сертифікатів на систему управління якістю за стандартами ISO 9001:2015. 3. Учасником у складі Тендерної пропозиції у Довідці про наявність обладнання та технічних засобів зазначено у п.2 довідки зазначено найменування технічного засобу Спеціалізований дорожній комбінований із змінним устаткуванням МДК, МАЗ однак у Додатках до Договору ЗА23-14 від 04.04.2023 року відсутній технічний засіб із таким найменуванням. Учасником у складі Тендерної пропозиції у Довідці про наявність обладнання та технічних засобів зазначено у п.1 довідки зазначено найменування технічного засобу Машина поливально-мийна, Спеціальний вантажний/ЗИЛ 130/(Спец.КО-002) однак у Додатках до Договору ЗА23-14 від 04.04.2023 року відсутній технічний засіб із таким найменуванням. Учасником у складі Тендерної пропозиції у Довідці про наявність обладнання та технічних засобів зазначено у п.3 довідки зазначено найменування технічного засобу Машина дорожня комбінована МДКЗ, однак у Додатках до Договору ЗА23-14 від 04.04.2023 року відсутній технічний засіб із таким найменуванням. 4. Вимогами Тендерної документації серед іншої техніки яку повинен підтвердити учасник передбачено підтвердження наявності Автопідйомника. Учасником у рядку 4 Довідки про наявність обладнання та технічних засобів зазначено наявність Двостійкового автопідйомника ShiningBerg T64. Двостійковий автопідйомника ShiningBerg T64 використвується для підіймання автотрансопртних засобів(для підіймання автомобілів та їх ремонту). Для надання послуг за даним предметом закупівлі потрібно автопідйомник для піднімання людей для роботи на висоті. 5. Учасником надано довідку № 31/05-4 від 31.05.2024р. у якій вказано, що здійснення асенізації та вивезення твердих побутових відходів буде здійснюватися Комунальним Рівненським шляхово-експлуатаційним управлінням автомобільних доріг відповідно до договору №ЗА23-14 від 31.05.2024. Відповідно до Рішення уповноваженого органу Закарпатської області про встановлення (коригування) тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами видається уповноваженим органом на підприємство яке займається вивезенням твердих побутових відходів, без нього підприємтсво не може займатися вивезенням ТПВ. Отже Учасником не підтверджено можливість надання послуг з вивезення ТПВ. 6. У наданих Учасником Цивільно-правових договорах (№1/31-05 від 31.05.2024р. та №2/31-05 від 31.05.2024р.) відсутній кінцевий термін їх дії, формулювання “До повного виконання сторонами своїх зобов’язань” не дає можливості Замовнику зрозуміти на який термін такі договори укладені, а також у вище наведених Договорах відсутні реквізити сторін, що не дає змогу Замовнику перевірити чинність таких Договорів та правовідносин між Учасником та працівниками. Разом з цим, у Договорах (№1/31-05 від 31.05.2024р. та №2/31-05 від 31.05.2024р.) заначено, що Виконавець бере на себе зобов’язання, зокрема підтримування запасів маливо-мастильних матеріалів необхідних для роботи генератора протягом 24-х годин, виходячи з технічних характеристик. Орієнтований обсяг необхідного палива на рік складає 2160 л. Відповідно до Технічного завдання зазанчено, що орієнтований запас пального 10560 л. до 31.12.2024 року. А тому дані працівники не зможуть виконати зобов’язання згідно Договору про закупівлю. 7. У посвідченні на Хільчука Богдана Володимировича зазначено що він допущений до роботи в електроустановках під напругою до 1000 В. В одночас у витязі протоколу №09/в від 16 травня 2024 р. зазначено що він пройшов навчання 16.05.2024р. та має V групу з електробезпеки до і вище 1000В. Посвідчення є новими та видані 16 травня 2024р. Отже незрозуміло чи має даний працівник право виконувати роботи під напругою вище 1000В. Відповідно до посвідчення – немає. Інформація зазначена в посвідченні суперечить інформації зазначеній у витязі протоколу №09/в від 16 травня 2024 р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пп.1.3., 1.4. п. 1 розділу ІІІ Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису на кожен з таких документів або на документи вцілому (матеріал чи інформацію). Якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель: 1) копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу). 2) оригіналів документів, створених безпосередньо учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою учасника. 3) оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). 2. Відповідно до абз.5 п.1 Додатку 7 вказано, що у складі тендерної документації Учасник надає: сертифікат на систему управління якістю за стандартами ISO 9001:2015 (сертифікат має бути виданий стосовно Надання послуг із комплексного утримання пунктів пропусків через державний кордон, збирання безпечних відходів, загального прибирання будинків. На підтвердження чинності даного сертифікату надається копія звіту (чи іншого документу) про проходження наглядових аудитів. 3. Відповідно до пп.1, 3 п.1 Додатку 1 Наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, зазначено, що Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та технічних засобів, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі та надають заповнену Таблицю 1 з наступними інформацією та документами. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди (сублізингу), надання послуг та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди (сублізингу), надання послуг та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг. - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації) та копію інвентарної картки обліку об’єкта основних засобів від Орендодавця на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України. 4. Відповідно до пп.1, 6 п.1 Додатку 1 Наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, зазначено, що Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та технічних засобів, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі та надають заповнену Таблицю 1 з наступними інформацією та документами. Учасник повинен підтвердити документально наявність матеріально-технічної бази на кожну одиницю техніки зазначеній в своїй тендерній пропозиції відповідно до п.