Закупівлю оголошено - 27-03-2024, 17:03. Дата останніх змін - 03-05-2024, 09:04

Послуги з проведення установчих та трекінгових досліджень

Закупівля: UA-2024-03-27-010856-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-03-27-012716-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-03-2024, 17:03
по 01-04-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-03-2024, 17:03
по 04-04-2024, 20:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 05-04-2024, 13:34
по 05-04-2024, 13:57

Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2024, 00:00

Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:1 764 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:8 820,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:52 920,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
ЄДРПОУ:21560045 Досьє YouControl
Сайт:http://ukrposhta.ua
Контактна особа:Моргун Олександра Леонідівна
Телефон:380503217169
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з проведення установчи ...
1 764 000,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 05-04-2024, 13:34
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

УСТАНОВЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ. Оцінка задоволеності та лояльності поштовими службами

1
послуга
01001 Україна Київська область Київ м. Київ, Хрещатик, 22
по 31-12-2024
79311200-9
Послуги з проведення опитувань


ТРЕКІНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ. Оцінка користування платіжними сервісами

2
послуга
01001 Україна Київська область Київ м. Київ, Хрещатик, 22
по 31-12-2024
79311200-9
Послуги з проведення опитувань


УСТАНОВЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ. Послуга дослідження клієнтського досвіду

1
послуга
01001 Україна Київська область Київ м. Київ, Хрещатик, 22
по 31-12-2024
79311200-9
Послуги з проведення опитувань


УСТАНОВЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ. Послуга аудиту здоров’я бренду

1
послуга
01001 Україна Київська область Київ м. Київ, Хрещатик, 22
по 31-12-2024
79311200-9
Послуги з проведення опитувань


ТРЕКІНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ. Оцінка задоволеності та лояльності поштовими службами

2
послуга
01001 Україна Київська область Київ м. Київ, Хрещатик, 22
по 31-12-2024
79311200-9
Послуги з проведення опитувань


УСТАНОВЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ. Оцінка користування платіжними сервісами

1
послуга
01001 Україна Київська область Київ м. Київ, Хрещатик, 22
по 31-12-2024
79311200-9
Послуги з проведення опитувань


ТРЕКІНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ. Послуга аудиту здоров’я бренду

1
послуга
01001 Україна Київська область Київ м. Київ, Хрещатик, 22
по 31-12-2024
79311200-9
Послуги з проведення опитувань


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДУС РІСЕЧ ПЛЮС"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, 01010, місто Київ, вул.Московська (Печерський р-н), будинок 15, офіс 19, 01010, Євгенія Близнюк
Остаточна пропозиція:
1 763 826,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 763 826,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
23-04-2024, 18:00
Період подачі оскарження:
по 29-04-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-04-24, 13:49:59
24

