Період оскарження умов закупівлі - по 31-05-2024, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178"
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 029 032,79 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 90 870,98 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 90 000,00 UAH |
Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області |
ЄДРПОУ: | 25449824 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мигалко Ігор Володимирович |
Телефон: | 380504446001 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,Ужгород, ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 39 |
3 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником надано Договір 14/05-01 від 14.05.2024 року про надання послуг з асенізації рідких побутових відходів, однак у даному договорі відсутній предмет закупівлі, а тому неможливо встановити, де саме буте проводитись асенізація. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пп.7 п.1 Додатку 1 Наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі зазначено, що Учасник повинен надати підтвердження можливості надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та здійснення асинізації шляхом надання наступними документами: Довідка у довільній формі із заначенням про можливость надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та здійснення асинізації. Для підтвердження наявності власної машини для вивезення твердих побутових відходів та асинізації Учасник у складі тендерної пропозиції надає: копії свідоцтв про їх реєстрацію (технічні паспорти); Якщо Учасник не має у власності машини для вивезення твердих побутових відходів та асинізації, то такий Учасник надає: копії договору(ів), укладених з компанією(ями), яка(і) буде(уть) надавати послуги з асенізації та вивезення твердих побутових відходів дісний(і) протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Договір про надання послуг з асенізації рідких побутових відходів, в якому буде зазначено предмет закупівлі та/або де буде проводитись асенізація.
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником надано Рішення уповноваженого органу Закарпатської області про встановлення(коригування) тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами яке є неналежно оформлене, що не може бути документальним підтвердженям. 2. Учасником не надано копій звітів (чи іншого документу) про проходження наглядових аудитів стосовно наданих сертифікатів на систему управління якістю за стандартами ISO 9001:2015. 3. Учасником у складі Тендерної пропозиції у Довідці про наявність обладнання та технічних засобів зазначено у п.2 довідки зазначено найменування технічного засобу Спеціалізований дорожній комбінований із змінним устаткуванням МДК, МАЗ однак у Додатках до Договору ЗА23-14 від 04.04.2023 року відсутній технічний засіб із таким найменуванням. Учасником у складі Тендерної пропозиції у Довідці про наявність обладнання та технічних засобів зазначено у п.1 довідки зазначено найменування технічного засобу Машина поливально-мийна, Спеціальний вантажний/ЗИЛ 130/(Спец.КО-002) однак у Додатках до Договору ЗА23-14 від 04.04.2023 року відсутній технічний засіб із таким найменуванням. Учасником у складі Тендерної пропозиції у Довідці про наявність обладнання та технічних засобів зазначено у п.3 довідки зазначено найменування технічного засобу Машина дорожня комбінована МДКЗ, однак у Додатках до Договору ЗА23-14 від 04.04.2023 року відсутній технічний засіб із таким найменуванням. 4. Вимогами Тендерної документації серед іншої техніки яку повинен підтвердити учасник передбачено підтвердження наявності Автопідйомника. Учасником у рядку 4 Довідки про наявність обладнання та технічних засобів зазначено наявність Двостійкового автопідйомника ShiningBerg T64. Двостійковий автопідйомника ShiningBerg T64 використвується для підіймання автотрансопртних засобів(для підіймання автомобілів та їх ремонту). Для надання послуг за даним предметом закупівлі потрібно автопідйомник для піднімання людей для роботи на висоті. 5. Учасником надано довідку № 31/05-4 від 31.05.2024р. у якій вказано, що здійснення асенізації та вивезення твердих побутових відходів буде здійснюватися Комунальним Рівненським шляхово-експлуатаційним управлінням автомобільних доріг відповідно до договору №ЗА23-14 від 31.05.2024. Відповідно до Рішення уповноваженого органу Закарпатської області про встановлення (коригування) тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами видається уповноваженим органом на підприємство яке займається вивезенням твердих побутових відходів, без нього підприємтсво не може займатися вивезенням ТПВ. Отже Учасником не підтверджено можливість надання послуг з вивезення ТПВ. 6. У наданих Учасником Цивільно-правових договорах (№1/31-05 від 31.05.2024р. та №2/31-05 від 31.05.2024р.) відсутній кінцевий термін їх дії, формулювання “До повного виконання сторонами своїх зобов’язань” не дає можливості Замовнику зрозуміти на який термін такі договори укладені, а також у вище наведених Договорах відсутні реквізити сторін, що не дає змогу Замовнику перевірити чинність таких Договорів та правовідносин між Учасником та працівниками. Разом з цим, у Договорах (№1/31-05 від 31.05.2024р. та №2/31-05 від 31.05.2024р.) заначено, що Виконавець бере на себе зобов’язання, зокрема підтримування запасів маливо-мастильних матеріалів необхідних для роботи генератора протягом 24-х годин, виходячи з технічних характеристик. Орієнтований обсяг необхідного палива на рік складає 2160 л. Відповідно до Технічного завдання зазанчено, що орієнтований запас пального 3636 л. до 31.12.2024 року. А тому дані працівники не зможуть виконати зобов’язання згідно Договору про закупівлю. 