Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 9 250 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 100 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК"" |
ЄДРПОУ: | 23697280 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ukrgasbank.com |
Контактна особа: | Антоніна Сасса |
Телефон: | +380445941170 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03087, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Єреванська, 1 |
4 |
Шановний Учаснику, за результатами оцінки вашої пропозиції на закупівлю «Розміщення інформаційних та рекламних матеріалів в Інтернеті» виявлено наступні невідповідності умовам тендерної документації: 1. В завантаженій «ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЦІНИ» наявна арифметична помилка розрахунку вартості відповідно до Таблиці 1 «Продукт Роздрібного бізнесу в Інтернеті» в п.1 та в загальній вартості послуг з ПДВ. 2. Не дотримано вимог пп.1.2. та 1.3. п.1. ч. 1 розділу 3 тендерної документації, вимагалось надання Довідки про підтвердження наявності досвіду виконання не менше 2 (двох) договорів з аналогічним предметом закупівлі, з 01.01.2021 по теперішній час, на майданчик завантажено документ з назвою «1.2.-1.3.Довідка про виконання аналогічних договорів та скани_ТОВ _МІКС ДІДЖИТАЛ» інформація в якому не відповідає вимогам зазначеним пп.1.2., оскільки: - Довідка не містить дати виконання зобов’язань; - Договір № MD0719-07 від 10.07.2019 року з АРТЕКСПО Україна – укладено до 2021 року, що суперечить вимозі; - Договір про надання послуг №260124-64Е від 26.01.24 року – не містить інформації про дату його укладання, крім того зважаючи, що на підтвердження виконання надано лише один Акт, а період надання послуг до 31.12.2024, зазначений договір не може бути підтвердженням досвіду виконання; - Договір про надання послуг № 291222-24Е від 29.12.22 року – не містить інформації про дату його укладання; Просимо усунути виявлені невідповідності.
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Шановний Учаснику, за результатами оцінки вашої пропозиції на закупівлю «Розміщення інформаційних та рекламних матеріалів в Інтернеті» виявлено наступні невідповідності умовам тендерної документації: "1. В пропозиції щодо ціни зазначено вартість без зазначення двох знаків після коми. 2. Не дотримано вимог пп.1.2. п.1. ч. 1 розділу 3 тендерної документації, вимагалось надання Довідки про підтвердження наявності досвіду виконання не менше 2 (двох) договорів з аналогічним предметом закупівлі, з 01.01.2021 по теперішній час, на майданчик завантажено документ з назвою «2. Довідка про наявність досвіду» (зазначено, що надається на вимогу п.1.3. тендерної документації) не відповідає вимогам зазначеного пп.1.2., оскільки: - не зазначено дати виконання зобов’язань за договорами; - не зазначено ЄДРПОУ та адреси контрагента ТОВ «ВСТ-ОЙЛ»; - не зазначено ПІБ контактних осіб контрагентів (замовників) 3. Не дотримано вимог пп.1.3. п.1. ч. 1 розділу 3 тендерної документації, а саме: - надано скановані копії не з оригіналів документів; - скановані копії договорів з аналогічним предметом закупівлі надано не в повному обсязі (тендерною документацією передбачено: Аналогічний за предметом закупівлі договір(-и) повинен бути наданий з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, додатковими угодами тощо); - на підтвердження виконання зобов’язань за договором з ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» надано лише один Акт (за грудень 2023), а зважаючи на заретушовані суми та період Додатку до договору, відсутня можливість визначити виконання зобов’язань за договором в повному обсязі, в т.ч. і причини не надання послуг з 01.01.2024 року; 4. Не дотримано вимог пп.1.6. п.1. ч. 1 розділу 3 тендерної документації, а саме: завантажений файл «6. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації» не дає змоги підтвердити вимоги тендерної документації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - Digital Strategic Director з досвідом роботи не менш ніж 5 років (або аналогічна за функціональними обов’язками посада); - аккаунт-менеджер з досвідом управління проектами не менш ніж 5 років (або аналогічна за функціональними обов’язками посада). 5. Не дотримано вимог пп.1.7. п.1. ч. 1 розділу 3 тендерної документації, а саме: завантажений файл «7. Гарантійний лист» по суті не відповідає вимогам визначених тендерною документацією; 6. Не дотримано вимог пп.1.10. п.1. ч. 1 розділу 3 тендерної документації, а саме: відсутня інформація з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації; 7. В завантаженому файлі «13. Додаток 5 Анкета опитувальник контрагента» п.7 зазначено залучення субпідрядників, проте не коректно заповнено п.7.1. по суті щодо зазначення детально змісту і обсягу робіт, які будуть виконуватися даними субпідрядником / посередником в рамках виконання вашою компанією зобов'язань перед АБ «УКРГАЗБАНК». Просимо усунути виявлені невідповідності." Додатково, зважаючи на різну політику ціноутворення вартості кліку для різних цільових аудиторій (клієнти Роздрібного бізнесу, клієнти МСБ), які мають різні інтереси , різні поведінкові фактори в таких каналах як: Adpartner - Teaser banner, Performance Max. Smart campaign, MGID ми вважаємо, що ціна за один клік в даних каналах не може бути однаковою для аудиторій Роздрібного бізнесу та МСБ для послуг розміщення реклами в Інтернеті просимо надати Довідку про проведені розрахунки на основі яких учасник тендеру надав однакові вартості кліків для аудиторій Роздрібного бізнесу та МСБ в каналах Adpartner - Teaser banner, Performance Max. Smart campaign, MGID (Таблиця 1 та Таблиця 2).
