Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 13-02-2024, 00:00
За рахунок кошторисних призначень на 2024 рік
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 366 127,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 830,64 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Державної казначейської служби України у Чернівецькій області |
ЄДРПОУ: | 37836095 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гаврілова Юлія |
Телефон: | +380372585288 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 58022, Україна, Чернівецька область,Чернівці, вул. Василя Аксенина, буд. 2Е |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ПП “АЯКС 54” (далі Учасник) було виявлено невідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції до вимог Тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме: 1) Відповідно до п.3.6 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник має надати документи, що підтверджують наявність в учасника власного чи орендованого пульта централізованого спостереження за сигналами від приладів тривожної сигналізації (із зазначенням даних про модель пульта, назву програмного забезпечення, наявності сертифікатів відповідності на пультове та програмне забезпечення тощо). На підтвердження даної вимоги Учасником у складі Тендерної пропозиції було надано Договір купівлі -продажу №28/12/17 від 28.12.2017 в якому зазначено модель ПЦС безпровідного каналу зв”язку GSM “ОРЛАН” з програмним забезпеченням “ФЕНІКС-4”. На підтвердження наявності сертифікату відповідності був наданий сертифікат відповідності ПЦС безпровідного каналу зв”язку GSM “ОРЛАН” з програмним забезпеченням “ФЕНІКС HD”. Враховуючи зазначене, Учасник для усунення невідповідності в інформації та документах поданих у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагалося тендерною документацією, має надати інформацію та /або документи, шляхом завантаження їх в електронну систему закупівель протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.