Період оскарження умов закупівлі - по 17-05-2024, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178"
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 592 561,90 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 47 776,85 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 45 000,00 UAH |
| Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області |
| ЄДРПОУ: | 25449824 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мигалко Ігор Володимирович |
| Телефон: | 380504446001 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,Ужгород, ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 39 |
5 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником надано Договір 14/05-01 від 14.05.2024 року про надання послуг з асенізації рідких побутових відходів, однак у даному договорі відсутній предмет закупівлі, а тому неможливо встановити, де саме буте проводитись асенізація. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пп.7 п.1 Додатку 1 Наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі зазначено, що Учасник повинен надати підтвердження можливості надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та здійснення асинізації шляхом надання наступними документами: Довідка у довільній формі із заначенням про можливость надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та здійснення асинізації. Для підтвердження наявності власної машини для вивезення твердих побутових відходів та асинізації Учасник у складі тендерної пропозиції надає: копії свідоцтв про їх реєстрацію (технічні паспорти); Якщо Учасник не має у власності машини для вивезення твердих побутових відходів та асинізації, то такий Учасник надає: копії договору(ів), укладених з компанією(ями), яка(і) буде(уть) надавати послуги з асенізації та вивезення твердих побутових відходів дісний(і) протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Договір про надання послуг з асенізації рідких побутових відходів, в якому буде зазначено предмет закупівлі та/або де буде проводитись асенізація.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.