Період оскарження умов закупівлі - по 10-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 194 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 970,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державне авіаційне підприємство "Україна" |
ЄДРПОУ: | 25196197 Досьє YouControl |
Сайт: | https://saeukraine.org.ua/ |
Контактна особа: | Дмитро Щербань |
Телефон: | +380459597186 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 08303, Україна, Київська область,м. Бориспіль, вул.Київський Шлях, будинок 2 |
0 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В п.1 частини 1 Додатку 1 до ТД, для підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від Учасника вимагалося надати: «Довідка у довільній формі з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, а саме – наявність в Учасника спеціалізованого програмного продукту: • IT Аудит або • ІТ рішення на базі Mercia, або • Case Ware або інші аналоги. На підтвердження офіційного використання такого програмного продукту Учасником надається: - довідка (інший документ) виробника спеціалізованого програмного продукту (або його офіційного представника в Україні), в якій міститься інформація про право використання програмного продукту Учасником або - договір з виробником програмного продуту (або з його офіційним представником в Україні).». Учасником в складі тендерної пропозиції було надано Довідку про наявність матеріально-технічної бази № 11-04/24/Т/1 від 11.04.2024р. (файл «1. Довідка про наявність МТБ.pdf»), та Лист від ТОВ «КВ АЙТІ СОЛЮШН» (файл «2. Лист Case Ware.pdf»), офіційного представника в Україні CaseWare Cloud Ltd., в якому вказано, що строк дії поточних ліцензій на програмний продукт – до 30 листопада 2023р. - що не підтверджує офіційне використання програмного продукту на дату подання Довідки про наявність матеріально-технічної бази № 11-04/24/Т/1 від 11.04.2024р. 1.2. В п.3 частини 1 Додатку 1 до ТД, для підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалося надати: «Учасник має досвід надання аудиторських послуг державним підприємствам, що становлять суспільний інтерес, у сфері авіації, а саме здійснення не менше 3 завдань з аудиту фінансової звітності, складеної за МСФЗ, для таких підприємств протягом 2020-2023 року. З метою підтвердження даної кваліфікаційної вимоги, Учасник надає: • довідку довільної форми із зазначенням найменування замовника, інформації про предмет договору та рік виконання; • копії договорів; • копії актів, що підтверджують виконання договорів у повному обсязі; листи-відгуки від замовників із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору та інформації про відсутність зауважень щодо надання послуг.». Учасником в складі тендерної пропозиції було надано: Довідку про наявність досвіду №11-04/24/Т/3 від 11.04.2024р. (файл «7. Довідка про наявність досвіду.pdf»); • Копії договорів з підприємствами: ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицького, Державним підприємством обслуговування повітряного руху України (Украерорух), та КП Міжнародний аеропорт Київ (Жуляни) (файл «8. Договори.pdf»); • Копії актів (файл «9. Акти.pdf»), що підтверджують виконання договорів з ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» та Державним підприємством обслуговування повітряного руху України (Украерорух) – в повному обсязі. На підтвердження виконання договору з КП Міжнародний аеропорт Київ (Жуляни) надано Акт надання послуг №127 від 09.09.2022р. на суму 39999,60 грн., що не відповідає загальній сумі договору – 199998,00 грн. 1.3. В п.1 частини 3 Додатку 1 до ТД, від учасника вимагалося надати: «Лист, який містить загальні відомості про Учасника, складений за Зразком або у довільній формі, з інформацією, що міститься у Зразку.». Учасником надано Лист, який містить загальні відомості про Учасника №11-04/24/Т/5 від 11.04.2024р. (файл «12. Лист про Учасника.pdf»), в якому не вказано систему оподаткування, на якій знаходиться учасник (спрощена або платник податку на прибуток на загальних підставах). 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 частини 1 Додатку 1 до ТД; 2.2. Пункт 3 частини 1 Додатку 1 до ТД; 2.3. Пункт 1 частини 3 Додатку 1 до ТД; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідку (інший документ) виробника спеціалізованого програмного продукту (або його офіційного представника в Україні), в якій міститься інформація про право використання програмного продукту Учасником або договір з виробником програмного продуту (або з його офіційним представником в Україні). 3.2. Копії актів що підтверджують виконання договору з КП Міжнародний аеропорт Київ (Жуляни) в повному обсязі. 3.3. Лист, який містить загальні відомості про Учасника в якому вказано систему оподаткування, на якій знаходиться учасник (спрощена або платник податку на прибуток на загальних підставах).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.