Період оскарження умов закупівлі - по 09-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 350 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ТОВ БРОКЕНЕРГІЯ |
ЄДРПОУ: | 40050036 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ohtec.com.ua |
Контактна особа: | Іванова Олена Михайлівна |
Телефон: | +380544631474 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 42704, Україна, Сумська область,Охтирка, вул. Снайпера, будинок 13 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 1) Пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагається надати: - Довідка в довільній формі, що містить перелік договорів з надання учасником послуг, аналогічних предмету закупівлі (аудиторські перевірки фінансової звітності) протягом трьох попередніх років з підприємствами, які на момент виконання завдання з обов’язкового аудиту фінансової звітності здійснювали господарську діяльність з виробництва електричної та теплової енергії, газопостачання. Довідка повинна містити назву та контактну інформацію контрагента, період надання послуг, інформацію про стан виконання договору. Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати: - скан-копії аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 4 штук), із зазначених у довідці, з відповідними актами виконаних робіт та листами відгуками щодо підтвердження ділової репутації учасника від попередніх контрагентів (покупців). 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній скан-копії аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 4 штук), із зазначених у довідці, з відповідними актами виконаних робіт та листами відгуками щодо підтвердження ділової репутації учасника від попередніх контрагентів (покупців), зазначених в довідці. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку що містить перелік договорів з надання учасником послуг, аналогічних предмету закупівлі (аудиторські перевірки фінансової звітності) протягом трьох попередніх років з підприємствами, які на момент виконання завдання з обов’язкового аудиту фінансової звітності здійснювали господарську діяльність з виробництва електричної та теплової енергії, газопостачання. Довідка повинна містити назву та контактну інформацію контрагента, період надання послуг, інформацію про стан виконання договору. Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати: - скан-копії аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 4 штук), із зазначених у довідці, з відповідними актами виконаних робіт та листами відгуками щодо підтвердження ділової репутації учасника від попередніх контрагентів (покупців).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.