Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 2 635 200,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 13 176,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Одночасний |
Мінімальна кількість пропозицій: | 2 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК" |
ЄДРПОУ: | 23494714 Досьє YouControl |
Сайт: | https://sensebank.com.ua/ |
Контактна особа: | Худотепла Наталія |
Телефон: | 380666364353 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03150, Україна, Київська область,Київ, вул. Велика Васильківська, 100 |
6 |
Шановний учаснику, відповідно до наданих документів, просимо додатково надати: 1. Тендерну пропозицію за результатом аукціону (Додаток 1.1. Тендерної документації) 2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за всіма критеріями пошуку у відповідності до п. 1. Додатку 3 Тендерної документації. 3. Довідку у довільній формі про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), яка має містити інформацію про виконання (повністю або частково) Учасником подібного (-их) чи аналогічного (-их) за характером та видом договору (-ів) за предметом закупівлі, із зазначенням, в т.ч. інформації: найменування клієнта, контактні дані клієнта, дата укладання договору, предмет договору, строк дії договору: -для Учасника, який має досвід співпраці із Замовником за останні 2 роки за предметом закупівлі (в довідці про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), міститься хоча б 1 (один) договір, строком дії від 1 (одного) року, укладений із Замовником) - надати рекомендаційний лист (не менше 1 (одного) від Замовника; 4. Довідку у довільній формі із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/ користування про наявність: - спеціальних засобів (а саме: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, бронежилети), визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» від 11.02.2013 № 97, якими буде оснащений персонал охорони при виконанні службових обов’язків на об’єкті Замовника; - форменого одягу працівників охорони (літній/зимовий) або цивільного одягу (ділового костюму) з наявністю ознак належності до суб'єкта охоронної діяльності відповідно до вимог п. 3 ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність»; - засобів радіозв’язку (радіостанцій) для забезпечення зв`язку між постами охорони із зазначенням моделі, виробника/ТМ. 5. Підтверджуючі документи для осіб, зазначених у довідці про наявність працівників у Учасника, відповідної кваліфікації, що будуть залучені до надання послуг, відповідно до вимог п. 12 Розділу 1 Тендерної документації, а саме: - перебування працівників Учасника у штаті Учасника (відсутні Накази на працівників п. 17-24 Довідки); - про набуття працівників Учасника професійної підготовки/перепідготовки кваліфікаційного розряду не нижче 3-го (відсутні додатки до свідоцтва Великий М.С., Побєгов Є.В; відсутня інформація по співробітникам, п. 17-24 Довідки) - про проходження працівників Учасника обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду; - про те, що працівники Учасника не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; - про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні. Зазначені документи подати у відповідності до вимог п. 1 Розділу 3 «Зміст і спосіб подання Пропозиції» документації, в якому зазначено: «ВСІ документи в паперовому вигляді завіряються відбитком печатки* та підписом уповноваженої особи Учасника, кольорово скануються на сканері з роздільною здатністю не нижче 300 ppi окремим електронним іменованим PDF-файлом та завантажуються в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик. Додатково Учасник надає інформацію з деталізацією ціни, згідно Додатку 1.2. у форматі XLS.», з урахуванням наступного абзацу: «Замовником не вимагається від Учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі Пропозиції, печаткою* та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі також – КЕП) або удосконаленого електронного підпису на кваліфікованому сертифікаті (далі також – УЕП).». 6. Протокол загальних зборів учасників про обрання Директора, згідно пп. 7 п. 4.2.3., Статуту, на виконання п.5 Додатку 3 Тендерної документації. 7. Копія рішення загальних зборів учасників Товариства, у разі якщо учасником є Товариство, про надання згоди на вчинення з Банком правочину за наявності такого рішення, та/або у випадку, якщо наявність такого рішення вимагається статутом Товариства, та/або якщо вартість закупівлі, що є предметом такого правочину становить п’ятдесят і більше відсотків майна Товариства та/або перевищує 50 % вартості чистих активів Товариства відповідно до статті 98 Цивільного кодексу України та статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». 8. Довідка Товариства складена в довільній формі, про те, що не існує жодних обмежень повноважень для укладення уповноваженою особою Товариства відповідного правочину одноособово (без отримання відповідної згоди загальних зборів учасників Товариства) (відповідна довідка подається Товариством за умови, якщо рішення загальних зборів не вимагається відповідно до ст. 98 Цивільного кодексу України та статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»).