п 1-5 до Таблиці 1. 5. Відповідно до пп.7 п.1 Додатку 1 Наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі зазначено, що також Учасник повинен надати підтвердження можливості надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та здійснення асинізації шляхом надання наступними документами: Довідка у довільній формі із заначенням про можливость надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та здійснення асинізації. Для підтвердження наявності власної машини для вивезення твердих побутових відходів та асинізації Учасник у складі тендерної пропозиції надає: копії свідоцтв про їх реєстрацію (технічні паспорти); Якщо Учасник не має у власності машини для вивезення твердих побутових відходів та асинізації, то такий Учасник надає: копії договору(ів), укладених з компанією(ями), яка(і) буде(уть) надавати послуги з асенізації та вивезення твердих побутових відходів дісний(і) протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі; Додатково учасник надає: Рішення уповноваженого органу Закарпатської області про встановлення(коригування) тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами. 6. Відповідно до вимог Тендерної документації, серед іншого зазначено, що Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання. Та відповідно до пп.1 п.2 Додатку 1 Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* зазначено, що На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії наказів про призначення на посаду (наказу про сумісництво), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 7. Відповідно до Мінімально необхідна кількість працівників, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Таблиці для надання послуг згідно предмету закупівлі зазначено, що Головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діляності організації який має не менш ніж V групу з електробезпеки до і вище 1000 В. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Рішення уповноваженого органу Закарпатської області про встановлення(коригування) тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами, як того вимагає Тендерна документація. 2. Надати копії звітів (чи іншого документу) про проходження наглядових аудитів стосовно наданих сертифікатів на систему управління якістю за стандартами ISO 9001:2015, як того вимагає Тендерна документація. 3. Документально підтвердити наявність обладнання та технічних засобів, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі як того вимагає Тендерна документація. 4. Надати документальне підтвердження наявності Автопідйомника, який є необхідним для надання послуг за предметом закупівлі та як того вимагає Тендерна документація. 5. Надати підтвердження можливості вивезення ТПВ як того вимагає Тендерна документація. 6. Надати підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, а семе щодо працівників зазначених в Цивільно-правових договорах (№1/31-05 від 31.05.2024р. та №2/31-05 від 31.05.2024р.) та усунути невідповідності що наведені у п.6 Переліку виявлених невідповідностей. 7. Привести у відповідність інформацію надану відповідно до п.7 Переліку виявлених невідповідностей як того вимагає тендерна документація.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 16-06-24, 16:19:50
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182, 02121, Максим Каримов
Остаточна пропозиція:
8 198 643,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 467 452,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 20-06-2024, 00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
8 198 643,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 467 452,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
8 242 790,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 511 600,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ РАУН   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
8 450 364,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 959 800,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не плануємо залучати до виконання робіт (надання послуг) субпідрядника/співвиконавця
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-05-2024, 13:47:37
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-05-2024, 13:46:39
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-05-2024, 13:46:18
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 24-05-2024, 13:47:12
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 24-05-2024, 13:47:12
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 24-05-2024, 13:47:12
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 24-05-2024, 13:47:12
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 24-05-2024, 13:47:12
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 24-05-2024, 13:47:12
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 24-05-2024, 13:47:12
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 24-05-2024, 13:47:12
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 24-05-2024, 13:47:12
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 24-05-2024, 13:47:12
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 24-05-2024, 13:47:12
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 24-05-2024, 13:47:12
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Чоп (Тиса) - Захонь»
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути з повним грошовим покриттям на весь строк дії гарантії та оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та повинна відповідати формі забезпечення тендерної пропозиції та заповнена відповідно вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції затверджених наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, з урахуванням Особливостей. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 250 000,00 грн. (двісті п'ятдесят тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області, ЄДРПОУ 25449824, UA898201720355199001000018420 у ДКСУ у м.Києві.
Статус: Активна
Дата створення: 24-05-2024, 13:47:12
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