Період оскарження умов закупівлі - по 14-05-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 390 936,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 909,36 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
Контактна особа: | Оксана Сергійчук |
Телефон: | 380990513428 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ГЕТПІН» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією щодо закупівлі за предметом Послуги з автоматизації керування об'єктами мережі АЗС UKRNAFTA на мапових сервісах код 79340000-9 «Рекламні та маркетингові послуги» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Виявлені невідповідності не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції відповідно до пункту 43 Особливостей. І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) На вимогу підпунктів 1.2 та 1.3 пункту 1 Розділу І Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «1.2. Скан-копії оригіналів та/або скан-копії підтверджуючих документів (диплом про освіту та/або сертифікати, та/або свідоцтва, та/або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків тощо), що засвідчують кваліфікацію персоналу, відомості про яких буде зазначено у Таблиці №1 цього пункту. 1.3. На підтвердження досвіду у розробці та впровадженні складних інтеграційних рішень надати посилання на реалізовані робочі проекти – не менше 3 (трьох) таких проектів». На виконання вимоги підпункту 1.2 пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 ТД Учасник не надав скан-копії оригіналів та/або скан-копії підтверджуючих документів (диплом про освіту та/або сертифікати, та/або свідоцтва, та/або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків тощо), що засвідчують кваліфікацію персоналу, відомості про яких зазначено у листі «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до надання послуг», що не відповідає вимогам тендерної документації. На виконання вимоги підпункту 1.3 пункту 1 Розділу І Додатку 2 ТД Учасник надав Інформаційний лист від 15 травня 2024 року б/н, проте Учасник визначив як «Конфіденційний документ», що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) На вимогу пункту 2 Розділу І Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «2.1. Довідка, складена в довільній формі* або згідно Таблиці №2 цього підпункту, про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору (не менше 3 (трьох)) за 2020-2024рр. Довідка про досвід виконання аналогічного договору обов’язково має містити наступні відомості про аналогічний договір: найменування підприємства – замовника, контактна особа із зазначенням номеру телефону; предмет договору; дата, № укладення договору; строк дії договору; статус виконання. Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі договір Учасника на надання послуг в галузі розробки програмного забезпечення та автоматизації мапових сервісів. *Вимога щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції відповідних довідок за формою, що наведені в Розділі І цього Додатку, запропонована Замовником як зразок для відображення затребуваної інформації, що надається у вигляді довідок довільної форми. У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, зазначену у зразку.». На виконання вказаних вимог ТД Учасник надав «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів», але без зазначення «адреси підприємства-замовника», «Предмету договору», «Строку дії договору», що не відповідає вимогам тендерної документації. 2.2. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, надати скан-копії наступних документів: а) скан-копія повністю виконаного договору (з додатками до нього), вказаного у довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (далі у цьому пункті – договір); При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»); б) скан-копія Документу, що підтверджує повне виконання договору п. 2.2 а) (на вибір Учасника): • акт (акти) приймання-передачі наданих послуг за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору; • інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий передбачено умовами цього договору. При цьому такі документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані); в) скан-копія відгуку (не менше 3 (трьох) за різними договорами) від підприємства– замовника за договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання аналогічного договору. Відгук має містити наступну інформацію: посилання на номер, дату укладеного договору, а також інформацію про повне виконання договору. 2.3. Надати портфоліо та/або лист довільної форми з інформацією по відповідними проектами, які підтверджують можливість Учасника виконувати послуги в галузі розробки програмного забезпечення та автоматизації мапових сервісів». На виконання вимог пп.2.1 та пп.2.2 пункту 2 Розділу І Додатку 2 ТД Учасник надав лише довідку про досвід виконання аналогічного договору, довідку з переліком актів про виконання договорів (без надання самих договорів та актів), але дані довідки, також визначені як «Конфіденційний документ», що не відповідає вимогам тендерної документації. На виконання вимоги пп.2.3 пункту 2 Розділу І Додатку 2 до ТД Учасник надав Інформаційний лист 3 від 8 квітня 2024 року про наявність у Учасника тендеру відгуків від клієнтів, проте даний лист містить інформацію без перекладу на українську мову, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3) На вимогу пункту 3 Розділу І Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «3.1. Фінансова звітність, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше 90% розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, що зазначена в оголошенні про проведення закупівлі. На підтвердження фінансової спроможності юридичні особа подають: - Баланс; - Звіт про фінансові результати. Звітність подається за останній звітний період, тобто за 2023 рік (звітність має бути підписаною (власноруч або електронним підписом). Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства. Учасник повинен підтвердити, що фінансова звітність була прийнята контролюючим органом і надати квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція № 2). Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. 3.2. Учасники нерезиденти подають фінансову звітність, передбачену законодавством країни Учасника для даного суб’єкта господарювання (сума в валюті І групи перераховується в гривні по офіційному курсу гривні, встановленому Національним банком України на дату подачі тендерної пропозиції).» На виконання вказаних вимог ТД Учасник надав Баланс та звіт про фінансові результати з квитанцією, проте знову ж таки, визначив їх як «Конфіденційні документи», що не відповідає вимогам тендерної документації. 4) На вимогу пункту 4 Розділу І Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «4.1. Якщо Учасник не передбачає залучати до виконання робіт (надання послуг) субпідрядника (співвиконавця), то він повинен це письмово підтвердити, надавши у складі тендерної пропозиції лист, зміст якого підтверджує незалучення Учасником субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт (надання послуг). 4.2. Якщо Учасник передбачає залучати до виконання робіт (надання послуг) субпідрядника(ів) (співвиконавця(ів) в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт (надання послуг) повинен надати: 1) довідку з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт (надання послуг); місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види робіт (послуг) та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі робіт (надання послуг). 2) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою №3 цього Додатку. 4.3. Якщо Учасник передбачає залучати до виконання робіт (надання послуг) субпідрядника (співвиконавця) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт (надання послуг) повинен надати: 1) довідку з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт (надання послуг); місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види робіт (послуг) та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі робіт (надання послуг). 2) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою №3 цього Додатку. 3) Скан-копію листа-згоди на залучення до виконання робіт (надання послуг) від субпідрядної організації, що залучається, завірений підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання). 4) Скан-копію ліцензії (дозволу) субпідрядної організації на виконання робіт (надання послуг), визначених в листі-згоді від субпідрядної організації, що залучається, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, завірену підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання). Щодо залучених субпідрядників/співвиконавців нерезидентів надається документ, який передбачений законодавством країни їх реєстрації, та за суттю є аналогічним документом, що вимагається Замовником. Документи, що не передбачені законодавством країни субпідрядників/співвиконавців нерезидентів, не подаються ними у складі Тендерної пропозиції з відповідним обґрунтуванням ненадання таких документів. Також подаються у складі пропозиції пояснення по кожному документу, що не був наданий, але вимагався, та відповідний(і) аналогічний(і) документ(и), передбачений(і) законодавством країн де вони зареєстровані (за наявності). Замовник не несе відповідальність у разі зазначення Учасником недостовірних даних, наданих на підтвердження вищезазначеної інформації». На виконання вказаних вимог ТД Учасник не надав жодного документу, що не відповідає вимогам тендерної документації. 5) На вимогу підпункту 7.3 пункту 7 Розділу І Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати лист-підтвердження в довільній формі, з прикладами наявності у Учасника проектів щодо наявності досвіду роботи повного циклу обслуговування, роботи з відгуками на мапових сервісах, зокрема Google Maps, Apple Maps, Waze та OpenStreetMaps. На виконання вказаних вимог ТД Учасник надав «Інформаційний лист» від 15 травня 2024 року з прикладом наявності у Учасника проекту щодо наявності досвіду роботи повного циклу обслуговування, роботи з відгуками на мапових сервісах, лише з Google Maps, що не відповідає вимогам тендерної документації. 6) На вимогу підпункту 7.5 пункту 7 Розділу І Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «7.5. Довідка або довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції (в якій чи в яких повинна бути інформа ція про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами).» На виконання даної вимоги ТД Учасник надав Довідку №К13-07.8/18 від 16.05.2024 видана АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК», в якій відсутня інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Вимоги підпунктів 1.2 та 1.3 пункту 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації; 2) Вимога пункту 2 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації; 3) Вимога пункту 3 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації; 4) Вимога пункту 4 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. 5) Вимога підпункту 7.3 пункту 7 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. 6) Вимога підпункту 7.5 пункту 7 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 40 Особливостей та відповідно до пункту 2 Розділу IV ТД – «Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.» Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. 1) На вимогу підпунктів 1.2 та 1.3 пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «1.2. Скан-копії оригіналів та/або скан-копії підтверджуючих документів (диплом про освіту та/або сертифікати, та/або свідоцтва, та/або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків тощо), що засвідчують кваліфікацію персоналу, відомості про яких буде зазначено у Таблиці №1 цього пункту. 