Період оскарження умов закупівлі - по 14-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП «Тернопільміськтеплокомуненерго» |
ЄДРПОУ: | 14034534 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Блащишин Наталія Богданівна |
Телефон: | +380503770212 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 46011, Україна, Тернопільська область,місто Тернопіль, вулиця І. Франка, 16 |
1 |
Вимоги про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати копію аналогічного за предметом закупівлі договору, укладеного у період з 2020 року по 2023 рік, та копії документів які підтверджують його виконання в повному обсязі, зокрема, копій первинних документів (документа), що визначені в такому договорі (видаткові накладні / акти виконаних робіт / акти наданих послуг / тощо). Копія аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинна бути надана з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, рахунками, додатковими угодами тощо). Учасником завантажено в електронну систему договір від 03.02.2023р №42 на сума 498000грн, акти здачі – прийому №42/9 від 27.10.2023 на суму 39840 грн., №46-ВУ-СЗ від 27.09.2022р на суму 6292,80 грн.. Не зрозуміло яке відношення має акт здачі – прийому №46-ВУ-СЗ від 27.09.2022р. до Договору від 03.02.2023р №42. Завантажені учасником акти не підтверджують виконання в повному обсязі договору від 03.02.2023р №42. Враховуючи навадене, прошу завантажити в електронну систему відповідні копії документів, які в повному обсязі підтверджують виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 2. Відповідно до Додатку 5 тендерної документації прошу завантажити в електронну систему «лист-згоду з проектом договору».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.