Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-02-2024, 00:00
Код послуг згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві предмета закупівлі: 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 260 250,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 602,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ |
ЄДРПОУ: | 43316386 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Завадська Світлана |
Телефон: | 380979421539 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вулиця Грюнвальдська, будинок 11 |
3 |
Відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У Додатку 3 до Тендерної документації, серед іншого, міститься інформація про інші документи, які має надати Учасник у складі тендерної пропозиції. Так, у випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник також надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. З наданих Учасником у складі тендерної пропозиції документів вбачається, що після 01.01.2016 було внесено зміни до установчого документу юридичної особи. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати документи відповідно до вимог Тендерної документації, про що зазначено вище. У Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії (критерій) та міститься інформація про спосіб підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію). На підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасником надано довідку «Довідка МТБ» та відповідні документи. Проте, у вказаній довідці відсутня інформація щодо пункту централізованого спостереження. Також, у наданій довідці міститься інформація, що в Управлінні поліції охорони в Тернопільській області на даний час щоденно заступає на чергування 13 (автомобілів) нарядів реагування (швидкого реагування) із 2 членами екіпажу у кожному, проте відсутня інформація, що транспорт реагування обладнаний засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами. На підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасником надано «Довідку про аналогічні договори», а також надано копію аналогічного договору та акти наданих послуг. Проте, у наданій довідці Учасником вказано «Номер та дата договору» - 026303 від 30.01.2023, а з наданого Учасником у складі тендерної пропозиції копії аналогічного договору вбачається номер та дата договору 026303 від 27.01.2023. У наданих Учасником копіях актів прийому-здачі наданих послуг міститься інформація про надані послуги за договором 026303 від 30.01.2023. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати документи відповідно до вимог Тендерної документації, про що зазначено вище.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.