Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2024, 23:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 950 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 750,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Регіональна державна лабораторія держпродспоживслужби в Полтавській області |
| ЄДРПОУ: | 00703173 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://pvl.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Радевич Тетяна |
| Телефон: | +380532641000 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 38751, Україна, Полтавська область,с. Горбанівка, вул. Миру, буд. 2 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції учасника умовам документації у рамках проведення процедури відкритих торгів. Додатком 2 до тендерної документації серед іншого передбачено подання Довідки у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіряється печаткою підприємства**, що містить інформацію про персонал із зазначенням осіб, у тому числі посадових осіб та технічних спеціалістів по обслуговуванню систем охоронної сигналізації (кнопки тривожного виклику) (П.І.П., посади,), які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, укладеному за результатами процедури закупівлі. У даній довідці учасником обов’язково зазначається перелік працівників з числа громадян України у кількості, необхідній для забезпечення охорони (не менше 10-ти осіб), а саме: працівники охорони, з режимом роботи цілодобово, щодня (з 8.00 до 08.00). На підтвердження факту трудових відносин надати копії повідомлень про прийняття на роботу з квитанціями про прийняття ДПС України та Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи та завірена печаткою підприємства**, яка містить інформацію про наявність у працівників учасника медичних довідок про стан здоров’я, в тому числі в спеціальних медичних (наркологічних, психіатричних) закладах, які свідчать про можливість роботи охоронником (документи, що свідчать про можливість роботи охоронником надаються лише для охоронників), документів з Міністерства внутрішніх справ України на кожного працівника зазначеного в довідці пункту 2.1. цього Розділу, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів. На підтвердження даного факту надати копії відповідних довідок на працівників, вказаних в довідці п.2.1. У складі пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 23.02.2024 вих. № 2302-18 (далі – довідка про наявність працівників). Довідка про наявність працівників містить інформацію серед іншого про охоронників Видюка Олексія Олексійовича, Бєліка Григорія Вікторовича. В супереч вимогам тендерної документації учасником не надано копії повідомлень про прийняття на роботу з квитанціями про прийняття ДПС України на Видюка Олексія Олексійовича. Надати Довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіряється печаткою підприємства**, що містить інформацію про персонал із зазначенням осіб, у тому числі посадових осіб та технічних спеціалістів по обслуговуванню систем охоронної сигналізації (кнопки тривожного виклику) (П.І.П., посади,), які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, укладеному за результатами процедури закупівлі. У даній довідці учасником обов’язково зазначається перелік працівників з числа громадян України у кількості, необхідній для забезпечення охорони (не менше 10-ти осіб), а саме: працівники охорони, з режимом роботи цілодобово, щодня (з 8.00 до 08.00). На підтвердження факту трудових відносин надати копії повідомлень про прийняття на роботу з квитанціями про прийняття ДПС України. На вимогу щодо надання медичних довідок в спеціальних медичних (наркологічних, психіатричних) закладах щодо Бєліка Григорія Вікторовича у складі пропозиції надано Довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № 61, Дата проведення 25.01.2023 (Форма первинної облікової документації № 100-2/о Затвердженої Накозом МОЗ України від 18.04.2022 № 651). Пунктом 14 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин Затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України 18 квітня 2022 року № 651 Строк дії довідки за формою первинної облікової документації № 100-2/о «Довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ______», становить один рік з дати проведення огляду. Надати медичну(ні) довідку(ки) з спеціальних медичних (наркологічних, психіатричних) закладу(ів) щодо Бєліка Григорія Вікторовича, строк дії якої не минув.