Період оскарження умов закупівлі - по 13-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 235 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 350,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02006716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Дергоер |
| Телефон: | +380617698131 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 69600, Україна, Запорізька область,м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
1 |
Відповідно до частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та п. 41 та п. 43. Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова 1178), Постанови КМУ № 471 від 12 травня 2023 р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова 471). Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "КАПІТАЛ АУДИТ" (ЄДРПОУ: 38520462) виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ Тендерної документації є вимога: Вимоги щодо надання послуг: п.п. 2. Наявність загальної чисельності штатних кваліфікованих працівників аудиторської фірми не менш як 10 працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір, з яких не менше 5 осіб мають сертифікати/дипломи професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. В т. р. наявність за основним місцем роботи не менше 5 сертифікованих аудиторів, які залучаються до виконання завдань. Надати гарантійний лист учасника в довільній формі. Невідповідність: Учасник у складі своєї пропозиції не надав вищенаведений гарантійний лист учасника в довільній формі. Рішення: Учаснику ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "КАПІТАЛ АУДИТ" (ЄДРПОУ: 38520462) виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Надати гарантійний лист учасника в довільній формі до п.п. 2 п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ Тендерної документації.
Відповідно до частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та п. 41 та п. 43. Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова 1178), Постанови КМУ № 471 від 12 травня 2023 р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова 471). Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ІМОНА-АУДИТ" (ЄДРПОУ 23500277) виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Згідно Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.» п. 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними», Тендерної документації, є вимога, а саме: Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник повинен надати лист-згоду зі строком дії тендерної пропозиції. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник має право: -відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; -погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції; - у разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель. Невідповідність: Учасник у складі своєї пропозиції не надав лист-згоду зі строком дії тендерної пропозиції. 2. Згідно Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.» п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Тендерної документації, а саме: - Відповідно п. п. 3. Аудиторська фірма повинна бути включена до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності у розділ - суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес. На підтвердження цього учасник повинен надати довідку у довільній формі. Інформація про те, що Учасник включений до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності Аудиторської палати України, має бути розміщена на офіційному сайті Аудиторської палати України (http://www.apu.com.ua). Невідповідність: Учасник у складі своєї пропозиції не надав підтвердження цього учасник повинен надати довідку у довільній формі. Інформація про те, що Учасник включений до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності Аудиторської палати України, має бути розміщена на офіційному сайті Аудиторської палати України (http://www.apu.com.ua). 3. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам ст. 16 Закону (Додаток 3) Тендерної документації. 3. 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору за 2021-2023 роки з комунальними некомерційними підприємствами вторинної та вище медичної допомоги, не менше 3 договорів за кожен рік надання послуг в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягів послуг, замовник, стан належного виконання договору стосовно якості та строків з підтвердженням факту виконання обов’язків по договору у повному обсязі. Під аналогічним договором слід розуміти договір, предметом якого є надання послуг за кодом ДК 021:2015 - 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги. (Послуги з Аудиту фінансової звітності підприємства). Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) до довідки додаються: - договір(и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами; - видаткові накладні або лист(и) відгук(и) від замовника (ів) або інший документ який свідчить про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням інформації про належне виконання договору, завірений підписом керівника замовника та печаткою (у разі наявності). Невідповідність: Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку (вих. № 122 від 15.03.2024 р) про наявність досвіду виконання аналогічного договору за 2021-2023 роки, де зазначив всього 3 виконаних аналогічних договорів з підтвердженням належного виконання цих договорів. Відповідно 4 позиції вищевказаної довідки Учасник каже, що він надавав послуги Комунальному некомерційному підприємству «Виноградівська районна лікарня» з індивідуальної перевірки витрат і доходів за вищезазначеним контрактом з ідентифікаційним номером HUSKROUA/1901/8.2/0032, 1 послуга та договір виконано належним чином у повному обсязі. Учасник не надав скановану копію самого договору, не надав підтвердження факту виконання обов’язків по договору у повному обсязі та предмет договору не відповідає умовам Тендерної документації, а саме: Під аналогічним договором слід розуміти договір, предметом якого є надання послуг за кодом ДК 021:2015 - 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги. (Послуги з Аудиту фінансової звітності підприємства). Учасник повинен надати Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору за 2021-2023 роки з комунальними некомерційними підприємствами вторинної та вище медичної допомоги, не менше 3 договорів за кожен рік надання послуг в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягів послуг, замовник, стан належного виконання договору стосовно якості та строків з підтвердженням факту виконання обов’язків по договору у повному обсязі. Під аналогічним договором слід розуміти договір, предметом якого є надання послуг за кодом ДК 021:2015 - 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги. (Послуги з Аудиту фінансової звітності підприємства). Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) до довідки додаються: - договір(и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами; - видаткові накладні або лист(и) відгук(и) від замовника (ів) або інший документ який свідчить про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням інформації про належне виконання договору, завірений підписом керівника замовника та печаткою (у разі наявності). 3.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Довідка у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності), що містить інформацію про наявність загальної чисельності штатних кваліфікованих працівників аудиторської фірми не менш як 10 працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір (надати скан-копії наказів про призначення відповідних працівників або копії трудових книжок, або інші документи, передбачені законодавством) та про наявність за основним місцем роботи не менше 5 сертифікованих аудиторів. Учасник повинен надати: 1 Скан-копії наказів про призначення відповідних працівників або копії трудових книжок, або інші документи, передбачені законодавством) та про наявність за основним місцем роботи не менше 5 сертифікованих аудиторів. – Надано, відповідає. 2. Скан-копії дипломів про освіту та копії сертифікатів аудиторів, які залучаються до виконання завдання та наявність не менше 5 осіб мають сертифікати/дипломи професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. Невідповідність: Учасник у складі своєї пропозиції надав дипломи про освіту аудиторів, але в деяких дипломах Прізвище працівника не співпадає з Прізвищем працівника що вказані у довідці (вих. № 120 від 15.03.2024 р) «Перелік штатних працівників». Надати підтверджуючи документи про зміну прізвища працівників. Невідповідність: Учасник у складі своєї пропозиції надав копії сертифікатів аудиторів, але на момент подачі пропозиції, строк дії сертифікатів не дійсний. Надати підтверджуючи документи щодо строку дії сертифікатів, але інші підтверджуючи документи в яких є підтвердження що: 1. сертифікати аудиторів, які залучаються до виконання завдання, є дійсними на момент подачі пропозиції. 2. сертифікати аудиторів, які залучаються до виконання завдання, будуть дійсними протягом строку дії договору. Рішення: Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ІМОНА-АУДИТ" (ЄДРПОУ 23500277) виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: усунути невідповідність до кожного пункту даного Повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.