Шановний учаснику, відповідно до наданих документів просимо додатково надати: 1. Тендерну пропозицію та Специфікацію за результатом аукціону 2. пп.4.3.1 п. 4.3. Тендерної пропозиції підтвердити умови оплати згідно п. 4.5.-4.6. Розділу 1 Тендерної документації. 3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за всіма критеріями пошуку у відповідності до п. 1. Додатку 3 Тендерної документації. 4. Оновити Довідку про відсутність обмежень на відповідність п. 14. Додатку 3, беручи до уваги що довідки, що надаються у довільний формі, не можуть перевищувати 10 (десяти) робочих днів до моменту їх надання 5. Довідку у довільній формі, про наявність працівників у Учасника, відповідної кваліфікації, що будуть залучені до надання послуг, з підтверджуючими документами для осіб, зазначених у довідці, відповідно до вимог п. 12 Розділу 1 Тендерної документації, а саме: - перебування працівників Учасника у штаті Учасника; - про набуття працівників Учасника професійної підготовки/перепідготовки кваліфікаційного розряду не нижче 3-го; - про проходження працівників Учасника обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду; - про те, що працівники Учасника не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; - про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні. 6. Довідку у довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до вимог п. 12 Розділу 1 Тендерної документації 7. Підписаний Проект договору (з Додатками) (заповнюється преамбула Договору, підпис і печатка, де це передбачено), згідно п. 19 Додатку 3 Тендерної документації – відсутня печатка на стор.19. 8. Протокол загальних зборів учасників про обрання Директора Товариства, згідно п. 21.2.7. Статуту, на виконання п.5 Додатку 3 Тендерної документації. 9. Копію ОПИСу документів для проведення відповідної реєстраційної дії державним реєстратором або тотожного документу) проведення таких реєстраційних дій (Статуту, доповнень та змін до Статуту). 10. Довідку у довільній формі про виконання аналогічних договорів, відповідно до вимог п. 12 Розділу 1 Тендерної документації, а також: - для учасника, який не має досвіду співпраці із Замовником за останні 2 роки за предметом закупівлі – ДОДАТКОВО копію договорів (не менше 3-х договорів за останні 2 роки) з рекомендаційними листами (не менше 1 (одного) на кожен з наданих договорів зазначених у Довідці), відповідно до вимог п. 12 Розділу 1 Тендерної документації;
Шановний учаснику, відповідно до наданих документів, просимо додатково: 1. Надати Тендерну пропозицію та Специфікацію за результатом аукціону 2. Надати Копію Ліцензії на здійснення/провадження охоронної діяльності/ Наказу про видачу Ліцензії Учаснику закупівлі, виданого уповноваженим органом. 3. Надати договір/ договори на підтвердження досвіду про виконання Учасником подібного (-их) чи аналогічного (-их) за характером та видом договору (-ів) за предметом закупівлі за останні 2 роки (дата укладання договору починаючи з 01.01.2022р.), відповідно до вимог п.12 Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» документації. 4. Файл «Інші документи» пересканувати у відповідності до вимог п. 1 Розділу 3 «Зміст і спосіб подання Пропозиції» документації, в якому зазначено: «ВСІ документи в паперовому вигляді завіряються відбитком печатки* та підписом уповноваженої особи Учасника, кольорово скануються на сканері з роздільною здатністю не нижче 300 ppi окремим електронним іменованим PDF-файлом та завантажуються в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик. Додатково Учасник надає інформацію з деталізацією ціни, згідно Додатку 1.2. у форматі XLS.», з урахуванням наступного абзацу: «Замовником не вимагається від Учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі Пропозиції, печаткою* та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі також – КЕП) або удосконаленого електронного підпису на кваліфікованому сертифікаті (далі також – УЕП).». 5. Надати копію трудової книжки працівників, де мається запис про стаж роботи охоронником не менше 1 року сумарно у одного або двох роботодавців, враховуючи, що досвід, зазначених Учасником працівників, що перебувають у штаті, згідно з Наказом про прийняття на роботу, становить менше 1 (одного) року, відповідно до вимог п.12 Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» документації. 6. Надати Довідки про проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду працівників Учасника, відповідно до вимог п.12 Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» документації, враховуючи, що більшість наданих документів не є чинними. 7. З метою підтвердження достовірності інформації, поданої Учасником процедури закупівлі, забезпечивши чесність та прозорість тендерного процесу, просимо надати копію Квитанції про отримання ДФС України Повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту за Наказом № 01-К від 15.05.2024.
