Період оскарження умов закупівлі - по 25-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 816 666,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 083,33 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ “АГЕНЦІЯ ОБОРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ” |
ЄДРПОУ: | 44725823 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Марія Шмуляр |
Телефон: | +380938218679 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
1 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості) тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА» (далі - Учасник) та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1) В тендерній пропозиції поданої за формою, що наведена в Додатку 1 до Тендерної документації, не зазначено інформації щодо коду ЄДРПОУ Учасника, а також при зазначені ціни пропозиції з ПДВ та без ПДВ в обох рядках прописано, що ціна без ПДВ. 2) На підтвердження відовідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 28.02.2024 №170/24, в якій зазначив 87 співробітників, з яких 24 включені до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності до розділу «Аудитори», 15 мають сертифікати Асоціації присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА) та 11 мають диплом Diploma in International Financial reporting (DipIFR).» Проте за умовами Тендерної документації, в учасника має бути не менше як 20 (двадцять) працівників, що включені до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської цдіяльності до розділу «Аудитори», саме з яких: не менше 4 (чотири) працівника, мають принаймні один чинний сертифікат професійної організації, що підтверджує членство в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА) або Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), або Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW) та не менше 5-ти (п’яти) працівників, мають диплом, що підтверджує високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності, виданий однією з профессійних організацій, а саме Diploma in International Financial reporting (DipIFR). 3) На підтвердження відовідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасником було надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 28.02.2024 №171/24 та копії всіх договорів. Зокрема в довідці зазначено договір від 22.06.2021 №UOP9.1.3-123- Д-21 з контрагентом Державний концерн «Укроборонпром», сума договору 453 600,00 грн з ПДВ (170 000,00 грн з ПДВ – аудит за 2021 рік). Проте акт виконаних робіт на суму 170 000,00 грн., тобто не на всю суму договору. Також по контрагенту АТ «УКРПОШТА» надано актів на суму 12 960 000,00 грн., хоча сума договору 13 999 000,00 грн з ПДВ Таким чином по двом договорам не підтверджено факту повного виконання договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.