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДУС РІСЕЧ ПЛЮС" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1) В складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в якій встановлено невідповідність в частині зазначення інформації про найменування контрагентів та предмету аналогічних договорів. 1.2) Наданий лист-відгук ТОВ “ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ” не містять інформації номер та дати укладення такого договору. 1.3) В складі тендерної пропозиції надано довідку на підтвердження іншим вимогам, встановленим у тендерній документації про наявність власної онлайн-платформи в якій встановлено не відповідність в частині підтвердження скріншотами з такої платформи інформації про загальну кількість учасників опитування (респондентів) та дата скріншоту, зробленого не раніше 01.02.2024. 1.4) Також не підтверджено наявності власної/партнерської бази респондентів для опитування розміром не менше 60 тис. осіб – станом на дату подачі тендерної пропозиції та відповідного підтвердження у вигляді фінальної зведеної таблиці бази даних респондентів, яка розташована на онлайн-платформі у вигляді скрін-шоту/тів, де повинно бути зазначено: кількість респондентів; останню дата перевірки валідності даних; наявність відповіді респондентів (та/ні); додаткові параметри респондентів у відсоткових показниках (вік, стать). 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 1.1. та п.1.2. Розділу VII «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації та п.1, п.6. Розділу Х «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) оновлена довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання за період з 2022 по 2023 роки не менше 3 (трьох) аналогічних** за предметом закупівлі договорів від не менше 3 (трьох) різних замовників (контрагентів) із сфери рітейлу та/або АЗС та/або логістики та/або банківської сфери, що мають розгалужену мережу по Україні щонайменше у 10 областях із зазначенням: найменування контрагента, сфери контрагента, посилання на сайт контрагента (за наявності), предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище, ім’я, посада та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); кількості опитаних респондентів; кількості проведених досліджень аудиту здоров’я бренду; кількості проведених досліджень задоволеності клієнтів та NPS; назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження (**Під аналогічними за предметом закупівлі договори слід розуміти виконані/частково виконані договори, предметом яких є послуги з проведення ринкових досліджень або маркетингових досліджень або послуг з проведення установчих та трекінгових досліджень або проведення онлайн-досліджень за участі одночасно 1000 та більше респондентів в результаті виконання яких було здійснено не менше 5 (п’яти) досліджень аудиту здоров’я бренду та не менше 10 (десяти) досліджень задоволеності клієнтів та NPS). 3.2) Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження (надається щодо договорів зазначених у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від не менше 3 різних контрагентів). 3.3) Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, про наявність власної онлайн-платформи з можливістю одночасного підключення від 600 до 2000 користувачів із наданням скріншотів з такої платформи. Скріншоти мають містити: Форму інтерфейсу, з блоком/ами анкет; Загальну кількість учасників опитування (респондентів); Дата скріншоту, зробленого не раніше 01.02.2024. або - укладений учасником не пізніше 01 лютого 2024 року договір на використання партнерської онлайн-платформи для проведення опитування з можливістю одночасного підключення від 600 до 2000 користувачів. Інформація про вартість договору та ціну послуг може бути прихована учасником, зокрема заштрихована, замальована, затерта тощо або - довідка у довільній формі, складена польовим партнером (власником онлайн-платформи), про те, що він підтверджує згоду та готовність надавати польові ресурси учаснику торгів для реалізації досліджень методом онлайн інтерв'ю на правах партнерів для реалізації досліджень та гарантує можливість одночасного підключення від 600 до 2000 користувачів. Документ повинен бути адресований Замовнику торгів та містити номер даного оголошення оприлюдненого на офіційному порталі електронної системи публічних закупівель України https://prozorro.gov.ua або - меморандум про співпрацю учасника з польовим партнером (власником онлайн-платформи з можливістю одночасного підключення від 600 до 2000 користувачів). Інформація про вартість та ціну послуг може бути прихована учасником, зокрема заштрихована, замальована, затерта тощо. 3.4.) Гарантійний лист з підтвердженням наявності власної/партнерської бази респондентів для опитування розміром не менше 60 тис. осіб – станом на дату подачі тендерної пропозиції. Додатком до гарантійного листа має бути фінальна зведена таблиця бази даних респондентів, яка розташована на онлайн-платформі у вигляді скрін-шоту/тів, де повинно бути зазначено: кількість респондентів; останню дата перевірки валідності даних; наявність відповіді респондентів (та/ні); додаткові параметри респондентів у відсоткових показниках (вік, стать). або скріншоти з онлайн-кабінету, в якому знаходяться реалізовані проекти згідно Довідки у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (згідно п.1.1. Розділу VII. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Тендерної документації), які містять назви контрагентів та назви проєктів. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-04-24, 13:49:59
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-03-27-010856-a-a1
Номер договору:
№020524-27Е
Дата підписання договору:
02-05-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 02-05-2024 по 31-12-2024
1 763 826,00 UAH
Ціна договору
1 469 855,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Киев, м. Київ, вул. Чигоріна, 61, 01042, Сергій Великородний
Остаточна пропозиція:
1 587 600,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 587 600,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 23-04-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-04-24, 15:35:15
24

