Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 197 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 25 987,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради |
ЄДРПОУ: | 41321682 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гнат Ірина Володимирівна |
Телефон: | +380322546854 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79022, Україна, Львівська область,Львів, вул. Виговського, 34 |
3 |
Протокол № 31/ВТ уповноваженої особи відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради м. Львів «06» березня 2024 року Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Приватне підприємство "Ефорт-Гарант-26" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Охоронні послуги (що включають в себе безкоштовне надання обладнання в користування, проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт систем охоронно-тривожної сигналізації та відеоспостереження, проведення періодичного технічного обслуговування встановлених систем охоронно-тривожної сигналізації та відеоспостереження, надання послуг охорони за допомогою технічних засобів охоронно-тривожної сигналізації та виїзд групи швидкого реагування)», ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-02-22-012357-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1. Документальне підтвердження наявності радіостанцій в кількості не менше 10, потужністю не менше 2 Вт шляхом надання копій наступних документів: копій видаткових накладних на придбання (п. 1.8 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації). 2. Для підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати не менше двох копій аналогічного договору (п. 3.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації). 3. Замовник вчиняє всі можливі дії щодо боротьби з корупційними проявами, в зв’язку з чим просить Учасників у складі пропозиції надати Сертифікат системи менеджменту, щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (міжнародний стандарт ISO 37001:2016) з обов’язковим наданням відповідного звіту до сертифікату, виданого центром сертифікації. (абзц.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації). 4. Свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів (транспорт Учасника не менше 4-ри власних* одиниць, які відповідають вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність»). *- дві транспортні одиниці повинні належать учаснику, інший транспорт реагування може не належати учаснику на праві власності, на підтвердження надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору оренди) (п.1.9 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації) Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії видаткових накладних (файл «копія накладних.pdf») на придбання радіостанцій носивних в кількості 10 штук без зазначення інформації про їхню марку, у зв’язку з чим не можливо ідентифікувати їхню потужність, яка повинна бути не меншою 2 Вт відповідно до вимог тендерної документації. Також учасником у складі тендерної пропозиції було надано аналогічний договір №1027/0723/Е-Г/26 від 14.07.2023р. (файл «копія договору відділ освіти Глиняни»), додатки до якого є неналежно оформлені (відсутня дата). Крім того, учасником на виконання вимоги про надання Сертифікату системи менеджменту, щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (міжнародний стандарт ISO 37001:2016) надано сертифікат (файл «серт_ПП ЕФОРТ-ГАРАНТ-26_37001-2018_СУПК.001-22».pdf»), виданий 14 січня 2022 року та звіт до сертифікату №5.12.02-1 від 30.12.2021 року (файл «37001_ЗВІТ 2 го етапу_ПП ЕФОРТ-ГАРАНТ-26.pdf»). Однак термін дії такого сертифікату складає три роки і обов'язковою умовою є щорічне проходження наглядового аудиту, в ході якого компанія повинна продемонструвати те, що система протидії корупції ефективно функціонує, що важко встановити з долучених документів. Також учасником у складі тендерної пропозиції надано договори оренди транспортних засобів (Договір №Е/01/03-22 від 01.03.2022р. та Договір №Е/02/03-22 від 01.03.2022р. (файл «копія договорів оренди. pdf»). Відповідно до п.7.1 вищевказаних договорів строк оренди транспортних засобів становить 2 роки і виходячи з дати укладення цих договорів, а саме 1 березня 2022 року, можна встановити, що строк оренди транспортних засобів минув 1 березня 2024 року. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями 1. Документальне підтвердження наявності радіостанцій в кількості не менше 10, потужністю не менше 2 Вт. 2. Копію аналогічного договору, який належним чином оформлений. 3. Звіт до Сертифікату системи менеджменту, щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (міжнародний стандарт ISO 37001:2016), що засвідчує відповідність системи менеджменту, щодо протидії корупції вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 у 2024 році. 4. Документ, що підтверджує законність використання Учасником транспорту, а саме: чинні договори оренди. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради ________________ підпис Альона ТКАЧУК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.