Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 404 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 020,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 35343771 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://tke.org.ua |
| Контактна особа: | Маргарита Грабчук |
| Телефон: | +380989985101 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Київська, 48 |
0 |
Комунальним підприємством "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради (далі – Замовник) було проаналізовано подану ТОВ "Кроу Ерфольг Україна" (далі – Учасник) тендерну пропозицію для участі у закупівлі послуг аудиту фінансової звітності за рік, що закінчився 31.12.2023, номер у Prozorro UA-2024-01-31-002409-a (далі – Закупівля). За результатами виявлено невідповідності в інформації та документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та вимогам Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» від 21.12.2017 № 2258-VIII (далі – Закон № 2258-VIII). 1) Відповідно до умов тендерної документації учасник має надати інформацію про наявність досвіду виконання не менше п’яти завдань з обов’язкового аудиту фінансової звітності (у т.ч. з розрахунку фінансових коефіцієнтів та складання Листа з інформацією про обчислення таких коефіцієнтів відповідно до вимоги ЄБРР) для комунальних підприємств, що здійснюють діяльність з постачання пари, гарячої води та кондиційованого повітря (КВЕД 35.30). Відповідно до довідки №07/02/24-32 від 07.02.2024 та наданих копій договорів та актів досвід з ЛМКП «Львівводоканал» не відповідає умовам тендерної документації, а отже кількість аналогічних договорів ТОВ "Кроу Ерфольг Україна" не є достатньою заявленій вимозі у тендерній документації. Задля усунення зазначеної відповідності, ТОВ "Кроу Ерфольг Україна" має розкрити інформацію про наявність п’яти аналогічних договорів з комунальними підприємствами, що здійснюють діяльність з постачання пари, гарячої води та кондиційованого повітря (КВЕД 35.30) 2) Згідно з ч. 3 ст. 29 Закон № 2258-VIII підприємство, що становить суспільний інтерес, яке є замовником відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", здійснює відбір та призначення суб’єкта аудиторської діяльності, який відповідає вимогам, встановленим цим Законом, для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності у порядку, визначеному Законом України "Про публічні закупівлі". Пунктом 2 частини другої ст. 22 Закон № 922-VIII передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону № 922-VIII якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У долученій до тендерної документації довідці про працівників №07/02/24-22 від 07.02.2024 ТОВ «Кроу Ерфольг Україна» повідомило Замовника про укладений Договір про співробітництво № б/н від 12 січня 2023 року з іншим суб’єктом аудиторської діяльності – ТОВ «Кроу днв Україна», яке також є членом міжнародної аудиторської мережі Crowe Global, зробивши при цьому посилання на ч. 3 ст. 16 Закон № 922-VIII. Водночас до тендерної пропозиції Учасника було додано Лист-запевнення щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця до процесу аудиту № 07/02/24-60 від 07.02.2024, яким підтверджено, що ТОВ «Кроу Ерфольг Україна» не буде залучати субпідрядника/співвиконавця до процесу аудиту надання аудиторських послуг з КП «ЖТКЕ». Вважаємо, що викладене свідчить про взаємну суперечність та невідповідність наданої ТОВ «Кроу Ерфольг Україна» інформації для участі в Закупівлі. Враховуючи вищезазначене, надати чітку інформацію про залучення або незалучення субпідрядника. 3) Крім того, положеннями частини першої статті 29 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» від 21.12.2017 № 2258-VIII (далі – Закон № 2258-VIII) суб’єкт аудиторської діяльності для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності призначається загальними зборами акціонерного товариства, загальними зборами учасників, наглядовою радою (у випадках, встановлених законом), засновником у недержавних унітарних підприємствах, уповноваженим органом управління державних (комунальних) підприємств та господарських товариств, у яких державі належить 100 відсотків акцій (часток, паїв) статутного капіталу, іншим вищим органом управління відповідно до законодавства та установчих документів. Призначеним для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності може бути суб’єкт аудиторської діяльності, який відповідає вимогам, встановленим цим Законом, та інформація про нього внесена до відповідного розділу Реєстру. Відповідно до ч. 1 ст. 6 Закон № 2258-VIII аудиторські послуги можуть надаватися лише суб’єктом аудиторської діяльності, якому таке право надано в порядку та на умовах, визначених цим Законом. Суб’єкти аудиторської діяльності можуть надавати послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств (їх груп) або інших утворень без статусу юридичної особи та послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, лише після внесення інформації про такого суб’єкта аудиторської діяльності до відповідних розділів Реєстру. Тобто чинним законодавством встановлено імперативну вимогу щодо обов’язкової відповідності суб’єкта аудиторської діяльності, який надає послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності, вимогам, встановленим Законом № 2258-VIII, та наявності інформації про нього у відповідному розділі Реєстру. У пункті 1 Розділу ІІ Порядку ведення Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, затвердженому Наказом Міністерства фінансів України 19 вересня 2018 року № 766 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 19 червня 2023 року № 329) (далі – Порядок № 766) зазначено, що Реєстр складається з таких розділів: 1) аудитори; 2) суб’єкти аудиторської діяльності; 3) суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності; 4) суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес. Відповідно до п. 5 Розділу ІІ Порядку № 766, у розділі «Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес» Реєстру міститься інформація про суб’єктів аудиторської діяльності, які: 1) мають досвід надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності не менше одного року, що підтверджується внесеною про них інформацією до розділу «Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності» Реєстру; 2) пройшли перевірку з контролю якості аудиторських послуг або мають чинне Свідоцтво про проходження перевірки системи контролю якості, видане Аудиторською палатою України до дати введення в дію Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність»; 3) відповідають вимогам, встановленим Законом України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» до суб’єктів аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, зокрема: мають чинний договір страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами, укладений відповідно до типової форми договору страхування, затвердженої в установленому Законом України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» порядку; за основним місцем роботи в яких працює не менше п’яти аудиторів на умовах нормальної тривалості робочого часу не менше 40 годин на тиждень (крім працівників, яким законодавством встановлено скорочену тривалість робочого часу), які залучаються до виконання завдань, із загальної чисельності штатних кваліфікованих працівників не менше 10 осіб, з яких щонайменше дві особи підтвердили кваліфікацію відповідно до статті 19 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» або склали іспит за напрямом, зазначеним у пункті 7 частини другої статті 19 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», або мають чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. З наведеного, суб’єкт аудиторської діяльності може надавати послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності виключно в разі наявності інформації про нього у відповідному розділі Реєстру. Як зазначалось вище, ТОВ «Кроу Ерфольг Україна» має укладений Договір про співробітництво № б/н від 12 січня 2023 року з іншим суб’єктом аудиторської діяльності – ТОВ «Кроу ДНВ Україна». Інформація про наявність відповідного договору була надана Замовнику в контексті посилання на встановлений у Закупівлі кваліфікаційний критерій, зокрема, щодо наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід. Так, наявністю відповідного партнерського договору ТОВ «Кроу Ерфольг Україна» фактично підтвердило свою відповідність встановленому кваліфікаційному критерію з урахуванням спроможності іншого суб’єкта господарювання - ТОВ «Кроу ДНВ Україна» як субпідрядника/співвиконавця. Тим не менше, з огляду на вищенаведені вимоги чинного законодавства надання суб’єктом аудиторської діяльності послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності можливе виключно за умови наявності інформації про нього у розділі ««Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес» Реєстру. З відкритих даних Реєстру вбачається, що аудиторська фірма - Товариство з обмеженою відповідальністю "Кроу ДНВ Україна", код ЄДРПОУ 36939657, зареєстроване за номером 4339, не було внесено до розділу «Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес» Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності. Тобто суб’єкт аудиторської діяльності, який фактично є субпідрядником/співвиконавцем Учасника з огляду на встановлені партнерські відносини з ТОВ «Кроу Ерфольг Україна» і за рахунок спроможностей якого ТОВ «Кроу Ерфольг Україна» фактично підтверджує свою відповідність кваліфікаційному критерію у Закупівлі, не відповідає встановленим чинним законодавством вимогам. Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Кроу Ерфольг Україна» має надати інформацію про наявність у складі ТОВ «Кроу Ерфольг Україна» за основним місцем роботи 25 аудиторів, які включені до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.