Період оскарження умов закупівлі - по 06-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-02-2024, 00:00
1.Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників та усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, повинні бути викладені українською мовою (детальніше у тендерній документації’). 2. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 294 658,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 473,29 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого |
| ЄДРПОУ: | 02071139 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://nlu.edu.ua |
| Контактна особа: | Лілія Байда |
| Телефон: | +380577041140 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61024, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Пушкінська, 77 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю “Регіональний центр “Студсервіс”, виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. В порядку, передбаченому пунктом 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі — Особливості) та пункту 1.8 підрозділу 1 розділу 6 тендерної документації замовник розміщує повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та/або документах пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “Регіональний центр “Студсервіс”, щодо закупівлі послуги з друкування студентських квитків державного зразка, код ДК 021:2015- 79810000-5 Друкарські послуги: 1)Перелік виявлених невідповідностей: учасник у складі тендерної пропозиції надав файл «Повноваження.pdf», де містяться документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, а саме «Довіреність на Перевозник Вікторію Ігорівну щодо права підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю», «Довідка, що підтверджує правомічність Учасника підписувати документи пропозицій конкурсних торгів та представляти інтереси Учасника під час розкриття пропозицій, підписувати документи, щодо виконання зобов’язань за результатами торгів», «Наказ № 01-12/21 від 01.12.2021 р. про надання права підпису Перевозник Вікторії Ігорівни», «Протокол №2 Зборів засновників ТОВ «РЦ «Студсервіс» від 29.04.2002 р. про призначення директора ТОВ «РЦ «Студсервіс», «Наказ №1 про призначення на посаду директора від 01 травня 2002 р.», проте учасником в складі своєї тендерної пропозиції не надано наказ (копією наказу / витяг з наказу) / розпорядження (копією розпорядження / витяг з розпорядження) про призначення на посаду уповноваженої особи учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу підпункту 1.1.4 пункту 1.1 підрозділу 1 розділу 3 тендерної документації тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю; Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору підтверджується: - для керівника учасника (юридична особа) - оригіналом та/або електронною копією та/або сканованою копією рішення про призначення (або продовження/підтвердження повноважень) керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення) та наказом (копією наказу / витягом з наказу) / розпорядженням (копією розпорядження / витягом з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду; - для іншої уповноваженої особи учасника (юридична особа) – довіреністю (дорученням) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника, наказом (копією наказу / витягом з наказу) / розпорядженням (копією розпорядження / витягом з розпорядження) про призначення на посаду уповноваженої особи учасника та оригіналом та/або електронною копією та/або сканованою копією рішення про призначення (або продовження/підтвердження повноважень) керівника, який надав довіреність (доручення) та наказом (копією наказу / витягом з наказу) / розпорядженням (копією розпорядження / витягом з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду керівника, та/або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника, яка надала довіреність (доручення); - для фізичних осіб - у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або копії обох сторін паспорта, якщо такий паспорт оформлено у формі ID-картки з безконтактним електронним носієм, або копії іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)), та копії картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції наказ (копією наказу / витяг з наказу) / розпорядження (копією розпорядження / витяг з розпорядження) про призначення на посаду уповноваженої особи учасника. 2) Перелік виявлених невідповідностей: учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «ДОВІДКА про виконання аналогічного договору.pdf», де міститься «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Вих. 5Т-4 від 08.02.2024», проте форма наданої учасником довідки про виконання аналогічного договору не відповідає формі довідки зазначеній замовником в підпункті 6.2.1 пункту 6.2 підрозділу 6 розділу 3 тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу підпункту 6.2.1 пункту 6.2 підрозділу 6 розділу 3 тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - заповнену довідку у формі, наведеній нижче, про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: ДОВІДКА про виконання аналогічного договору № п/п Найменування замовника за договором, його код ЄДРПОУ Номер та дата договору Сума договору та інформації про виконання учасником зобов’язань за договором 1… ___________ ___________________ ________________ посада підпис ПІБ Під аналогічним за предметом закупівлі договором є договір який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо виготовлення та/або постачання студентських квитків державного зразка - на підтвердження інформації, зазначеній у довідці, учасник повинен надати не менше 1 копії договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами) та копії відповідних актів приймання-передачі або видаткових накладних або інших документів, що підтверджують виконання такого договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати заповнену довідку у формі наведеній у підпункті 6.2.1 пункту 6.2 підрозділу 6 розділу 3 тендерної документації. 3) Перелік виявлених невідповідностей: учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію про повне найменування субпідрядної(их) організації(й)/ співвиконавця(ів), його код ЄДРПОУ, місцезнаходження та підтвердження відсутності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника (ів)/співвиконавця(ів) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю АБО довідку, складену у довільній формі з інформацією про надання послуг без залучення такого (таких) субпідрядника(ів)/ співвиконавця(ів). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу пункту 10.2 підрозділу 10 розділу 3 тендерної документації у разі залучення до надання послуг субпідрядника (ів)/співвиконавця(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про повне найменування субпідрядної(их) організації(й)/ співвиконавця(ів), його код ЄДРПОУ, місцезнаходження та підтвердження відсутності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника (ів)/співвиконавця(ів) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю АБО довідку, складену у довільній формі з інформацією про надання послуг без залучення такого (таких) субпідрядника(ів)/ співвиконавця(ів). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: у разі залучення до надання послуг субпідрядника (ів)/співвиконавця(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про повне найменування субпідрядної(их) організації(й)/ співвиконавця(ів), його код ЄДРПОУ, місцезнаходження та підтвердження відсутності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника (ів)/співвиконавця(ів) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю АБО довідку, складену у довільній формі з інформацією про надання послуг без залучення такого (таких) субпідрядника(ів)/ співвиконавця(ів).
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.