1.3. На підтвердження досвіду у розробці та впровадженні складних інтеграційних рішень надати посилання на реалізовані робочі проекти – не менше 3 (трьох) таких проектів.». 2) На вимогу пункту 2 Розділу 1 Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «2.1.Довідку, складену в довільній формі* або згідно Таблиці №2 цього підпункту, про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору (не менше 3 (трьох)) за 2020-2024рр. Довідка про досвід виконання аналогічного договору обов’язково має містити наступні відомості про аналогічний договір: найменування підприємства – замовника, контактна особа із зазначенням номеру телефону; предмет договору; дата, № укладення договору; строк дії договору; статус виконання. Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі договір Учасника на надання послуг в галузі розробки програмного забезпечення та автоматизації мапових сервісів. *Вимога щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції відповідних довідок за формою, що наведені в Розділі І цього Додатку, запропонована Замовником як зразок для відображення затребуваної інформації, що надається у вигляді довідок довільної форми. У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, зазначену у зразку. 2.2. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, надати скан-копії наступних документів: а) скан-копія повністю виконаного договору (з додатками до нього), вказаного у довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (далі у цьому пункті – договір); При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»); б) скан-копія Документу, що підтверджує повне виконання договору п. 2.2 а) (на вибір Учасника): • акт (акти) приймання-передачі наданих послуг за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору; • інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий передбачено умовами цього договору. При цьому такі документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані); в) скан-копія відгуку (не менше 3 (трьох) за різними договорами) від підприємства– замовника за договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання аналогічного договору. Відгук має містити наступну інформацію: посилання на номер, дату укладеного договору, а також інформацію про повне виконання договору. 2.3. Надати портфоліо та/або лист довільної форми з інформацією по відповідними проектами, які підтверджують можливість Учасника виконувати послуги в галузі розробки програмного забезпечення та автоматизації мапових сервісів». 3) На вимогу пункту 3 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «Фінансову звітність, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше 90% розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, що зазначена в оголошенні про проведення закупівлі. На підтвердження фінансової спроможності юридичні особа подають: - Баланс; - Звіт про фінансові результати. Звітність подається за останній звітний період, тобто за 2023 рік (звітність має бути підписаною (власноруч або електронним підписом). Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства. Учасник повинен підтвердити, що фінансова звітність була прийнята контролюючим органом і надати квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція № 2). Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття.». 4) На вимогу пункту 4 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «4.1. Якщо Учасник не передбачає залучати до виконання робіт (надання послуг) субпідрядника (співвиконавця), то він повинен це письмово підтвердити, надавши у складі тендерної пропозиції лист, зміст якого підтверджує незалучення Учасником субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт (надання послуг). 4.2. Якщо Учасник передбачає залучати до виконання робіт (надання послуг) субпідрядника(ів) (співвиконавця(ів) в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт (надання послуг) повинен надати: 3) довідку з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт (надання послуг); місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види робіт (послуг) та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі робіт (надання послуг). 4) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою №3 цього Додатку. 4.3. Якщо Учасник передбачає залучати до виконання робіт (надання послуг) субпідрядника (співвиконавця) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт (надання послуг) повинен надати: 1) довідку з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт (надання послуг); місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види робіт (послуг) та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі робіт (надання послуг). 2) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою №3 цього Додатку. 3) Скан-копію листа-згоди на залучення до виконання робіт (надання послуг) від субпідрядної організації, що залучається, завірений підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання). 4) Скан-копію ліцензії (дозволу) субпідрядної організації на виконання робіт (надання послуг), визначених в листі-згоді від субпідрядної організації, що залучається, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, завірену підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання). Щодо залучених субпідрядників/співвиконавців нерезидентів надається документ, який передбачений законодавством країни їх реєстрації, та за суттю є аналогічним документом, що вимагається Замовником. Документи, що не передбачені законодавством країни субпідрядників/співвиконавців нерезидентів, не подаються ними у складі Тендерної пропозиції з відповідним обґрунтуванням ненадання таких документів. Також подаються у складі пропозиції пояснення по кожному документу, що не був наданий, але вимагався, та відповідний(і) аналогічний(і) документ(и), передбачений(і) законодавством країн де вони зареєстровані (за наявності). Замовник не несе відповідальність у разі зазначення Учасником недостовірних даних, наданих на підтвердження вищезазначеної інформації.» 