Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-02-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 466 025,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 330,12 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Харківська міська рада |
| ЄДРПОУ: | 04059243 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Майстренко Вікторія |
| Телефон: | 380677278454 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61003, Україна, Харківська область,Харків, майдан Конституції, будинок 7 |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-04-2024, 01:00
Період оскарження:
з 21-03-2024, 17:21 по 01-04-2024, 01:00
Документи:
1.Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Тендерна пропозиція учасника містить накладений удосконалений підпис замість кваліфікаційного. 1.2. Учасник у складі пропозиції надав проєкт договору заповнений не в повному обсязі; 1.3. Учасник у складі пропозиції не надав довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення учасника відповідно до абзаців 2, 3 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами); 1.4. Учасник в складі пропозиції не надав гарантійний лист, у довільній формі про цільове призначення і тематична спрямованість 1.5. Учасник в складі пропозиції не зазначив чи буде матеріал про Харків розміщується на головній сторінці в стрічці новин онлайн-медіа 1.6. Учасник в складі пропозиції не надав гарантійний лист у довільній формі, що учасник під час надання послуги забезпечить редакційною підготовкою інформаційні матеріали, адаптацію матеріалів до формату та вимог зазначеного онлайн-медіа (створення макету матеріалу) 1.7 Учасник в складі пропозиції не надав гарантійний лист у довільній формі, що учасник під час надання послуги забезпечить ведення архіву створеного матеріалу та на вимогу Замовника надасть записи підготовлених та оприлюднених інформаційних матеріалів 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме: 2.1. невідповідність вимогам ч.1 розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій, а саме: тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (або електронний підпис, що базується на сертифікаті відкритого ключа, виданого кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 № 300) уповноваженої особи учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів (матеріал чи інформацію). 2.2. невідповідність вимогам ч.1 розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій, а саме: проєкт договору про закупівлю у відповідності до додатку 4 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною договору – Постачальником (учасником) та підписаний уповноваженою особою учасника. Учасником у проєкті договору про закупівлю не заповнюються: пункти: 1,7., 3.1., вартісні показники у Додатку 4 проєкту договору та не визначається № та дата договору; 2.3. невідповідність вимогам ч.1 розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій, а саме: довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення учасника відповідно до абзаців 2, 3 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами); 2.4. -невідповідність вимогам Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»; 2.5. -невідповідність вимогам Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»; 2.6. -невідповідність вимогам Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»; 2.7. -невідповідність вимогам Додатоку 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»; 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі (UA-2024-02-22-002214-a ). У разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція ФОП Шапошник О.Л., буде відхилена у відповідності до п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.