Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 234 800,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 348,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП ""Луцькводоканал"" |
ЄДРПОУ: | 03339489 Досьє YouControl |
Сайт: | http://Vd.lutsk.ua |
Контактна особа: | Микола Фещук |
Телефон: | +380332284063 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 43010, Україна, Волинська область,місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26 |
0 |
ПРОТОКОЛ №57 уповноваженої особи з публічних закупівель Час 14:00 год. 24.04.2024р. ПОРЯДОК ДЕННИЙ : 1. Про усунення невідповідностей в документах учасника АУДИТОРСЬКА ФІРМА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОНТО" по закупівлі: Бухгалтерські та аудиторські послуги, 79210000-9 (проведення аудиту фінансової звітності підприємства за 2023 року складеної згідно вимог МСФЗ за період 01.01.2023 по 31.12.2023 року) далі —Закупівля. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-04-11-008348-a На виконання норм ч.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості) було розглянуто тендерну пропозицію ПП «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ» по закупівлі: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, код ДК 021:2015 -44160000-9 (Трубна арматура різна- 44167000-8) (фланці, ніпелі, хомути ремонтні, муфти, коліна та інші.) на відповідність вимогам тендерної документації. При розгляді тендерної пропозиції учасника АУДИТОРСЬКА ФІРМА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОНТО" по закупівлі: Бухгалтерські та аудиторські послуги, 79210000-9 (проведення аудиту фінансової звітності підприємства за 2023 року складеної згідно вимог МСФЗ за період 01.01.2023 по 31.12.2023 року) на відповідність вимогам тендерної документації та документів, які були завантажені Учасником у складі тендерної пропозиції в електронну систему закупівель, було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника містить невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Так в пропозиції АУДИТОРСЬКА ФІРМА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОНТО" (надалі-Учасник) документи, передбачені тендерною документацією, надані учасником не в повному обсязі, зокрема: Вимоги тендерної документації 1. У тендерній документації у розділі 7 Інша інформація серед іншого міститься вимога що Учаснику необхідно подати у складі тендерної інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозиції Проаналізувавши документи які було надано Учасником, було встановлено, що Учасником було надано витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України з Опендатабот, компанії, що надає доступ до державних даних з основних публічних реєстрів для громадян та бізнесу, що, в свою чергу, не є «Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань», а є документом, походження якого неможливо встановити, та який не відповідає встановленій вимозі замовника. Згідно листа № 38570/44897-26-22/19.1.3 від 24.05.2022 Міністерство юстиції України надало роз’яснення щодо можливості отримання витягу з Єдиного державного реєстру на час воєнного стану. Відомості з ЄДР надаються державними реєстраторами, посадовими особами та адміністраторами центрів надання адміністративних послуг суб’єктів державної реєстрації, нотаріусами. П. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, п. 43 Особливостей передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, вважаю за необхідне розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі вищезазначеного: ВИРІШИВ: 1) Керуючись п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції АУДИТОРСЬКА ФІРМА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОНТО" 2) Вимагати від АУДИТОРСЬКА ФІРМА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОНТО" надати протягом 24 годин з моменту розміщення цієї вимоги (п. 44 Особливостей): 1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозиції Уповноважена особа з публічних закупівель Микола ФЕЩУ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.