Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-02-2024, 00:00
Під кількістю 1 послуга слід розуміти кількість і перелік обладнання згідно ТС.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 450 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 250,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА НАЦІОНАЛЬНА ФІЛАРМОНІЯ ІМЕНІ МИРОСЛАВА СКОРИКА" |
| ЄДРПОУ: | 02225594 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Самогольська Надія Іванівна |
| Телефон: | +380671967752 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79000, Україна, Львівська область,Львів, М.Скорика,7 |
1 |
На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 3.1 Розділу 3 тендерної документації якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель, окрім іншого: - оригіналів документів, створених безпосередньо учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою учасника. Якщо документи (матеріали та інформація) надані учасником процедури закупівлі у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (удосконаленого електронного підпису), то засвідчувати такі документи печаткою та підписом уповноваженої особи не потрібно. В складі тендерної пропозиції Учасником надано документи, які складені безпосередньо самим учасником, одна такі документи перед кольоровим скануванням не підписані уповноваженою особою учасника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до п. 3.1 Розділу 3 тендерної документації якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель, окрім іншого: - оригіналів документів, створених безпосередньо учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою учасника. Якщо документи (матеріали та інформація) надані учасником процедури закупівлі у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (удосконаленого електронного підпису), то засвідчувати такі документи печаткою та підписом уповноваженої особи не потрібно.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.