Період оскарження умов закупівлі - по 03-05-2024, 00:00
Строк надання послуг: з дати підписання Договору і до 31.07.2024 року.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 229 201,20 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 590,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
Контактна особа: | Олена Нос |
Телефон: | +380532515489 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
4 |
Пункт 1: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом договору завантажено скан-копію ВІДОМОСТЕЙ ПРО ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ за №153 від 06.05.2024 р. (назва файлу «1. аналог.договір.pdf»), в яких: -зазначено відомості про досвід виконання договору №9002в від 20.09.2021 р., укладеного з КП «Салтівське трамвайне депо». Проте предметом даного договору є поставка товару «Реєстраційні та облікові журнали в асортименті: код за ДК 021:2015 22810000-1 «Паперові чи картонні реєстраційні журнали», що не може вважатися аналогічним договором (такими вважаються договори щодо надання послуг з друку продукції); -не заповнено поле в колонці «Роль (генпідрядник, субпідрядник)». 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 1. пункту 1 частини 1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» Додатку №1 до ТД: 1. Надати довідку/лист у формі визначеною тендерною документацією (Таблиця №1) за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми) *Аналогічним(-ми) договором(-ами) вважається договір(-ри) щодо надання послуг з друку продукції. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити оновлену довідку/лист у формі визначеною тендерною документацією (Таблиця №1) про виконання аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору, що відповідає предмету закупівлі та вважається аналогічним(-ми). Пункт 2: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником завантажено скан-копію Договору №9002в від 20.09.2021 р., укладеного з КП «Салтівське трамвайне депо» (назва файлу «1.1. Договір Салтівське від 20.09.2021.pdf»»), предметом якого є поставка товару «Реєстраційні та облікові журнали в асортименті: код за ДК 021:2015 22810000-1 «Паперові чи картонні реєстраційні журнали», що не дає змогу вважати такий договір аналогічним (Аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з друку продукції). 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 2. пункту 1 частини 1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» Додатку №1 до ТД: 2. Надати скан-копію виконанного(-их)договору(-ів) із додатками (якщо є такі додатки) зазначених в Таблиці №1 (з оригіналу або з копії) (достатньо однієї скан-копії договору). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити скан-копію виконанного(-их)договору(-ів) із додатками (якщо є такі додатки) зазначених в Таблиці №1 (достатньо однієї скан-копії договору). Пункт 3: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано сканкопію Листа-відгуку №929 від 22.12.2021р. (назва файлу «1.2. Відгук Салтівське.PDF») від КП «Салтівське трамвайне депо» про належне виконання зобов’язань за договором №9002в від 20.09.2021 р., який як вже зазначалося раніше не може вважатися аналогічним. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 3 пункту 1 частини 1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» Додатку №1 до ТД: 3.Надати скан-копію відгуку(-ів)/рекомендації (з оригіналу або з копії) від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним(и) договором(ами) скан-копія якого(-их) надається для підтвердження виконання *аналогічного (-их) договору (-ів), зазначених в Таблиці №1 (достатньо однієї скан-копії відгуку/рекомендації). 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити скан-копію відгуку(-ів)/рекомендації (з оригіналу або з копії) від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним(и) договором(ами) скан-копія якого(-их) надається для підтвердження виконання аналогічного (-их) договору (-ів), зазначених в Таблиці №1 (достатньо однієї скан-копії відгуку/рекомендації). До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Пункт 1: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом договору завантажено скан-копію довідки (назва файлу «ВІДОМОСТІ ПРО ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ.pdf»), в якій зазначено відомості про досвід виконання договору від 20.08.2020 р., укладеного з Територіальним управлінням служби судової охорони у Чернівецькій області. Проте предметом даного договору є поставка товарів, зазначених в Специфікації за кодом ДК 021:2015 код 9820000-8-Послуги, пов’язані з друком, що не може вважатися аналогічним договором (такими вважаються договори щодо надання послуг з друку продукції). 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 1. пункту 1 частини 1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» Додатку №1 до ТД: 1. Надати довідку/лист у формі визначеною тендерною документацією (Таблиця №1) за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми) *Аналогічним(-ми) договором(-ами) вважається договір(-ри) щодо надання послуг з друку продукції. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити оновлену довідку/лист у формі визначеною тендерною документацією (Таблиця №1) про виконання аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору, що відповідає предмету закупівлі та вважається аналогічним(-ми). Пункт 2: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником завантажено скан-копію Договору №101 про закупівлю товарів за державні кошти від 20.08.2020 р. (назва файлу «ТУ ССО у Чернівецькфй обл..pdf»), предмет якого є поставка товарів, зазначених в Специфікації за кодом ДК 021:2015 код 9820000-8-Послуги, пов’язані з друком, що не дає змогу вважати такий договір аналогічним (Аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з друку продукції). 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 2. пункту 1 частини 1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» Додатку №1 до ТД: 2. Надати скан-копію виконанного(-их)договору(-ів) із додатками (якщо є такі додатки) зазначених в Таблиці №1 (з оригіналу або з копії) (достатньо однієї скан-копії договору). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити скан-копію виконанного(-их)договору(-ів) із додатками (якщо є такі додатки) зазначених в Таблиці №1 (достатньо однієї скан-копії договору). Пункт 3: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано скан-копію відгуку(-ів)/рекомендації (з оригіналу або з копії) від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним(и) договором(ами) скан-копія якого(-их) надається для підтвердження виконання аналогічного (-их) договору (-ів), зазначених в Таблиці №1. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 3 пункту 1 частини 1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» Додатку №1 до ТД: 3.Надати скан-копію відгуку(-ів)/рекомендації (з оригіналу або з копії) від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним(и) договором(ами) скан-копія якого(-их) надається для підтвердження виконання *аналогічного (-их) договору (-ів), зазначених в Таблиці №1 (достатньо однієї скан-копії відгуку/рекомендації). 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити скан-копію відгуку(-ів)/рекомендації (з оригіналу або з копії) від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним(и) договором(ами) скан-копія якого(-их) надається для підтвердження виконання аналогічного (-их) договору (-ів), зазначених в Таблиці №1 (достатньо однієї скан-копії відгуку/рекомендації). Пункт 4: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником завантажено скан-копію Листа щодо повноважень посадових осіб (назва файлу «Лист щодо повноважень посадових осіб.pdf»), який не відповідає вимогах ТД: -лист складено не у відповідності до форми листа щодо повноважень посадових осіб, а саме: відсутня верхня частина наданої форми. - в переліку документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, одним із документів зазначено Протокол засновників. Проте, наданий в складі пропозиції документ (назва файлу «підписант_2023 (1).pdf») має зовсім іншу назву – Протокол зборів Учасників ТзОВ «Терно-граф». 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 1.1. пункту 1 частини 2. «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку №1 до ТД: 1.1. Надати лист в складі тендерної пропозиції за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ. Додаток №1.1 до ТД: форма листа щодо повноважень посадових осіб. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити оновлений Лист щодо повноважень посадових осіб заповнений відповідно до вимог ТД. Пункт 5: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником завантажено скан-копію некоректно заповненого Опитувальника Контрагента-юридичної особи (назва файлу «Додаток 5 (Опитувальник юридичної особи) 1.xls»), а саме: відсутня позначка «так» у розділі 7 та у пункті 8.1. надано негативну відповідь, водночас у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань розміщено відомості, що засновниками Учасника є Максимів Л.П., Фенюк Б.П. з частками кожного у статутному капіталі по 50 %. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 1 Додатку №2.1 до ТД: 1. Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (надається учасниками-юридичними особами). додаток №5 до ТД: 7. Кінцеві бенефіціарні власники* Контрагента 8.1. Чи наявні у структурі власності Контрагента фізичні особи, які є власниками 10% і більше? 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити скан-копію оновленого Опитувальника Контрагента-юридичної особи заповненого відповідно до вимог ТД. Пункт 6: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником завантажено скан-копію Гарантійного листа (назва файлу «Гарантійний лист 1.pdf»), який має невідповідність, а саме в Листі Учасником зазначено інформацію про Виробника товару та про продаж товарів, однак, предметом цієї закупівлі є послуги. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 6 Додатку №2.1 до ТД: 6. На підтвердження відсутності перебування під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, учасник надає Гарантійний лист за наведеною формою 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити скан-копію оновленого Гарантійного листа заповненого відповідно до вимог ТД. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.