Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-01-2024, 16:28
Код ДК 021:2015 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 99 900,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва" |
| ЄДРПОУ: | 01994095 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мацібора Зоріна Юріївна |
| Телефон: | +380977971929 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, Вул. Шовковична 39/1 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: послуга повинна бути надана відповідно до Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг, виданих Радою з Міжнародних стандартів аудиту та надання впевненості (РМСАНВ) (надалі – МСА в редакції 2016-2017 року)та законодавства України, зокрема Закону України від 21.12.2017 року № 2258-VIII «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» - надати гарантійний лист в довільній формі. Всупереч вимогам пункту 9.7. оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в складі пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Лукас Аудит" – вищезазначений гарантійний лист в довільній формі – не надано. Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: послуга повинна бути надана відповідно до Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг, виданих Радою з Міжнародних стандартів аудиту та надання впевненості (РМСАНВ) (надалі – МСА в редакції 2016-2017 року)та законодавства України, зокрема Закону України від 21.12.2017 року № 2258-VIII «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» - надати гарантійний лист в довільній формі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.