Шановний учаснику, відповідно до наданих документів, просимо додатково надати: 1. Тендерну пропозицію та Специфікацію за результатом аукціону. 2. П. 4.3.1. Тендерної пропозиції: - підтвердити фіксацію вартості послуг в гривні на 12 місяців співпраці (ОБОВ’ЯЗКОВА ВИМОГА) ____(підтвердити)____; - підтвердити фіксацію вартості послуг охорони за 1 (одну) годину протягом 12 місяців співпраці ____(підтвердити)____; 3. Надати Довідку у довільній формі, про наявність працівників у Учасника, відповідної кваліфікації, що будуть залучені до надання послуг Замовнику (чисельність працівників для виконання умов Договору повинна бути не меншою ніж 24 особи), відповідно до пп. 2.4. п.2 Додатку 2 до Тендерної документації та відповідно до вимог п. 12 Розділу 1 Тендерної документації з підтверджуючими документами для осіб, зазначених у довідці, а саме: - перебування працівників Учасника у штаті Учасника; - про набуття працівників Учасника професійної підготовки/перепідготовки кваліфікаційного розряду не нижче 3-го; - про проходження працівників Учасника обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду; - про те, що працівники Учасника не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; - про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні. 4. Переведенцев Іван Миколайович – додатково копія трудової книжки на підтвердження стажу роботи охоронником не менше 1 року відповідно до вимог п. 12 Розділу 1 Тендерної документації (досвід за Наказом менше 1 року) 5. Надати Довідку у довільній формі про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), яка має містити інформацію про виконання (повністю або частково) Учасником подібного (-их) чи аналогічного (-их) за характером та видом договору (-ів) за предметом закупівлі, із зазначенням, в т.ч. інформації: найменування клієнта, контактні дані клієнта, дата укладання договору, предмет договору, строк дії договору. 6. Ксерокопія паспортних даних та Ідентифікаційного номеру по Дроздов Ігор Олександрович
Шановний Учаснику, відповідно до наданих документів, додатково просимо надати: 1. Тендерну пропозицію та Специфікацію за результатом аукціону. 2. Малишев Ігор Володимирович – додатково копія трудової книжки на підтвердження стажу роботи охоронником не менше 1 року відповідно до вимог п. 12 Розділу 1 Тендерної документації (досвід за Наказом менше 1 року); 3. Бобко Олег Юрійович - додатково копія трудової книжки на підтвердження стажу роботи охоронником не менше 1 року відповідно до вимог п. 12 Розділу 1 Тендерної документації (досвід за Наказом менше 1 року); Надати дійсний сертифікат про проходження профілактичного наркологічного догляду 4. Володін Дмитро Вікторович - додатково копія трудової книжки на підтвердження стажу роботи охоронником не менше 1 року відповідно до вимог п. 12 Розділу 1 Тендерної документації (досвід за Наказом менше 1 року) 5. Горбарчук Сергій Михайлович - додатково копія трудової книжки на підтвердження стажу роботи охоронником не менше 1 року відповідно до вимог п. 12 Розділу 1 Тендерної документації (досвід за Наказом менше 1 року); Надати дійсну Довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин 6. Моспан Іван Йосипович - надати дійсну Довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин. 7. Дурманова Наталія Григорівна - додатково копія трудової книжки на підтвердження стажу роботи охоронником не менше 1 року відповідно до вимог п. 12 Розділу 1 