7. У посвідченні на Хільчука Богдана Володимировича зазначено що він допущений до роботи в електроустановках під напругою до 1000 В. В одночас у витязі протоколу №09/в від 16 травня 2024 р. зазначено що він пройшов навчання 16.05.2024р. та має V групу з електробезпеки до і вище 1000В. Посвідчення є новими та видані 16 травня 2024р. Отже незрозуміло чи має даний працівник право виконувати роботи під напругою вище 1000В. Відповідно до посвідчення – немає. Інформація зазначена в посвідченні суперечить інформації зазначеній у витязі протоколу №09/в від 16 травня 2024 р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пп.1.3., 1.4. п. 1 розділу ІІІ Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису на кожен з таких документів або на документи вцілому (матеріал чи інформацію). Якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель: 1) копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу). 2) оригіналів документів, створених безпосередньо учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою учасника. 3) оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). 2. Відповідно до абз.5 п.1 Додатку 7 вказано, що у складі тендерної документації Учасник надає: сертифікат на систему управління якістю за стандартами ISO 9001:2015 (сертифікат має бути виданий стосовно Надання послуг із комплексного утримання пунктів пропусків через державний кордон, збирання безпечних відходів, загального прибирання будинків. На підтвердження чинності даного сертифікату надається копія звіту (чи іншого документу) про проходження наглядових аудитів. 3. Відповідно до пп.1, 3 п.1 Додатку 1 Наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, зазначено, що Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та технічних засобів, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі та надають заповнену Таблицю 1 з наступними інформацією та документами. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди (сублізингу), надання послуг та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди (сублізингу), надання послуг та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг. - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації) та копію інвентарної картки обліку об’єкта основних засобів від Орендодавця на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України. 4. Відповідно до пп.1, 6 п.1 Додатку 1 Наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, зазначено, що Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та технічних засобів, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі та надають заповнену Таблицю 1 з наступними інформацією та документами. Учасник повинен підтвердити документально наявність матеріально-технічної бази на кожну одиницю техніки зазначеній в своїй тендерній пропозиції відповідно до п.п 1-5 до Таблиці 1. 5. Відповідно до пп.7 п.1 Додатку 1 Наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі зазначено, що також Учасник повинен надати підтвердження можливості надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та здійснення асинізації шляхом надання наступними документами: Довідка у довільній формі із заначенням про можливость надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та здійснення асинізації. Для підтвердження наявності власної машини для вивезення твердих побутових відходів та асинізації Учасник у складі тендерної пропозиції надає: копії свідоцтв про їх реєстрацію (технічні паспорти); Якщо Учасник не має у власності машини для вивезення твердих побутових відходів та асинізації, то такий Учасник надає: копії договору(ів), укладених з компанією(ями), яка(і) буде(уть) надавати послуги з асенізації та вивезення твердих побутових відходів дісний(і) протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі; Додатково учасник надає: Рішення уповноваженого органу Закарпатської області про встановлення(коригування) тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами. 6. Відповідно до вимог Тендерної документації, серед іншого зазначено, що Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання. Та відповідно до пп.1 п.2 Додатку 1 Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* зазначено, що На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії наказів про призначення на посаду (наказу про сумісництво), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 7. Відповідно до Мінімально необхідна кількість працівників, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Таблиці для надання послуг згідно предмету закупівлі зазначено, що Головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діляності організації який має не менш ніж V групу з електробезпеки до і вище 1000 В. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Рішення уповноваженого органу Закарпатської області про встановлення(коригування) тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами, як того вимагає Тендерна документація. 2. Надати копії звітів (чи іншого документу) про проходження наглядових аудитів стосовно наданих сертифікатів на систему управління якістю за стандартами ISO 9001:2015, як того вимагає Тендерна документація. 3. Документально підтвердити наявність обладнання та технічних засобів, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі як того вимагає Тендерна документація. 4. Надати документальне підтвердження наявності Автопідйомника, який є необхідним для надання послуг за предметом закупівлі та як того вимагає Тендерна документація. 5. Надати підтвердження можливості вивезення ТПВ як того вимагає Тендерна документація. 6. Надати підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, а семе щодо працівників зазначених в Цивільно-правових договорах (№1/31-05 від 31.05.2024р. та №2/31-05 від 31.05.2024р.) та усунути невідповідності що наведені у п.6 Переліку виявлених невідповідностей. 7. Привести у відповідність інформацію надану відповідно до п.7 Переліку виявлених невідповідностей як того вимагає тендерна документація.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.