Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 172 666,67 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 726,67 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 03360874 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.gorsvet.kh.ua |
Контактна особа: | Ольга Краніна |
Телефон: | +380577041422 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61024, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Пушкінська, 96 |
0 |
Керуючись абз. 1-2 п. 43 Постанови КМУ від 12.10.2022 р. (зі змінами) Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: 1. Замовником Додатком № 2 до тендерної документації було встановлено вимогу щодо порядку завірення документів, Усі копії документів у паперовій формі, що подаються Учасником згідно з цією документацією повинні бути завірені належним чином, а саме: учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати скановану кольорову копію документу, який перед скануванням, на паперовому носії повинен бути належним чином завірений учасником (уповноваженою особою учасника). Порядок засвідчення копій документів визначений пунктами 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 01 липня 2020 р. № 144 з 2021-09-01). пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі не дотримання Порядку засвідчення копій документів. Усі документи, що готуються безпосередньо учасником згідно з цією тендерною документацією, повинні мати обов’язкові реквізити документу, бути підписані керівником, або особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та договору. На документи, що готуються та надаються учасником безпосередньо у вигляді електронних документів, обов’язково накладається кваліфікований електронний підпис керівника або особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції та договору. На виправлення недоліків Учасник повинен згідно вимоги завірити належним чином, наступні документи – «Статут»
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Керуючись абз. 1-2 п. 43 Постанови КМУ від 12.10.2022 р. (зі змінами) Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: 1. Замовником , п. 2 ч. 2 р. 5 тендерної документації було встановлено вимогу У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Учасником на усунення невідповідності потрібно надати лист – ро’зяснення в довільній формі у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів. 2. Замовником встановлено п. 1 ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів). Із зазначенням № та дати договору , назвою контрагента, П.І.Б. та номер телефону контактної особи зазначеного договору. Копії договорів, зазначених в довідці в повному обсязі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання (не менше ніж двох договорів), зазначених в наданій Учасником довідці. листи – відгуки від контрагентів про виконання договору. Звертаємо увагу Учасників на те, що під аналогічним договором розуміється договір на проведення аудиту фінансової звітності підприємству, яке здійснює діяльність у сфері житлово – комунального господарства, укладений не раніше 2021 року, виконаний в повному обсязі, код ДК 021:2015 – 79210000-9 – Бухгалтерські та аудиторські послуги, а також враховувати ст. 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні від 16 липня 1999 року № 996-XIV. Контрагент, якому було надано послугу, повинен відноситься: - до середніх підприємства, які не відповідають критеріям для малих підприємств та показники яких на дату складання річної фінансової звітності за рік, що передує звітному, відповідають щонайменше двом із таких критеріїв: балансова вартість активів - до 20 мільйонів євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - до 40 мільйонів євро; середня кількість працівників - до 250 осіб. У разі не відповідності вимогам цього пункту, пропозиція Учасника буде вважатись такою що не відповідає встановленим вимогам, та буде відхилена. Учасником на підтвердження кваліфікації у складі тендерної пропозиції було надано наступні договори: від 14.02.2022 р. № 85-22 укладений з Комунальним підприємством з експлуатації і ремонту житлового фонду «ЖИТЛО – СЕРВІС», та Договір від 08.03.2023 р., укладений також з Комунальним підприємством з експлуатації і ремонту житлового фонду «ЖИТЛО – СЕРВІС», при розгляді зазначених договорів було встановлено що Договори не відповідають встановленій вимозі Замовника, а саме: Частиною другою статті 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон) встановлені критерії віднесення підприємств до мікро-, малих, середніх або великих підприємств залежно від балансової вартості активів, чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) та середньої кількості працівників. При визначенні категорії, до якої належить підприємство використовуються показники, які на дату складання річної фінансової звітності за рік, що передує звітному, відповідають щонайменше двом із наведених у Законі критеріїв. Для визначення відповідності критеріям, встановленим у євро, застосовується офіційний курс гривні щодо іноземних валют (середній за період), розрахований на підставі курсів Національного банку, що встановлювалися для євро протягом відповідного року. Якщо підприємство однієї з наведених категорій за показниками річної фінансової звітності протягом двох років поспіль не відповідає наведеним критеріям, воно відноситься до відповідної категорії підприємств. Враховуючи фінансові показники за 2020-2022роки, Комунальне підприємство з експлуатації і ремонту житлового фонду «Житло-Сервіс» відноситься до малих підприємств, що суперечить тендерному завданню. На усунення недоліків Учасник повинен виконати вимогу встановлену Замовником, а саме надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів). Із зазначенням № та дати договору , назвою контрагента, П.І.Б. та номер телефону контактної особи зазначеного договору. Копії договорів, зазначених в довідці в повному обсязі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання (не менше ніж двох договорів), зазначених в наданій Учасником довідці. листи – відгуки від контрагентів про виконання договору. Звертаємо увагу Учасників на те, що під аналогічним договором розуміється договір на проведення аудиту фінансової звітності підприємству, яке здійснює діяльність у сфері житлово – комунального господарства, укладений не раніше 2021 року, виконаний в повному обсязі, код ДК 021:2015 – 79210000-9 – Бухгалтерські та аудиторські послуги, а також враховувати ст. 