Період оскарження умов закупівлі - по 21-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 438 006,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 190,03 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Дар'я Даниленко |
Телефон: | +30938544454 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Замовник(и): | Комунальне підприємство "ДніпроАртСтейдж" Дніпровської міської ради |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 20.05.2024 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) Кількість: 5919 л/г Місце поставки: 49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Крутогірний узвіз, буд. 9. Строк надання послуг: З 09-00 години 29.04.2024 р. до 24-00 години 31.12.2024 р. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 26.03.2024 року, UA-2024-03-26-005431-a 3. Дата та час початку Аукціону: від 25.04.2024 12:45 до 25.04.2024 13:20. 4. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» ЄДРПОУ/Ідентифікаційний код: 44249269 Місцезнаходження: Україна, 03039, місто Київ, вул.Голосіївська, будинок 7, корпус 3, літера А. 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. Відповідно до вимог п. 13 Додатку №3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» учасник процедури закупівлі має надати інформацію у довільній формі із зазначенням інформації стосовно наявності чи відсутності в учасника договірних відносин із замовником-ініціатором, в результаті яких було дострокове розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору» - в складі тендерної пропозиції надано таку довідку, де вказано Замовника, а не Замовника-ініціатора, що не відповідає вищевказаній вимозі тендерної документації. 5.2. На виконання вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не надана лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації/скасування процедури закупівлі. 5.3. Відповідно до вимог п. 4.2. Додатку №4 до Документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам» у складі пропозиції надано посвідчення з підписом керівника Виконавця (Учасника), але в якому не зазначено дату видачі посвідчення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.