Період оскарження умов закупівлі - по 14-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 390 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 950,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони в Одеській області |
| ЄДРПОУ: | 40108934 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.guard.np.gov.ua |
| Контактна особа: | Ольга Сідоріна |
| Телефон: | +380487408108 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - не надана довідка, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі, чим порушено вимоги п. 1 розділу 3 тендерної документації. - не надані документи що підтверджують повноваження керівника на підписання документів тендерної пропозиції, чим порушено вимоги п. 1 розділу 3 тендерної документації. - надана інформаційна довідка, яка містить інформацію про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, без зазначення номеру телефону контактної особи контрагента, дати укладання договору, чим порушено вимоги пп. 1.3. п.5 розділу 3 тендерної документації. - не надані документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме: - скан-копію або копію, завірену Учасником, договору (за 2022 рік або за 2023 рік), який зазначений в довідці про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, та документи про їх виконання (акти та/або накладні тощо); - оригінали позитивних листів відгуків, які видані суб’єктами господарювання (з якими були укладені аналогічні договори) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Також, вищезазначений лист-відгук має бути виданий (датований) не раніше ніж дата оприлюднення оголошення про проведення процедури зазначеної закупівлі, розміщеного на вебпорталі Уповноваженого органу, чим порушено вимоги пп. 1.3. п.5 розділу 3 тендерної документації. - надана інформаційна довідка у формі, наведеній у додатку 2 до тендерної документації без гарантування виконання зазначених вимог, чим порушено вимоги п.6 розділу 3 тендерної документації. - не надана довідка щодо залучення/незалучення субпідрядників/співвиконавців до надання послуг та відповідні документи (у разі необхідності), чим порушено вимоги п.8 розділу 3 тендерної документації. Керуючись пунктом 43 особливостей, встановлених постановою № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - надати довідку, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі. - надати документи що підтверджують повноваження керівника на підписання документів тендерної пропозиції. - надати інформаційну довідку, яка містить інформацію про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, із зазначенням номеру телефону контактної особи контрагента, дати укладання договору. - надати документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме: - скан-копію або копію, завірену Учасником, договору (за 2022 рік або за 2023 рік), який зазначений в довідці про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, та документи про їх виконання (акти та/або накладні тощо); - оригінали позитивних листів відгуків, які видані суб’єктами господарювання (з якими були укладені аналогічні договори) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Також, вищезазначений лист-відгук має бути виданий (датований) не раніше ніж дата оприлюднення оголошення про проведення процедури зазначеної закупівлі, розміщеного на вебпорталі Уповноваженого органу. - надати інформаційну довідку у формі, наведеній у додатку 2 до тендерної документації та гарантування виконання зазначених вимог, чим порушено вимоги п.6 розділу 3 тендерної документації. - надати довідку щодо залучення/незалучення субпідрядників/співвиконавців до надання послуг та відповідні документи (у разі необхідності).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.