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні від 16 липня 1999 року № 996-XIV. Контрагент, якому було надано послугу, повинен відноситься: - до середніх підприємства, які не відповідають критеріям для малих підприємств та показники яких на дату складання річної фінансової звітності за рік, що передує звітному, відповідають щонайменше двом із таких критеріїв: балансова вартість активів - до 20 мільйонів євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - до 40 мільйонів євро; середня кількість працівників - до 250 осіб. У разі не відповідності вимогам цього пункту, пропозиція Учасника буде вважатись такою що не відповідає встановленим вимогам, та буде відхилена. 3. Замовником р. 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). п. 4 Додатку № 1до тендерної документації встановлено вимогу, Скановане з оригіналу свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.) або сканований з оригіналу витяг з реєстру платників податку на додану вартість, або скановане з оригіналу свідоцтво платника єдиного податку/витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). Учасником надано документ – «Витяг платника податку», при детальному розгляді встановлено що Витяг № 50253 дата формування якого – 16.03.2023 р., група та ставка платника єдиного податку визначена як 3 група зі ставкою у відсотках доходу - 2 %, але з врахуванням ЗУ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» від 30 червня 2023 року № 3219-IX , 9-1.1. Платники єдиного податку третьої групи, які станом на 31 липня 2023 року використовували особливості оподаткування, встановлені пунктом 9 цього підрозділу, та не відмовилися від їх використання самостійно, з 1 серпня 2023 року автоматично вважаються такими, що застосовують систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування, передбачених пунктом 9 цього підрозділу. На виправлення невідповідності Учасник повинен надати актуальну інформацію - Скановане з оригіналу свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.) або сканований з оригіналу витяг з реєстру платників податку на додану вартість, або скановане з оригіналу свідоцтво платника єдиного податку/витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). 4. Замовником Додатком № 2 до тендерної документації було встановлено вимогу щодо порядку завірення документів, Усі копії документів у паперовій формі, що подаються Учасником згідно з цією документацією повинні бути завірені належним чином, а саме: учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати скановану кольорову копію документу, який перед скануванням, на паперовому носії повинен бути належним чином завірений учасником (уповноваженою особою учасника). Порядок засвідчення копій документів визначений пунктами 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 01 липня 2020 р. № 144 з 2021-09-01). пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі не дотримання Порядку засвідчення копій документів. Усі документи, що готуються безпосередньо учасником згідно з цією тендерною документацією, повинні мати обов’язкові реквізити документу, бути підписані керівником, або особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та договору. На документи, що готуються та надаються учасником безпосередньо у вигляді електронних документів, обов’язково накладається кваліфікований електронний підпис керівника або особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції та договору. На виправлення недоліків Учасник повинен згідно вимоги завірити належним чином, наступні документи – «Опис статуту», «Статут», «Витяг з реєстру платників податків».
Керуючись абз. 1-2 п. 43 Постанови КМУ від 12.10.2022 р. (зі змінами) Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Замовником , п. 2 ч. 2 р. 5 тендерної документації було встановлено вимогу У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Учасником на усунення невідповідності потрібно надати лист – ро’зяснення в довільній формі у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів. - Замовником встановлено п. 1 ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів). Із зазначенням № та дати договору , назвою контрагента, П.І.Б. та номер телефону контактної особи зазначеного договору. Учасником в довідці від 05.03.2024 р. № 1/05.03 в частині наданої інформації під договір від 27.04.2023 р. № 27/04-2023 ОА не зазначено П.І.Б. контактної особи Замовника, на виправлення недоліків Учасників повинен зазначити П.І.Б. до зазначеного договору. Замовником п. 1 ч. 4 Додатку № 1до тендерної документації встановлено - Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. У складі тендерної пропозиції учасника при розгляді було встановлено відсутність зазначеної довідки. на виправлення невідповідностей Учасник повинен надати довідку в довільній формі у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом Замовником п. 4 ч. 4 Додатку № 1до тендерної документації встановлено вимогу, Скановане з оригіналу свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.) або сканований з оригіналу витяг з реєстру платників податку на додану вартість, або скановане з оригіналу свідоцтво платника єдиного податку/витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). Учасником надано документ – Витяг_реєстр платн. єд. податку 29.01.24 – витяг від 29.01.2024 р. № 6151. Учасник на виправлення невідповідності повинен усунути її шляхом завантаження скановане з оригіналу свідоцтво платника єдиного податку/витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку) завірене належним чином відповідно до Порядок засвідчення копій документів визначений пунктами 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 01 липня 2020 р. № 144 з 2021-09-01). пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі не дотримання Порядку засвідчення копій документів. (відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.