Закупівлю оголошено - 20-02-2024, 16:12. Дата останніх змін - 26-04-2024, 17:09

Рекламні послуги (розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет)

Закупівля: UA-2024-02-20-011739-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-02-2024, 16:12
по 28-02-2024, 17:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-02-2024, 17:00
по 05-03-2024, 17:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 06-03-2024, 13:46
по 06-03-2024, 14:15

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:14 900 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:100 000,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:АТ "Ощадбанк"
ЄДРПОУ:00032129 Досьє YouControl
Сайт:http://www.oschadbank.ua/
Контактна особа:Андрій Кравченко
Телефон:+380442473729
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Госпітальна, 12 Г
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Рекламні послуги (розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет)

14
послуга
Україна , Відповідно до документації ,
по 31-03-2025
79341000-6
Рекламні послуги


+ -
Документи
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:27-02-2024, 17:57:16
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:20-02-2024, 16:12:33
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Опис:
Оплату вартості Послуг Замовник здійснює протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін акта приймання-передачі наданих Послуг по завершенню кожного Звітного періоду, в якому надавалися Послуги, на підставі отриманого Замовником від Виконавця оригіналу рахунка-фактури на оплату вартості наданих Послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
10
Мінімальний крок аукціону:
100 000,00 UAH
Початок аукціону:
06-03-2024, 13:46
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Ім'я:
ТОВ "ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ВОЗДВИЖЕНСЬКА, будинок 41, 04071, Анна Ніколаєва
Остаточна пропозиція:
7 400 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
14 158 365,05 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-04-2024, 17:28

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-03-24, 12:04:16
24

З метою підтвердження відповідності учасника торгів кваліфікаційним критеріям, просимо ТОВ «ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ» усунути вищенаведені невідповідності у документах тендерної пропозиції та у найкоротші терміни надати Банку необхідну інформацію, а саме: 1. Анкету юридичної особи/фізичної особи-підприємця - учасника процедури закупівель, згідно додатку 4 документації, на адресу електронної пошти Банку [email protected]. 2. Довідку від учасника процедури закупівель щодо питомої ваги надходжень від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), згідно додатку 5 документації, на адресу електронної пошти Банку [email protected]. 3. Опитувальник юридичної особи (далі - ЮО)/фізичної особи-підприємця (далі – ФОП), згідно додатку 6 документації, на адресу електронної пошти Банку [email protected]. 4. Баланс станом на 30 вересня 2023 (або більш ранню дату, якщо підприємство не подає звітність за результатами дев’яти місяців відповідно до законодавства України). 5. Надати копію статуту (для фізичної особи - копія паспорту) або копію опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначеним кодом доступу до останньої редакції установчих документів 6. Надати протокол, рішення (виписка, витяг з протоколу, рішення) зборів (засідань, тощо) засновників, одноособового учасника про призначення (продовження повноважень) керівника учасника та/або наказ про призначення (продовження повноважень) керівника учасника та/або довіреністю (дорученням). У разі подання довіреності (доручення), до неї додаються документи, що підтверджують повноваження особи видавати такі довіреності/доручення (наприклад, протокол, рішення, виписка або витяг з протоколу зборів (засідань, тощо) засновників, рішення одноособового учасника про надання повноважень видавати такі довіреності/доручення, витяг зі статуту тощо). 7. Надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про те, чи притягувався учасник протягом останніх трьох років до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 частини 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів. 8. Надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про фізичних осіб та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), які здійснюють контроль над учасником, а також дані щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), на Логвиненка Д.О. 9. Надати інформацію про членів сім’ї Логвиненка Д.О. у довідці про службових (посадових) осіб учасника, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії. 10. Надати цінову пропозицію початкову. 11. Надати цінову пропозицію остаточну на суму, яку пропонує учасник за результатами аукціону.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-03-24, 12:04:16
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-20-011739-a-b1
Номер договору:
050424
Дата підписання договору:
19-04-2024, 16:00
Строк дії договору:
з 19-04-2024 по 31-03-2025
Опис договору:
Загальна вартість Послуг за Договором визначається як сума вартості всіх Послуг, наданих Виконавцем Замовнику протягом строку дії цього Договору, та не може становити більше ніж 7 290 000,00 грн (сім мільйонів двісті дев’яносто тисяч гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 1 215 000,00 грн (один мільйон двісті п’ятнадцять тисяч гривень 00 копійок).
Ціна договору до змін:
7 400 000,00 UAH
Ціна договору до змін без ПДВ:
6 166 666,67 UAH
7 400 000,00 UAH
Ціна договору
6 166 666,67 UAH
Ціна договору без ПДВ
7 290 000,00 UAH
Ціна договору після внесення змін
6 075 000,00 UAH
Ціна договору після внесення змін без ПДВ
Інформація про Учасника
Ім'я:
Дочірнє підприємство «ССМ»   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Лейпцизька, будинок 15, 01015, Ольга Бузунова
Остаточна пропозиція:
7 290 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
7 976 191,19 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 18-03-24, 15:41:36
24

З метою підтвердження відповідності учасника торгів кваліфікаційним критеріям, АТ "Ощадбанк",направляє ДП «ССМ» повідомлення про усунення невідповідності у документах тендерної пропозиції, а саме: 1.Надати копії наказів про прийняття на роботу за строковими трудовими договорами (чинними) на основне місце роботи до Департаменту інтернет реклами Ліщука Олега та Бірюкової Марини. 2. Надати копії договорів з ТОВ «Халеон Україна», ТОВ «ЛОРЕАЛЬ Україна», а також документи, які засвідчують виконання цих договорів (акти приймання-передачі, видаткові накладні тощо). 3. Лист-відгук від ТОВ «ХАЛЕОН УКРАЇНА» з Філією «Зеніт» ДП «ССМ» з печаткою та підписом представника ТОВ «ХАЛЕОН УКРАЇНА» - Савчука Євгенія. 4.Лист-відгук від ТОВ «РЕККІТТ БЕНКІЗЕР УКРАЇНА» з Філією «Перфомікс» ДП «ССМ» з печаткою, номером мобільного телефону та підписом представника ТОВ «РЕККІТТ БЕНКІЗЕР Україна» - Савченко Людмили. 5.Лист-відгук від ТОВ «Нестле Україна» з Філією «Перфомікс» ДП «ССМ з печаткою, номером мобільного телефону та підписом представника ТОВ «Нестле Україна» - Ощенко Юлії та договір з ТОВ «Нестле Україна». 6.Надати копію(ї) документу (ів), що підтверджують трудові відносини з Мариною Навроцькою. 7.Надати гарантійний лист про надання послуг належної якості відповідно до умов Технічного завдання на закупівлю. 8.Надати копію документу, що підтверджує повноваження Григоренко Марини Вікторівни, директора Філії «Зеніт» ДП «ССМ», на підписання договору за результатами процедури закупівлі. 9. Надати інформацію про питому вагу в загальній сумі надходжень від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг, %) та відповідність суми операції обсягам Вашої діяльності/діяльності Вашої організації за формою на e-mail: [email protected]

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-03-24, 15:41:36

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Дочірнє підприємство «ССМ»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
7 290 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
7 976 191,19 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
7 400 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
14 158 365,05 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕБПРОМО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
13 886 250,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
13 886 250,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