Тендерної документації (досвід за Наказом менше 1 року) 8. Дучев Юрій Іванович - додатково копія трудової книжки на підтвердження стажу роботи охоронником не менше 1 року відповідно до вимог п. 12 Розділу 1 Тендерної документації (досвід за Наказом менше 1 року) 9. Жасан Павло Олександрович - додатково копія трудової книжки на підтвердження стажу роботи охоронником не менше 1 року відповідно до вимог п. 12 Розділу 1 Тендерної документації (досвід за Наказом менше 1 року) 10. Касян Сніжана Михайлівна – надати відсутню довідку про несудимість 11. Коваль Надія Аркадіївна - додатково копія трудової книжки на підтвердження стажу роботи охоронником не менше 1 року відповідно до вимог п. 12 Розділу 1 Тендерної документації (досвід за Наказом менше 1 року) 12. Колесников Олексій Олегович - додатково копія трудової книжки на підтвердження стажу роботи охоронником не менше 1 року відповідно до вимог п. 12 Розділу 1 Тендерної документації (досвід за Наказом менше 1 року) 13. Ляшенко Олександр Миколайович - додатково копія трудової книжки на підтвердження стажу роботи охоронником не менше 1 року відповідно до вимог п. 12 Розділу 1 Тендерної документації (досвід за Наказом менше 1 року) 14. Морозов Микола Миколайович - додатково копія трудової книжки на підтвердження стажу роботи охоронником не менше 1 року відповідно до вимог п. 12 Розділу 1 Тендерної документації (досвід за Наказом менше 1 року) 15. Сокол Дмитро Русланович - додатково копія трудової книжки на підтвердження стажу роботи охоронником не менше 1 року відповідно до вимог п. 12 Розділу 1 Тендерної документації (досвід за Наказом менше 1 року) 16. Стефанюк Андрій Миколайович - додатково копія трудової книжки на підтвердження стажу роботи охоронником не менше 1 року відповідно до вимог п. 12 Розділу 1 Тендерної документації (досвід за Наказом менше 1 року) 17. Шаповал Михайло Олепксандрович - додатково копія трудової книжки на підтвердження стажу роботи охоронником не менше 1 року відповідно до вимог п. 12 Розділу 1 Тендерної документації (досвід за Наказом менше 1 року) 18. Шпитко Олександр Миколайович - додатково копія трудової книжки на підтвердження стажу роботи охоронником не менше 1 року відповідно до вимог п. 12 Розділу 1 Тендерної документації (досвід за Наказом менше 1 року) 19. Надати Довідку у довільній формі про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), яка має містити інформацію про виконання (повністю або частково) Учасником подібного (-их) чи аналогічного (-их) за характером та видом договору (-ів) за предметом закупівлі, із зазначенням, в т.ч. інформації: найменування клієнта, контактні дані клієнта, дата укладання договору, предмет договору, строк дії договору 20. Рекомендаційний лист від ТОВ ФІНРАЙЗ підписаний без зазначення ПІБ підписанта, одночасно Довідка про аналогічні договори не містить інформацію з контактними даними клієнта, що унеможливлює переконання в достовірності наданої інформації. 21. Підтвердження досвіду про виконання Учасником подібного (-их) чи аналогічного (-их) за характером та видом договору (-ів) за предметом закупівлі за останні 2 роки (дата укладання договору починаючи з 01.01.2022р.) на заміну договору ОСББ «ОСНОВА КОМФОРТ», дата укладання якого – 30.12.2020. 22. Довідка, складена у довільній формі, про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (зазначити, зокрема, інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.