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1) В складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в якій встановлено невідповідність в частині зазначення інформації про сферу контрагента, предмету договору, дату договору. 1.2) Надані листи-відгуки не містять інформації номер та дати укладення такого договору та назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження. 1.3) В складі тендерної пропозиції надано довідку на підтвердження іншим вимогам, встановленим у тендерній документації в якій встановлено не відповідність в частині зазначення наявності інформації про власну онлайн-платформи та відповідного підтвердження скріншотами з такої платформи. 1.4) Також не підтверджено наявності власної/партнерської бази респондентів для опитування розміром не менше 60 тис. осіб – станом на дату подачі тендерної пропозиції та відповідного підтвердження у вигляді фінальної зведеної таблиці бази даних респондентів, яка розташована на онлайн-платформі у вигляді скрін-шоту/тів, де повинно бути зазначено: кількість респондентів; останню дата перевірки валідності даних; наявність відповіді респондентів (та/ні); додаткові параметри респондентів у відсоткових показниках (вік, стать). 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 1.1. та п.1.2. Розділу VII «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації та п.1, п.6. Розділу Х «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) оновлена довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання за період з 2022 по 2023 роки не менше 3 (трьох) аналогічних** за предметом закупівлі договорів від не менше 3 (трьох) різних замовників (контрагентів) із сфери рітейлу та/або АЗС та/або логістики та/або банківської сфери, що мають розгалужену мережу по Україні щонайменше у 10 областях із зазначенням: найменування контрагента, сфери контрагента, посилання на сайт контрагента (за наявності), предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище, ім’я, посада та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); кількості опитаних респондентів; кількості проведених досліджень аудиту здоров’я бренду; кількості проведених досліджень задоволеності клієнтів та NPS; назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження (**Під аналогічними за предметом закупівлі договори слід розуміти виконані/частково виконані договори, предметом яких є послуги з проведення ринкових досліджень або маркетингових досліджень або послуг з проведення установчих та трекінгових досліджень або проведення онлайн-досліджень за участі одночасно 1000 та більше респондентів в результаті виконання яких було здійснено не менше 5 (п’яти) досліджень аудиту здоров’я бренду та не менше 10 (десяти) досліджень задоволеності клієнтів та NPS). 3.2) Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження (надається щодо договорів зазначених у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від не менше 3 різних контрагентів). 3.3) Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, про наявність власної онлайн-платформи з можливістю одночасного підключення від 600 до 2000 користувачів із наданням скріншотів з такої платформи. Скріншоти мають містити: Форму інтерфейсу, з блоком/ами анкет; Загальну кількість учасників опитування (респондентів); Дата скріншоту, зробленого не раніше 01.02.2024. або - укладений учасником не пізніше 01 лютого 2024 року договір на використання партнерської онлайн-платформи для проведення опитування з можливістю одночасного підключення від 600 до 2000 користувачів. Інформація про вартість договору та ціну послуг може бути прихована учасником, зокрема заштрихована, замальована, затерта тощо або - довідка у довільній формі, складена польовим партнером (власником онлайн-платформи), про те, що він підтверджує згоду та готовність надавати польові ресурси учаснику торгів для реалізації досліджень методом онлайн інтерв'ю на правах партнерів для реалізації досліджень та гарантує можливість одночасного підключення від 600 до 2000 користувачів. Документ повинен бути адресований Замовнику торгів та містити номер даного оголошення оприлюдненого на офіційному порталі електронної системи публічних закупівель України https://prozorro.gov.ua або - меморандум про співпрацю учасника з польовим партнером (власником онлайн-платформи з можливістю одночасного підключення від 600 до 2000 користувачів). Інформація про вартість та ціну послуг може бути прихована учасником, зокрема заштрихована, замальована, затерта тощо. 3.4.) Гарантійний лист з підтвердженням наявності власної/партнерської бази респондентів для опитування розміром не менше 60 тис. осіб – станом на дату подачі тендерної пропозиції. Додатком до гарантійного листа має бути фінальна зведена таблиця бази даних респондентів, яка розташована на онлайн-платформі у вигляді скрін-шоту/тів, де повинно бути зазначено: кількість респондентів; останню дата перевірки валідності даних; наявність відповіді респондентів (та/ні); додаткові параметри респондентів у відсоткових показниках (вік, стать). або скріншоти з онлайн-кабінету, в якому знаходяться реалізовані проекти згідно Довідки у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (згідно п.1.1. Розділу VII. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Тендерної документації), які містять назви контрагентів та назви проєктів. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-04-24, 15:35:15

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 587 600,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 587 600,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДУС РІСЕЧ ПЛЮС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 763 826,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 763 826,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:27-03-2024, 17:04:00
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:27-03-2024, 17:03:39
Експортовано:27-03-2024, 17:03:39
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:27-03-2024, 17:03:39
Експортовано:27-03-2024, 17:03:39
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 27-03-2024, 17:03:39
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 27-03-2024, 17:03:39
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 27-03-2024, 17:03:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 27-03-2024, 17:03:39
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 27-03-2024, 17:03:39
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 27-03-2024, 17:03:39
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 27-03-2024, 17:03:39
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 27-03-2024, 17:03:39
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 27-03-2024, 17:03:39
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 27-03-2024, 17:03:39
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 27-03-2024, 17:03:39
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 27-03-2024, 17:03:39
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з проведення установчих та трекінгових досліджень
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Форма банківської гарантії наведена у розділі ХІV до тендерної документації та повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 52 920,00 грн. (П’ятдесят дві тисячі дев’ятсот двадцять грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення пропозиції, банківські реквізити Замовника детально визначені в пунктах 2 та 3 розділу ІІI цієї тендерної документації. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником.
Статус: Активна
Дата створення: 27-03-2024, 17:03:39
3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Послуги з проведення установчих та трекінгових досліджень
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовник вимагає від учасника-ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за примірною формою, передбаченою розділом ХІІІ тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 1 цієї документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5 % від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 1 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції.
Статус: Активна
Дата створення: 27-03-2024, 17:03:39
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