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції учасника умовам документації у рамках проведення процедури відкритих торгів. Шановний учасник керуючись нормами ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей, повідомляємо про необхідність усунути невідповідність в документах, що подані Вами у складі тендерній пропозиції виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Пунктом 3.1. додатку 2 до тендерної документації Замовника передбачено подання Оригіналу довідки у довільній формі, що містить інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) надання послуг(и) за 2022-2023 рік, що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі (не менше 1-ого аналогічного договору). На підтвердження необхідно надати Копії завірені у відповідності до вимог тендерної документації аналогічного(их) договору(ів) щодо надання послуги аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією (не менше одного). Копія(ї) договору(ів) надається згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п. 3.1., із усіма додатками та змінами, які є невід’ємною частиною такого(их) договору(ів). Учасником у складі пропозиції надано Довідка в довільній формі, що містить інформацію щодо фактичних зобов’язань за договором(ами) надання послуг(ги) за 2022-2023 рік, що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі (не менше 1-го аналогічного договору) від 02.04.2024 року Вих. № 37 (далі – довідка про аналогічний договір) у якій надана інформація серед іншого про договір від 30.01.2023 № 20 укладений із Виконавчим комітетом Хмельницької міської ради, зазначена його вартість та строки виконання. Замовник перевірив інформацію (що міститься у загальному доступі) зазначену у довідці про аналогічний договір, та виявлено, що договір від 30.01.2023 № 20 укладений із Виконавчим комітетом Хмельницької міської ради наданий не повному обсязі. Надати Копію завірену у відповідності до вимог тендерної документації аналогічного(их) договору(ів) щодо надання послуги аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією (не менше одного). Копія(ї) договору(ів) надається згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п. 3.1., із усіма додатками та змінами, які є невід’ємною частиною такого(их) договору(ів). Пунктом 3.1. додатку 2 до тендерної документації Замовника передбачено подання Оригіналу довідки у довільній формі, що містить інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) надання послуг(и) за 2022-2023 рік, що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі (не менше 1-ого аналогічного договору). На підтвердження необхідно надати Копії завірені у відповідності до вимог тендерної документації аналогічного(их) договору(ів) щодо надання послуги аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією (не менше одного). Копія(ї) договору(ів) надається згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п. 3.1., із усіма додатками та змінами, які є невід’ємною частиною такого(их) договору(ів). Учасником у складі пропозиції надано Довідка в довільній формі, що містить інформацію щодо фактичних зобов’язань за договором(ами) надання послуг(ги) за 2022-2023 рік, що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі (не менше 1-го аналогічного договору) від 02.04.2024 року Вих. № 37 (далі – довідка про аналогічний договір) у якій надана інформація серед іншого про договір від 23.01.2023 № 0091/23-ЩП укладений із КМП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» № 2. В супереч вимогам тендерної документації у складі пропозиції не надано Копію договіру від 23.01.2023 № 0091/23-ЩП із усіма додатками та змінами, які є невід’ємною частиною такого(их) договору(ів). Надати копію договору від 23.01.2023 № 0091/23-ЩП із усіма додатками та змінами, які є невід’ємною його частиною. Пунктом 4 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен мати договір добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами. Для підтвердження необхідно надати такий договір у складі пропозиції та підтвердити сплату страхового платежу. У складі пропозиції надано Договір добровільного страхування відповідальності від 10.07.2023 № 20890246 (далі – договір страхування). Пунктом 4.7. Договору страхування передбачено, що договір набуває чинності з 00 години 00 хвилин дня наступного за днем внесення першого страхового платежу (в повному обсязі) на поточний рахунок або касу Страховика, але не раніше 11.07.2023 року і діє до дати, зазначеної в п. 4.6 як дата наступного чергового платежу. Поновлення дії договору відбувається з моменту здійснення чергового платежу (в повному обсязі) і діє до 10.07.2024 року (включно). У пункті 4.6 договору страхування зазначено: Розмір страхового платежу складає 30 000,00 грн. (Тридцять тисяч грн. 00 коп.) і має бути сплачений Страхувальником на рахунок Страховика згідно наступного графіку: 15 