Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 414 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 070,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 5 000,00 UAH |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" (КНП "ББЛІЛ") |
ЄДРПОУ: | 01994132 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Сорока Лариса Петрівна |
Телефон: | +380459561272 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 08301, Україна, Київська область,Бориспіль, вул.Котляревського,1 |
7 |
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Пунктом 1 Розділу III. Тендерної документації від учасників вимагались довідка учасника про систему його оподаткування та витяг/витяги з реєстрів платників відповідних податків. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника наявне свідоцтво платника єдиного податку, але відсутній витяг з відповідного реєстру. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити витяг з відповідного реєстру, що підтверджує систему оподаткування Учасника. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5. Розділу III. Тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від учасників вимагались не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів, за яким виконано зобов’язання, із долученням актів приймання-передачі наданих послуг чи інших документів про приймання-передачу наданих послуг за цими договорами, та листів-відгуків від контрагентів про належне виконання цих договорів. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасник надав: Договір № 22/28 від 31.01.2022 із актами. Із актів не вбачається період надання послуг та/або дата підписання акту: за березень 2022, за квітень 2022, за вересень 2022, за жовтень 2022, (без дати); відсутні акти за червень 2022, за серпень 2022, за листопад 2022, за грудень 2022, за січень 2023, за лютий 2023. Договір № 23-159 від 14.06.2023 із Актом № 5 без дати. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. До Договору № 22/28 від 31.01.2022 долучити акти (за червень 2022, за серпень 2022, за листопад 2022, за грудень 2022, за січень 2023, за лютий 2023) та акти із датою складення (за березень 2022, за квітень 2022, за вересень 2022, за жовтень 2022). До Договору № 23-159 від 14.06.2023 долучити акт із датою складення.
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Пунктом 2 Додатку № 1 до Тендерної документації визначено. «2. Послуги включають в себе: - цілодобову охорону майна та адміністративного будинку, забезпечення пропускного режиму; - проведення попереджувальної роботи по недопущенню та запобіганню будь-яких протиправних дій зі сторони окремих осіб чи груп осіб на території Об’єкта; - припинення порушень правопорядку на Об’єкті шляхом здійснення заходів реагування згідно із вимогами чинного законодавства; - здійснення контролю за пожежною безпекою на Об’єкті. Зазначені в цьому пункті послуги мають відповідати вимогам ДСТУ ISO 18788:2017 “Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування.”, що підтверджується сертифікатом про відповідність, наданим учасниками у складі тендерної пропозиції». 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Cертифікат UA.CY.18788.221226.01-23 не підтверджує відповідність послуг, зазначених у пункті 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, зокрема, в частині: - цілодобова охорона майна та адміністративного будинку, забезпечення пропускного режиму; - проведення попереджувальної роботи по недопущенню та запобіганню будь-яких протиправних дій зі сторони окремих осіб чи груп осіб на території Об’єкта; - припинення порушень правопорядку на Об’єкті шляхом здійснення заходів реагування згідно із вимогами чинного законодавства; - здійснення контролю за пожежною безпекою на Об’єкті. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити сертифікат про відповідність послуг, зазначених у пункті 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, зокрема, в частині: - цілодобова охорона майна та адміністративного будинку, забезпечення пропускного режиму; - проведення попереджувальної роботи по недопущенню та запобіганню будь-яких протиправних дій зі сторони окремих осіб чи груп осіб на території Об’єкта; - припинення порушень правопорядку на Об’єкті шляхом здійснення заходів реагування згідно із вимогами чинного законодавства; - здійснення контролю за пожежною безпекою на Об’єкті.
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1. Розділу III. Тендерної документації передбачено, що учасник закупівлі відповідальний за зміст поданої ним пропозиції та за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції, що гарантується листом учасника. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий гарантійний лист. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити гарантійний лист про те, що учасник закупівлі відповідальний за зміст поданої ним пропозиції та за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1. Розділу III. Тендерної документації передбачено, що не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції, про що учасник дає згоду у пропозиції. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня така згода. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити згоду учасника про те, що не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції, 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 4. Розділу III. Тендерної документації передбачено, що тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 92 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що гарантується листом учасника у складі тендерної пропозиції. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий гарантійний лист. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити гарантійний лист про дійсність тендерної пропозиції протягом 92 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5. Розділу III. Тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від учасників вимагались не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів, за яким виконано зобов’язання, із долученням актів приймання-передачі наданих послуг чи інших документів про приймання-передачу наданих послуг за цими договорами, та листів-відгуків від контрагентів про належне виконання цих договорів. 4.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасник надав Договір № 23-ОХ від 23.03.2022 із актами без дати (за період квітня 2022 — червня 2022, січня 2023), Договір № 2101/22 від 21.01.2022 без акту за травень 2022. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити акти з датами (за період квітня 2022 — червня 2022, січня 2023) до Договору № 23-ОХ від 23.03.2022; акт за травень 2022 до Договору № 2101/22 від 21.01.2022. 5.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5. Розділу III. Тендерної документації від учасників вимагалась довідка, складена у довільній формі, про наявність в учасника процедури закупівлі персоналу охорони із зазначенням кваліфікації та досвіду, відсутність обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, а також дати проходження психіатричного огляду/профілактичного наркологічного огляду. У складі тендерної пропозиції надаються листи охоронників про згоду на обробку їх персональних даних у цій процедурі відкритих торгів та ознайомлення із статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також про згоду та наявність можливості надання послуг на об’єкті замовника, визначеному Додатком № 1 до тендерної документації та довідкою учасника, а також про достовірність наданої інформації. 5.2. Перелік виявлених невідповідностей. Листи охоронників про згоду на обробку їх персональних даних не містять інформації про “достовірність наданої інформації”. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити листи охоронників про згоду на обробку їх персональних даних з інформацією про “достовірність наданої інформації”. 6.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5 Розділу III. Тендерної документації на підтвердження критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від учасників вимагалась довідка, складена у довільній формі, про наявність в учасника процедури закупівлі персоналу охорони. Додатком № 1 до Тендерної документації визначено, що послуги надаються цілодобово щодня, включаючи робочі, вихідні та святкові дні. 6.2. Перелік виявлених невідповідностей. Довідкою № 14 від 26.03.2024 Учасник повідомив про кадровий склад працівників, які мають кваліфікацію, що будуть задіяні до виконання послуг з охорони об’єкта Замовника. Симиліт А.М. та Мостицький В.П. працюють на умовах неповного робочого дня (неповного робочого тижня) в Учасника. Охоронники Сенько С.Г., Бедратий М.К., Козаченко М.О. є працівниками співвиконавця ТОВ «Охорона-Безпека міста» (згідно довідки № 22 від 26.03.2024). 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Рекомендовано надати пояснення (обгрунтування) як працівники, які працюють на умовах неповного робочого дня (неповного робочого тижня) в Учасника, а також працівники співвиконавця (що мають основне місце роботи у співвиконавця) будуть надавати послуги щодня цілодобово із дотриманням вимог трудового законодавства та законодавства про охоронну діяльність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.