Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2024, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 764 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 820,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 52 920,00 UAH |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Моргун Олександра Леонідівна |
| Телефон: | 380503217169 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДУС РІСЕЧ ПЛЮС" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1) В складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в якій встановлено невідповідність в частині зазначення інформації про найменування контрагентів та предмету аналогічних договорів. 1.2) Наданий лист-відгук ТОВ “ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ” не містять інформації номер та дати укладення такого договору. 1.3) В складі тендерної пропозиції надано довідку на підтвердження іншим вимогам, встановленим у тендерній документації про наявність власної онлайн-платформи в якій встановлено не відповідність в частині підтвердження скріншотами з такої платформи інформації про загальну кількість учасників опитування (респондентів) та дата скріншоту, зробленого не раніше 01.02.2024. 1.4) Також не підтверджено наявності власної/партнерської бази респондентів для опитування розміром не менше 60 тис. осіб – станом на дату подачі тендерної пропозиції та відповідного підтвердження у вигляді фінальної зведеної таблиці бази даних респондентів, яка розташована на онлайн-платформі у вигляді скрін-шоту/тів, де повинно бути зазначено: кількість респондентів; останню дата перевірки валідності даних; наявність відповіді респондентів (та/ні); додаткові параметри респондентів у відсоткових показниках (вік, стать). 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 1.1. та п.1.2. Розділу VII «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації та п.1, п.6. Розділу Х «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) оновлена довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання за період з 2022 по 2023 роки не менше 3 (трьох) аналогічних** за предметом закупівлі договорів від не менше 3 (трьох) різних замовників (контрагентів) із сфери рітейлу та/або АЗС та/або логістики та/або банківської сфери, що мають розгалужену мережу по Україні щонайменше у 10 областях із зазначенням: найменування контрагента, сфери контрагента, посилання на сайт контрагента (за наявності), предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище, ім’я, посада та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); кількості опитаних респондентів; кількості проведених досліджень аудиту здоров’я бренду; кількості проведених досліджень задоволеності клієнтів та NPS; назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження (**Під аналогічними за предметом закупівлі договори слід розуміти виконані/частково виконані договори, предметом яких є послуги з проведення ринкових досліджень або маркетингових досліджень або послуг з проведення установчих та трекінгових досліджень або проведення онлайн-досліджень за участі одночасно 1000 та більше респондентів в результаті виконання яких було здійснено не менше 5 (п’яти) досліджень аудиту здоров’я бренду та не менше 10 (десяти) досліджень задоволеності клієнтів та NPS). 3.2) Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження (надається щодо договорів зазначених у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від не менше 3 різних контрагентів). 3.3) Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, про наявність власної онлайн-платформи з можливістю одночасного підключення від 600 до 2000 користувачів із наданням скріншотів з такої платформи. Скріншоти мають містити: Форму інтерфейсу, з блоком/ами анкет; Загальну кількість учасників опитування (респондентів); Дата скріншоту, зробленого не раніше 01.02.2024. або - укладений учасником не пізніше 01 лютого 2024 року договір на використання партнерської онлайн-платформи для проведення опитування з можливістю одночасного підключення від 600 до 2000 користувачів. Інформація про вартість договору та ціну послуг може бути прихована учасником, зокрема заштрихована, замальована, затерта тощо або - довідка у довільній формі, складена польовим партнером (власником онлайн-платформи), про те, що він підтверджує згоду та готовність надавати польові ресурси учаснику торгів для реалізації досліджень методом онлайн інтерв'ю на правах партнерів для реалізації досліджень та гарантує можливість одночасного підключення від 600 до 2000 користувачів. Документ повинен бути адресований Замовнику торгів та містити номер даного оголошення оприлюдненого на офіційному порталі електронної системи публічних закупівель України https://prozorro.gov.ua або - меморандум про співпрацю учасника з польовим партнером (власником онлайн-платформи з можливістю одночасного підключення від 600 до 2000 користувачів). Інформація про вартість та ціну послуг може бути прихована учасником, зокрема заштрихована, замальована, затерта тощо. 3.4.) Гарантійний лист з підтвердженням наявності власної/партнерської бази респондентів для опитування розміром не менше 60 тис. осіб – станом на дату подачі тендерної пропозиції. Додатком до гарантійного листа має бути фінальна зведена таблиця бази даних респондентів, яка розташована на онлайн-платформі у вигляді скрін-шоту/тів, де повинно бути зазначено: кількість респондентів; останню дата перевірки валідності даних; наявність відповіді респондентів (та/ні); додаткові параметри респондентів у відсоткових показниках (вік, стать). або скріншоти з онлайн-кабінету, в якому знаходяться реалізовані проекти згідно Довідки у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (згідно п.1.1. Розділу VII. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Тендерної документації), які містять назви контрагентів та назви проєктів. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1) В складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в якій встановлено невідповідність в частині зазначення інформації про сферу контрагента, предмету договору, дату договору. 1.2) Надані листи-відгуки не містять інформації номер та дати укладення такого договору та назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження. 1.3) В складі тендерної пропозиції надано довідку на підтвердження іншим вимогам, встановленим у тендерній документації в якій встановлено не відповідність в частині зазначення наявності інформації про власну онлайн-платформи та відповідного підтвердження скріншотами з такої платформи. 1.4) Також не підтверджено наявності власної/партнерської бази респондентів для опитування розміром не менше 60 тис. осіб – станом на дату подачі тендерної пропозиції та відповідного підтвердження у вигляді фінальної зведеної таблиці бази даних респондентів, яка розташована на онлайн-платформі у вигляді скрін-шоту/тів, де повинно бути зазначено: кількість респондентів; останню дата перевірки валідності даних; наявність відповіді респондентів (та/ні); додаткові параметри респондентів у відсоткових показниках (вік, стать). 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 1.1. та п.1.2. Розділу VII «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації та п.1, п.6. Розділу Х «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) оновлена довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання за період з 2022 по 2023 роки не менше 3 (трьох) аналогічних** за предметом закупівлі договорів від не менше 3 (трьох) різних замовників (контрагентів) із сфери рітейлу та/або АЗС та/або логістики та/або банківської сфери, що мають розгалужену мережу по Україні щонайменше у 10 областях із зазначенням: найменування контрагента, сфери контрагента, посилання на сайт контрагента (за наявності), предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище, ім’я, посада та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); кількості опитаних респондентів; кількості проведених досліджень аудиту здоров’я бренду; кількості проведених досліджень задоволеності клієнтів та NPS; назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження (**Під аналогічними за предметом закупівлі договори слід розуміти виконані/частково виконані договори, предметом яких є послуги з проведення ринкових досліджень або маркетингових досліджень або послуг з проведення установчих та трекінгових досліджень або проведення онлайн-досліджень за участі одночасно 1000 та більше респондентів в результаті виконання яких було здійснено не менше 5 (п’яти) досліджень аудиту здоров’я бренду та не менше 10 (десяти) досліджень задоволеності клієнтів та NPS). 3.2) Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження (надається щодо договорів зазначених у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від не менше 3 різних контрагентів). 3.3) Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, про наявність власної онлайн-платформи з можливістю одночасного підключення від 600 до 2000 користувачів із наданням скріншотів з такої платформи. Скріншоти мають містити: Форму інтерфейсу, з блоком/ами анкет; Загальну кількість учасників опитування (респондентів); Дата скріншоту, зробленого не раніше 01.02.2024. або - укладений учасником не пізніше 01 лютого 2024 року договір на використання партнерської онлайн-платформи для проведення опитування з можливістю одночасного підключення від 600 до 2000 користувачів. Інформація про вартість договору та ціну послуг може бути прихована учасником, зокрема заштрихована, замальована, затерта тощо або - довідка у довільній формі, складена польовим партнером (власником онлайн-платформи), про те, що він підтверджує згоду та готовність надавати польові ресурси учаснику торгів для реалізації досліджень методом онлайн інтерв'ю на правах партнерів для реалізації досліджень та гарантує можливість одночасного підключення від 600 до 2000 користувачів. Документ повинен бути адресований Замовнику торгів та містити номер даного оголошення оприлюдненого на офіційному порталі електронної системи публічних закупівель України https://prozorro.gov.ua або - меморандум про співпрацю учасника з польовим партнером (власником онлайн-платформи з можливістю одночасного підключення від 600 до 2000 користувачів). Інформація про вартість та ціну послуг може бути прихована учасником, зокрема заштрихована, замальована, затерта тощо. 3.4.) Гарантійний лист з підтвердженням наявності власної/партнерської бази респондентів для опитування розміром не менше 60 тис. осіб – станом на дату подачі тендерної пропозиції. Додатком до гарантійного листа має бути фінальна зведена таблиця бази даних респондентів, яка розташована на онлайн-платформі у вигляді скрін-шоту/тів, де повинно бути зазначено: кількість респондентів; останню дата перевірки валідності даних; наявність відповіді респондентів (та/ні); додаткові параметри респондентів у відсоткових показниках (вік, стать). або скріншоти з онлайн-кабінету, в якому знаходяться реалізовані проекти згідно Довідки у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (згідно п.1.1. Розділу VII. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Тендерної документації), які містять назви контрагентів та назви проєктів. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.