Період оскарження умов закупівлі - по 20-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 938 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 690,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 39605452 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Аміров Дмитро Ібрагімович |
| Телефон: | 380445159374 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 02217, Україна, Київська область,Київ, Закревського, 15 |
4 |
Порядок денний: 1. Розгляд пропозиції по процедурі відкриті торги на закупівлю: Послуги з охорони 9 об’єктів з використанням охоронно-тривожної сигналізації, з цілодобовим пультом централізованого спостереження та технічних засобів (сигналізації); забезпечення охорони і пропускного режиму в адміністративній будівлі та послуги з фізичної охорони «Пунктів незламності» за ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2024-02-15-013232-a. По питанню першому порядку денному: згідно оголошеної процедури відкриті торги на закупівлю товару: Послуги з охорони 9 об’єктів з використанням охоронно-тривожної сигналізації, з цілодобовим пультом централізованого спостереження та технічних засобів (сигналізації); забезпечення охорони і пропускного режиму в адміністративній будівлі та послуги з фізичної охорони «Пунктів незламності» за ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги, надано тендерну пропозицію наступним учасником: ТОВ «Люкс секьюріті» з остаточною пропозицією 938 000,00 грн. з ПДВ; Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником виявлено наступні невідповідності в тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Люкс секьюріті», подання яких передбачалось тендерною документацією, а саме: 1.1. Відповідно до пункту 1.3 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником вимагається: Довідка про наявність системи контролю за пересуванням охоронника по об’єкту, що охороняється, не менш ніж три персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників. (із зазначенням їх моделей, кодів ІМЕІ) Підтверджується шляхом надання видаткових накладних на придбання. У тендерній пропозиції учасником не надано Підтвердження шляхом надання видаткових накладних. 1.2. Відповідно до пункту 1.1 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником вимагається: Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/ користування. Для обладнання та матеріально-технічної бази обов’язковою є наявність спеціальних засобів активної оборони та охорони, для забезпечення кожного посту охорони: - Бронежилети (не менше 4-х од.)* - Захисні каски (не менше 4-х од.)* - Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії (не менше 4-х од.)* - Гумові кийки( не менше 4-х од.)* - Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання (не менше 4-х)* - Електрошокові пристрої (не менше 4-х од.)* Обов’язковим є наявність пульта централізованого спостереження (не менше одного) Додатково надати копію сертифіката відповідності, який підтверджує відповідність пункту централізованого спостереження вимогам Державних стандартів України) * Обладнання та прилади які повинні перебувати у власності Учасника У тендерній пропозиції учасником надано довідку 121/02 від 21.02.2024 в який міститься інформація, щодо п.1.1. Додатку № 1 до тендерної документації, але відсутня інформація, щодо бронежилетів (не менше 4-х од). 1.3 Відповідно до пункту 4.5 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником вимагається: У разі, якщо учасник являється товариством з обмеженою відповідальністю, надати сканкопію оригіналу Рішення про надання згоди на вчинення правочину (за даною закупівлею) відповідно до вимог п. 2 ст. 44 ЗУ "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" або пояснення про причини не надання даного документу. Учасником не надана інформація відповідно наведеного пункту. 1.4. Відповідно до пункту 4.9 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником вимагається: Заповнений проект договору наведений у тендерній документації. У тендерній пропозиції учасником не надано Заповнений проект договору. Отже, учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен: завантажити документи на виконання п. 1.1; 1.3; 4.5; 4.9 Додатку № 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.