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Шановний Учаснику, за результатами оцінки вашої пропозиції на закупівлю «Розміщення інформаційних та рекламних матеріалів в Інтернеті» виявлено наступні невідповідності умовам тендерної документації: 1. В завантаженій «ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЦІНИ» наявні арифметичні помилки в розрахунках вартості послуг по кожному продукту та відповідно невірно зазначено вартість за одиницю. 2. Не дотримано вимог пп.1.2. п.1. ч. 1 розділу 3 тендерної документації, вимагалось надання Довідки про підтвердження наявності досвіду виконання не менше 2 (двох) договорів з аналогічним предметом закупівлі, з 01.01.2021 по теперішній час, із зазначенням, на майданчик завантажено документ з назвою «Довідка (пп.1.2, п.1, ч.1, Розділ 3)_МПБ_скан» який не відповідає вимогам зазначеного пп.1.2., оскільки: - договір укладений з ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ» від 11.03.2020 №80D МРВ-097/83/2020/20 – не відповідає вимогам до договорів з аналогічним предметом закупівлі за роком укладання. - договір укладений з ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ» від 17.03.2023 №МРВ-141601/2023 – не відповідає вимогам до договорів з аналогічним предметом закупівлі, не виконаний в повному обсязі. - по всім договорам зазначено лише рік виконання зобов’язань, а вимагалось дату виконання зобов’язань. 3. Не дотримано вимог пп.1.3. п.1. ч. 1 розділу 3 тендерної документації, а саме: не надано в складі пропозиції скан-копії договорів зазначених в довідці пп.1.2. п.1. ч. 1 розділу 3 4. Документ, завантажений з назвою «Лист рекомендація ДТЕК (пп. 1.3, п. 1, ч. 1, Розділ 3)_МПБ_скан» не відповідає вимогам тендерної документації до Листів-відгуків, а саме: не містить контактного номеру телефону особи замовника за договором, яка може підтвердити виконання договору. 5. Не дотримано вимог пп.1.9. п.1. ч. 1 розділу 3 тендерної документації, а саме: Наказом №58/К від 09.11.2021 зазначено період призначення на посаду директора з 09 листопада 2021 року по 08 листопада 2023 року, тобто на дату подачі пропозиції відсутні повноваження її підписання на підставі завантаженого у складі пропозиції документу, інші документи, що підтверджують такі повноваження відсутні. 6. Перша сторінка документу «Додаток 4 (пп.1.12, п.1, ч.1, Розділ 3)_МПБ_скан» містить дві відповіді «ні» та «не застосовується» одночасно. Також вбачається сканування копії документу або не кольорової скан-копії. 7. В п.7. Анкети-опитувальника «Додаток 5 (пп.1.13, п.1, ч.1, Розділ 3)_скан» зазначено, що не планується залучення субпідрядників для виконання умов договору, в той же час п.7.1. заповнено, що планується залучення субпідрядників для «розміщення в мережі Інтернет рекламних матеріалів», необхідно привести у відповідність. Також вбачається сканування копії документу або не кольорової скан-копії. Просимо усунути виявлені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.