5) На вимогу підпункту 7.3 пункту 7 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати лист-підтвердження в довільній формі, з прикладами наявності у Учасника проектів щодо наявності досвіду роботи повного циклу обслуговування, роботи з відгуками на мапових сервісах, зокрема Google Maps, Apple Maps, Waze та OpenStreetMaps. 6) На вимогу підпункту 7.5 пункту 7 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати «Довідку або довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції (в якій чи в яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами)».
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «Форсервіс ЮА Сейлз» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією щодо закупівлі за предметом Послуги з автоматизації керування об'єктами мережі АЗС UKRNAFTA на мапових сервісах код 79340000-9 «Рекламні та маркетингові послуги» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Виявлені невідповідності не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції відповідно до пункту 43 Особливостей. І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) На вимогу підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «1.1. Довідку, складену в довільній формі* або згідно Таблиці №1 цього підпункту, яка містить інформацію щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг. Мінімальні вимоги щодо наявності працівників відповідної кваліфікації для надання послуг відповідно до предмету закупівлі та, які мають бути залучені для виконання обов’язків за договором: ˗ спеціаліст з програмування ‒ не менше 1 (одного) фахівця; ˗ аналітик даних ‒ не менше 1 (одного) фахівця; ˗ спеціаліст з дизайну інтерфейсу ‒ не менше 1 (одного) фахівця; - копірайтер – не менше 1 (одного) фахівця; - аккаунт менеджер з управління проектами - не менше 1 (одного) фахівця. Допускається залучення Учасником працівників відповідної кваліфікації на підставі цивільно-правових договорів та за умови надання Учасником відповідної документально підтвердженої інформації (копії цивільно-правових договорів). *Склад працівників, які будуть залучатись до надання послуг, не обмежується вищенаведеним переліком кваліфікацій, професій та посад і визначається Учасником відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації). Допускається суміщення працівниками певних спеціальностей споріднених функціональних обов’язків. 1.2. Скан-копії оригіналів та/або скан-копії підтверджуючих документів (диплом про освіту та/або сертифікати, та/або свідоцтва, та/або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків тощо), що засвідчують кваліфікацію персоналу, відомості про яких буде зазначено у Таблиці №1 цього пункту.» На виконання вказаних вимог ТД Учасник надав лист «Відомості про команду технічних працівників» та скан-копії підтверджуючих документів (диплом про освіту та/або сертифікати, та/або свідоцтва, та/або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків тощо), що засвідчують кваліфікацію персоналу, відомості про яких зазначено у Таблиці №1 цього листа. Проте, в складі тендерної пропозиції наявні сертифікати, свідоцтва тощо без перекладу на українську мову та не надано жодного підтверджуючого документа на наступних працівників: Аккаунт менеджер з управління проектами – Ігор Матяш; Спеціаліст з програмування – Дмитро Чепов; Спеціаліст з дизайну інтерфейсу – Ладюк Антон та Спеціаліст з дизайну інтерфейсу – Лесенко Тетяна, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) На вимогу пп.2.1 пункту 2 Розділу 1 Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «2.1. Довідка, складена в довільній формі* або згідно Таблиці №2 цього підпункту, про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору (не менше 3 (трьох)) за 2020-2024рр. Довідка про досвід виконання аналогічного договору обов’язково має містити наступні відомості про аналогічний договір: найменування підприємства – замовника, контактна особа із зазначенням номеру телефону; предмет договору; дата, № укладення договору; строк дії договору; статус виконання. Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі договір Учасника на надання послуг в галузі розробки програмного забезпечення та автоматизації мапових сервісів. *Вимога щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції відповідних довідок за формою, що наведені в Розділі І цього Додатку, запропонована Замовником як зразок для відображення затребуваної інформації, що надається у вигляді довідок довільної форми. У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, зазначену у зразку.». На виконання вказаних вимог ТД Учасник надав «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів», але без зазначення «адреси підприємства-замовника», «Предмету договору», «Строку дії договору», що не відповідає вимогам тендерної документації. 3) На вимогу пп.2.2 пункту 2 Розділу 1 Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, надати скан-копії наступних документів: а) скан-копія повністю виконаного договору (з додатками до нього), вказаного у довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (далі у цьому пункті – договір); При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»); б) скан-копія Документу, що підтверджує повне виконання договору п. 2.2 а) (на вибір Учасника): • акт (акти) приймання-передачі наданих послуг за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору; • інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий передбачено умовами цього договору. При цьому такі документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані); в) скан-копія відгуку (не менше 3 (трьох) за різними договорами) від підприємства– замовника за договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання аналогічного договору. Відгук має містити наступну інформацію: посилання на номер, дату укладеного договору, а також інформацію про повне виконання договору.» На виконання вказаних вимог ТД Учасник надав п’ять договорів з актами наданих послуг та листи відгуки. Проте, жоден з наданих документів не підтверджує виконання договору в повному обсязі. 