Період оскарження умов закупівлі - по 12-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 265 800,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 658,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони у Львівській області |
| ЄДРПОУ: | 40108887 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Божко Юрій Любомирович |
| Телефон: | +380322522620 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна, Львівська область,місто Львів, |
1 |
При розгляді тендерної пропозиції було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - додатком №5 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» передбачено, що Учасник, який погоджується з умовами та вимогами щодо поставки даного товару, підписує дані технічні вимоги та подає в складі своєї пропозиції. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції було надано документ «Технічна специфікація.pdf», у якому п.1 викладено у неповному обсязі. Зазначена невідповідність не несе інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, оскільки усі документи, що передбачені тендерною документацією загалом та п. 1 додатку №5 зокрема (у т.ч. гарантійний лист вих. №03 від 2024-02-13 (файл «Гарантійний лист.pdf»), було надано учасником у складі своєї тендерної пропозиції. 3. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. З огляду викладеного, відповідно до ст. 29 Закону та п. 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 зі змінами, Замовник вирішив: 1) надати учаснику торгів згідно з предметом закупівлі «Послуги з розміщення візуальної реклами на біл-бордах та сіті-лайтах (ДК 021:2015 – 79340000-9 «Рекламні та маркетингові послуги», уточнюючий код ДК 021:2015 – 79341000-6 – «Рекламні послуги»)», ідентифікатор закупівлi UA-2024-02-07-010506-a, - Фізичній особі-підприємцю Гурбі Павлу Володимировичу (вул. Данилишиних, 24, м. Трускавець, Львівська область, Україна, 82200, РНОКПП 3069810173, пропозиція якого становить 205 200,00 грн., без ПДВ 24 години для усунення невідповідностей, в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, для чого зобов’язати його надати шляхом опублікування в ЕСЗ: - заповнений та підписаний додаток №5 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» у повному обсязі. 2) оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей у порядку передбаченому п. 43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.