Період оскарження умов закупівлі - по 06-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-03-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 09-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 497 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 485,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
| ЄДРПОУ: | 01996711 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Плєшаков Павло |
| Телефон: | 380322368312 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79010, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7 |
1 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп.1.1 п.1 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації, Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно наведеної нижче форми таблиці №1. У складі тендерної пропозиції учасник надає довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, однак у даній довідці не зазначено інформацію про рік випуску, що вимагалось встановленою у Таблиці №1 формою, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність, а саме надати у складі пропозиції довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно наведеної нижче форми таблиці №1. 2) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації, у разі, якщо пульт централізованого спостереження, транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, а залучається на договірних засадах з іншим суб’єктом охоронної діяльності, такий Учасник повинен надати копію відповідного договору, укладеного з іншим суб’єктом охоронної діяльності (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством, та з яким укладено договір реагування у м. Львів) чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі. На підтвердження вищезазначеної вимоги Учасник у складі своєї пропозиції надає Договір №25242-Р від 1 листопада 2021 року, укладеного з Товариство з обмеженою відповідальністю «Венбест», однак даний договір укладений у м. Київ, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність, а саме: на підтвердження наявності власного транспорту реагування Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність в Учасника у м. Львові транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів транспорту реагування; фото транспорту реагування з видимістю реєстраційного знаку (номерного знаку) транспортного засобу; дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв. У разі, якщо пульт централізованого спостереження, транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, а залучається на договірних засадах з іншим суб’єктом охоронної діяльності, такий Учасник повинен надати копію відповідного договору, укладеного з іншим суб’єктом охоронної діяльності (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством, та з яким укладено договір реагування у м. Львів) чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі. 3) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.2 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації, наявність в учасника працівників , які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, які зазначені у довідці згідно таблиці №2, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами: гарантійний лист, що охоронники які будуть залучені до охорони на об’єкті та які відображені в Довідці відповідають усім вимогам передбаченим ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (із змінами). У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист, що охоронники які будуть залучені до охорони на об’єкті та які відображені в Довідці відповідають усім вимогам передбаченим ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (із змінами), що не відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність, а саме надати у скла ді своєї пропозиції гарантійний лист, що охоронники які будуть залучені до охорони на об’єкті та які відображені в Довідці відповідають усім вимогам передбаченим ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (із змінами). 4) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.6.3 п.1 Розділу 6 Тендерної документації, проєкт договору подається в окремому файлі та наведений у Додатку №5 до даної тендерної документації. Згідно Додатку №5 до Тендерної документації (Проєкт договору) зазначено, що проект договору подається Учасником у складі пропозиції та є її невід’ємною частиною. У складі пропозиції Учасника відсутній наведений у Додатку №5 до даної тендерної документації Проєкт договору. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність, а саме: надати наведений у Додатку №5 до даної тендерної документації Проєкт договору. 5) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.3 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації, Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами: Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2) за період 2020-2022 років, згідно наведеної нижче форми таблиці №3. * Аналогічним є договір про надання послуг з фізичної охорони об’єктів і майна незалежно від форми форм власності , при цьому не менше як 1 аналогічний договір має бути укладений з медичною установою (назва предмету договору може не бути тотожною, але повинна бути такою ж за суттю). Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: сканованими копіями аналогічних договорів (не менше двох) з замовниками що вказані в довідці згідно вимоги пп. 3.1; сканованими копіями листів-відгуків про виконання договорів або рекомендаційними листами, від замовника(ів) що зазначені в довідці згідно вимоги пп. 3.1. Відгук/ рекомендаційний лист повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер, дату видачі такого документу та підписаний уповноваженою особою контрагента. Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю (акти наданих послуг). У складі пропозиції Учасника відсутній не менше як 1 аналогічний договір, укладений з медичною установою (назва предмету договору може не бути тотожною але повинна бути такою ж за суттю), що не відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність, а саме: Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами: Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2) за період 2020-2022 років, згідно наведеної нижче форми таблиці №3. * Аналогічним є договір про надання послуг з фізичної охорони об’єктів і майна незалежно від форми форм власності , при цьому не менше як 1 аналогічний договір має бути укладений з медичною установою (назва предмету договору може не бути тотожною, але повинна бути такою ж за суттю). Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: сканованими копіями аналогічних договорів (не менше двох) з замовниками що вказані в довідці згідно вимоги пп. 3.1; сканованими копіями листів-відгуків про виконання договорів або рекомендаційними листами, від замовника(ів) що зазначені в довідці згідно вимоги пп. 3.1. Відгук/ рекомендаційний лист повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер, дату видачі такого документу та підписаний уповноваженою особою контрагента. Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю (акти наданих послуг). 6) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.2 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації, наявність в учасника працівників , які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, які зазначені у довідці згідно таблиці №2, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами: витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не раніще 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності та не має не знятої та непогашеної судимості та не перебуває в розшуку. У складі пропозиції Учасник на підтвердження вищевказаної вимоги надає Витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на Криворучко Сергія Павловича та Сиченко Володимира Володимировича, однак у наданих витягах відсутня інформація про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності та не перебуває в розшуку, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність, а саме: надати у складі своєї пропозиції витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не раніще 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа (Криворучко Сергій Павлович та Сиченко Володимир Володимирович) не притягалася до кримінальної відповідальності та не має не знятої та непогашеної судимості та не перебуває в розшуку. 7) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.