Період оскарження умов закупівлі - по 03-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 14 100,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 70,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ |
ЄДРПОУ: | 40477150 Досьє YouControl |
Сайт: | http://od.dasu.gov.ua/ |
Контактна особа: | Роман Гладкий |
Телефон: | +380487055189 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65012, Україна, Одеська область,Одеса, вул. КАНАТНА, буд. 83 |
4 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ (код ЄДРПОУ 40108934) невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку від 05.04.2024 № 968/43/35/04-2024 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору, в якій відсутня інформація про наявність в учасника кнопок (брелоків) термінового виклику. Також учасником на підтвердження наявності в учасника кнопок (брелоків) термінового виклику не надано у складі тендерної пропозиції відповідні документи (видаткові накладні, акти приймання-передачі, бухгалтерську довідку або інший документ; договори оренди/лізингу/надання послуг/інший документ); 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначених учасником у довідці від 05.04.2024 № 967/43/35/04-2024, не надано посвідчення, оформлені відповідно до вимог частини 4 статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність» (дійсні на кінцеву дату подання), на усіх працівників, зазначених в довідці учасника. Водночас учасником у вказаній довідці лише зазначено інформацію про наявність оформлених відповідним чином посвідчень на всіх співробітників учасника без надання їх у складі тендерної пропозиції. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пункт 1 Додатка № 3 до тендерної документації: В довідці учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій обов’язково зазначається інформація про наявність, зокрема, кнопок (брелоків) термінового виклику. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, у складі тендерної пропозиції надаються наступні документи, зокрема: на кнопки (брелки) термінового виклику – видаткові накладні, акти приймання-передачі, бухгалтерську довідку або інший документ, які підтверджують наявність у власності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, що вказані в довідці учасника, або договори оренди/лізингу/надання послуг/інший документ, які підтверджують наявність права користування в учасника обладнанням та матеріально-технічною базою, що вказані в довідці учасника; 2.2. пункт 2 Додатка № 3 до тендерної документації: На підтвердження інформації, зазначеної у довідці учасника про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції надаються наступні документи, зокрема: посвідчення, оформлені відповідно до вимог частини 4 статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність» (дійсні на кінцеву дату подання), на усіх працівників, зазначених в довідці учасника. 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документальне підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі кнопок (брелоків) термінового виклику відповідно до вимог пункту 1 Додатка № 3 до тендерної документації; 3.2. Надати у складі тендерної пропозиції посвідчення, оформлені відповідно до вимог частини 4 статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність» (дійсні на кінцеву дату подання), на усіх працівників, зазначених в довідці учасника про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до вимог пункту 2 Додатка № 3 до тендерної документації. Довідково: Учасник процедури закупівлі виправляє виявлені Замовником невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.