Період оскарження умов закупівлі - по 27-05-2024, 00:00
Закупівля здійснюється в умовах дії воєнного стану в Україні відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 352 650,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 763,25 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Київський національний університет культури і мистецтв |
ЄДРПОУ: | 02214159 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ігор БОНДАР |
Телефон: | 380445299313 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01133, Україна, Київська область,Київ, вулиця Євгена Коновальця, будинок 36 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
За результатом оцінки, проведеної відповідно до статті 29 Закону, найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронною системою закупівель визначена тендерна пропозиція ПП «ІННОВЕКС КОМПАНІ» вартістю 342 660,00 грн з ПДВ, яка 20 робочих днів з 31 травня 2024 року по 28 червня 2024 року перебуває на розгляді у Замовника щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Під час розгляду тендерної пропозиції, поданої ПП «ІННОВЕКС КОМПАНІ», Уповноваженою особою були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося відповідно до вимог частини п’ятої розділу 3 тендерної документації, які полягають в наступному. Відповідно до вимог частини п'ятої розділу 3 тендерної документації замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник повинен надати договір (договори), предметом (змістом) якого (яких) є надання аналогічних за предметом закупівлі послуг, у повному обсязі з усіма додатками, які є невід’ємними частинами такого договору (договорів) (відомості, що становить комерційну таємницю надаються у порядку, встановленому законодавством). За результатами розгляду тендерної пропозиції, поданої ПП «ІННОВЕКС КОМПАНІ», щодо її відповідності вимогам тендерної документації, Уповноваженою особою встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відсутні у повному обсязі додатки №№ 1,2,3,4,5, які є невід’ємними частинами договору про надання рекламно-інформаційних послуг № 19/10-2021 від 19.10.2021 року, укладеного з ТОВ «БУДГРУППРОЕКТІНВЕСТ-1». Таким чином станом на 28 червня 2024 року склались обставини, за яких не буде неправомірним розміщення Замовником в електронній системі закупівель необхідного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та внаслідок чого Замовником буде порушено вимоги пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель. Зважаючи на викладене, відповідно до положень пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель, замовником прийнято рішення відмінити відкриті торги на закупівлю Послуг у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
12-07-2024, 00:00
Період оскарження:
з 01-07-2024, 16:03 по 12-07-2024, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
За результатом оцінки, проведеної відповідно до статті 29 Закону, найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронною системою закупівель визначена тендерна пропозиція ПП «ІННОВЕКС КОМПАНІ» вартістю 342 660,00 грн з ПДВ, яка 19 робочих днів з 31 травня 2024 року по 27 червня 2024 року перебуває на розгляді у Замовника щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Під час розгляду тендерної пропозиції, поданої ПП «ІННОВЕКС КОМПАНІ», Уповноваженою особою були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося відповідно до вимог частини п’ятої розділу 3 тендерної документації, які полягають в наступному. Відповідно до вимог частини п'ятої розділу 3 тендерної документації замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник повинен надати договір (договори), предметом (змістом) якого (яких) є надання аналогічних за предметом закупівлі послуг, у повному обсязі з усіма додатками, які є невід’ємними частинами такого договору (договорів) (відомості, що становить комерційну таємницю надаються у порядку, встановленому законодавством). За результатами розгляду тендерної пропозиції, поданої ПП «ІННОВЕКС КОМПАНІ», щодо її відповідності вимогам тендерної документації, Уповноваженою особою встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відсутні у повному обсязі додатки №№ 1,2,3,4,5, які є невід’ємними частинами договору про надання рекламно-інформаційних послуг № 19/10-2021 від 19.10.2021 року, укладеного з ТОВ «БУДГРУППРОЕКТІНВЕСТ-1». Таким чином станом на 27 червня 2024 року склались обставини, за яких не буде неправомірним розміщення Замовником в електронній системі закупівель необхідного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та внаслідок чого Замовником буде порушено вимоги пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель. Зважаючи на викладене, відповідно до положень пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель, замовником прийнято рішення відмінити відкриті торги на закупівлю Послуг у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
27-06-2024, 21:03
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.