4) На вимогу підпункту 7.3 пункту 7 Розділу І Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати лист-підтвердження в довільній формі, з прикладами наявності у Учасника проектів щодо наявності досвіду роботи повного циклу обслуговування, роботи з відгуками на мапових сервісах, зокрема Google Maps, Apple Maps, Waze та OpenStreetMaps. На виконання вказаних вимог ТД Учасник надав «Лист-підтвердження» з прикладом наявності у Учасника проекту щодо наявності досвіду роботи повного циклу обслуговування, роботи з відгуками на мапових сервісах, лише з Google Maps, що не відповідає вимогам тендерної документації. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Вимоги пункту 7 Розділу І. Загальні положення та підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації; 2) Вимога підпункту 2.1 пункту 2 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації; 3) Вимога підпункту 2.2 пункту 2 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації; 4) Вимога підпункту 7.3 пункту 7 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На вимогу підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «1.1. Довідку, складену в довільній формі* або згідно Таблиці №1 цього підпункту, яка містить інформацію щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг. Мінімальні вимоги щодо наявності працівників відповідної кваліфікації для надання послуг відповідно до предмету закупівлі та, які мають бути залучені для виконання обов’язків за договором: ˗ спеціаліст з програмування ‒ не менше 1 (одного) фахівця; ˗ аналітик даних ‒ не менше 1 (одного) фахівця; ˗ спеціаліст з дизайну інтерфейсу ‒ не менше 1 (одного) фахівця; - копірайтер – не менше 1 (одного) фахівця; - аккаунт менеджер з управління проектами - не менше 1 (одного) фахівця. Допускається залучення Учасником працівників відповідної кваліфікації на підставі цивільно-правових договорів та за умови надання Учасником відповідної документально підтвердженої інформації (копії цивільно-правових договорів). *Склад працівників, які будуть залучатись до надання послуг, не обмежується вищенаведеним переліком кваліфікацій, професій та посад і визначається Учасником відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації). Допускається суміщення працівниками певних спеціальностей споріднених функціональних обов’язків. 1.2. Скан-копії оригіналів та/або скан-копії підтверджуючих документів (диплом про освіту та/або сертифікати, та/або свідоцтва, та/або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків тощо), що засвідчують кваліфікацію персоналу, відомості про яких буде зазначено у Таблиці №1 цього пункту». Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. 2) На вимогу підпункту 2.1 пункту 2 Розділу 1 Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «Довідку, складену в довільній формі* або згідно Таблиці №2 цього підпункту, про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору (не менше 3 (трьох)) за 2020-2024рр. Довідка про досвід виконання аналогічного договору обов’язково має містити наступні відомості про аналогічний договір: найменування підприємства – замовника, контактна особа із зазначенням номеру телефону; предмет договору; дата, № укладення договору; строк дії договору; статус виконання. Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі договір Учасника на надання послуг в галузі розробки програмного забезпечення та автоматизації мапових сервісів. *Вимога щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції відповідних довідок за формою, що наведені в Розділі І цього Додатку, запропонована Замовником як зразок для відображення затребуваної інформації, що надається у вигляді довідок довільної форми. У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, зазначену у зразку.».. 3) На вимогу підпункту 2.2 пункту 2 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, надати скан-копії наступних документів: а) скан-копія повністю виконаного договору (з додатками до нього), вказаного у довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (далі у цьому пункті – договір); При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»); б) скан-копія Документу, що підтверджує повне виконання договору п. 2.2 а) (на вибір Учасника): • акт (акти) приймання-передачі наданих послуг за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору; • інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий передбачено умовами цього договору. При цьому такі документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані); в) скан-копія відгуку (не менше 3 (трьох) за різними договорами) від підприємства– замовника за договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання аналогічного договору. Відгук має містити наступну інформацію: посилання на номер, дату укладеного договору, а також інформацію про повне виконання договору.» 4) На вимогу підпункту 7.3 пункту 7 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати лист-підтвердження в довільній формі, з прикладами наявності у Учасника проектів щодо наявності досвіду роботи повного циклу обслуговування, роботи з відгуками на мапових сервісах, зокрема Google Maps, Apple Maps, Waze та OpenStreetMaps.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.