Період оскарження умов закупівлі - по 24-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 14 000,00 UAH |
Замовник: | ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
ЄДРПОУ: | 41884537 Досьє YouControl |
Сайт: | http://sm.enera.ua |
Контактна особа: | Лізогуб Олена Анатоліївна |
Телефон: | 380959114268 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40004, Україна, Сумська область,Суми, 40004, Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ РЕМІСНИЧА, будинок 35 |
1 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНФО-ПРАЙМ» повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1.1. Пунктом 1 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів учасник має надати не менше 2-ох копій договорів про надання аналогічних послуг, що підтверджують наявність досвіду надання аналогічних послуг компаніям – постачальникам електричної енергії (не менше двох років). * під аналогічним договором слід розуміти договір, за умовами якого учасником надавались послуги за предметом закупівлі, а саме: сповіщення абонентів, що мають заборгованість за спожиту електричну енергію, шляхом здійснення вихідних дзвінків в автоматичному режимі 1.2. В складі тендерної пропозиції Учасник надав Договір про надання послуг № 06/Е/23-01-8 від 29.12.2022 року та Договір про надання послуг № 09/Е/22-01-8 від 30.12.2021 року, який підписаний уповноваженою особою замовника, але не містить печатки. 1.3. Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями усунути зазначену невідповідність
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП "ВИНОГРАДОВ ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1.1. В складі тендерної пропозиції Учасником надано форму «Тендерна пропозиція» відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, в якій невірно зазначено найменування послуги, оскільки предметом закупівлі є «Послуги із сповіщення абонентів, що мають заборгованість за спожиту електричну енергію, шляхом здійснення вихідних дзвінків в автоматичному режимі». 1.2. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, виправлену форму «Тендерна пропозиція» відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. 2.1. Пунктом 1 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів учасник має надати не менше 2-ох копій договорів про надання аналогічних послуг, що підтверджують наявність досвіду надання аналогічних послуг компаніям – постачальникам електричної енергії (не менше двох років). * під аналогічним договором слід розуміти договір, за умовами якого учасником надавались послуги за предметом закупівлі, а саме: сповіщення абонентів, що мають заборгованість за спожиту електричну енергію, шляхом здійснення вихідних дзвінків в автоматичному режимі 2.2. В складі тендерної пропозиції Учасник не надав копії аналогічних договорів. 2.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, не менше 2-ох копій договорів про надання аналогічних послуг, що підтверджують наявність досвіду надання аналогічних послуг компаніям – постачальникам електричної енергії (не менше двох років). 3.1. Пунктом 2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен надати довідку в довільній формі із зазначенням інформації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для належного виконання договору про закупівлю послуг. 3.2. В складі тендерної пропозиції надано довідку з описом обладнання, але неправильно зазначено критерій, який має підтверджувати довідка. 3.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, виправлену довідку в довільній формі із зазначенням інформації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для належного виконання договору про закупівлю послуг. 4.1. Пунктом 3 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 4.2. В складі тендерної пропозиції надано довідку з переліком працівників, але неправильно зазначено критерій, який має підтверджувати довідка. 4.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, виправлену довідку в довільній формі із зазначенням інформації про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 5.1. Відповідно до таблиці 2 Додатку 2 Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 5.2. В складі тендерної пропозиції надано лист-підтвердження, який не підтверджує відсутність підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 5.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, виправлену довідку в довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 6.1. Відповідно до таблиці 3 Додатку 2 Учасник повинен погоджений проєкт договору згідно Додатку 5 до тендерної документації. 6.2. складі тендерної пропозиції Учасник не надав погоджений проєкт договору згідно Додатку 5 до тендерної документації. 6.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, погоджений проєкт договору згідно Додатку 5 до тендерної документації. 7.1. В складі тендерної пропозиції надано електронну банківську гарантію № 3124/15Г-Т/0, дата видачі якої раніше, ніж дата генерального договору про надання банківських гарантій №3124/15Г/0 та раніше, ніж дата оголошення закупівлі. 7.2. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, виправлену банківську гарантію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.