000,00 грн. до 11.07.2023 та 15 000,00 грн. до 11.01.2024. У складі пропозиції на підтвердження сплати страхового платежу надана «ПЛАТІЖНА ІНСТРУКЦІЯ В НАЦІОНАЛЬНІЙ ВАЛЮТІ» від 11 липня 2023 № 62676 на суму 15 000,00 грн. Інших документів на підтвердження сплати страхового платежу за договором добровільного страхування відповідальності від 10.07.2023р. №20890246 Учасником не надано. Надати договір добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами. Для підтвердження необхідно надати такий договір у складі пропозиції та підтвердити сплату страхового платежу. Додатком 1 до тендерної документації серед іншого передбачено подання довідки в довільній формі щодо працівників (не менше 3-х), які відповідають за цілодобовий контроль прийняття сигналів, які надходять на ПЦС (надати документи на працівників, зазначених в довідці: копію наказу на призначення та/або копію з оригіналу трудової книжки. Пунктом 7 розділу Загальні положення тендерної документації замовника передбачено У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. У складі пропозиції надано документ, що підтверджує працевлаштування Лісконог С.В. наданий іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, що суперечить вимогам замовника. Надати копію наказу на призначення та/або копію з оригіналу трудової книжки Лісконог С.В., які відповідатимуть вимогам тендерної документації замовника. Додатком 1 до тендерної документації серед іншого передбачено подання Документи, що підтверджують наявність в штаті учасника фахівця з організації заходів охорони – диплом про отримання вищої освіти та копію з оригіналу трудової книжки, згоду на обробку персональних даних***, та/або інші документи для підтвердження дотримання вимог п. 14 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960; Пунктом 7 розділу Загальні положення тендерної документації замовника передбачено У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. У складі пропозиції надано диплом КВ № 099101 виданий «Крутикову Дмитрию Владимировичу» наданий іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, що суперечить вимогам замовника. Надати диплом КВ № 099101 виданий «Крутикову Дмитрию Владимировичу» який відповідатиме вимогам тендерної документації замовника. Додатку 2 до тендерної документації серед іншого передбачено подання Довідки у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіряється печаткою підприємства**, що містить інформацію про персонал із зазначенням осіб, у тому числі посадових осіб та технічних спеціалістів по обслуговуванню систем охоронної сигналізації (кнопки тривожного виклику) (П.І.П., посади,), які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, укладеному за результатами процедури закупівлі. У даній довідці учасником обов’язково зазначається перелік працівників з числа громадян України у кількості, необхідній для забезпечення охорони (не менше 10-ти осіб), а саме: працівники охорони, з режимом роботи цілодобово, щодня (з 8.00 до 08.00). На підтвердження факту трудових відносин надати копії повідомлень про прийняття на роботу з квитанціями про прийняття ДПС України та Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи та завірена печаткою підприємства**, яка містить інформацію про наявність у працівників учасника медичних довідок про стан здоров’я, в тому числі в спеціальних медичних (наркологічних, психіатричних) закладах, які свідчать про можливість роботи охоронником (документи, що свідчать про можливість роботи охоронником надаються лише для охоронників), документів з Міністерства внутрішніх справ України на кожного працівника зазначеного в довідці пункту 2.1. цього Розділу, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів. На підтвердження даного факту надати копії відповідних довідок на працівників, вказаних в довідці п.2.1.». У складі пропозиції надано Довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіряється печаткою підприємства**, що містить інформацію про персонал із зазначенням осіб, у тому числі посадових осіб та технічних спеціалістів по обслуговуванню систем охоронної сигналізації (кнопки тривожного виклику) (П.І.П., посади,), які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, укладеному за результатами процедури закупівлі від 02.04.2024 Вих. №35 в якій відсутня інформація щодо технічних спеціалістів по обслуговуванню систем охоронної сигналізації (кнопки тривожного виклику) (П.І.П., посади,), що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Надати інформацію та документи, що передбачено для подання п.2.1. та п. 2.2. Додатку 2 Тендерної документації .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.