Закупівлю оголошено - 25-01-2024, 16:23. Дата останніх змін - 11-03-2024, 13:51

Код ДК 021:2015 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги.

Закупівля: UA-2024-01-25-014228-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-01-25-005967-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 25-01-2024, 16:23
по 31-01-2024, 16:28
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 31-01-2024, 16:28
по 05-02-2024, 16:28
АукціонПеріод аукціонів
Аукціон не відбувся

Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-01-2024, 16:28

Код ДК 021:2015 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги.

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:99 900,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:500,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва"
ЄДРПОУ:01994095 Досьє YouControl
Контактна особа:Мацібора Зоріна Юріївна
Телефон:+380977971929
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
01601, Україна, Київська область,Київ, Вул. Шовковична 39/1
1


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з обов'язкового аудиту повного пакету річної фінансової звітності підприємства, що становить суспільний інтерес КНП «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва» (велике підприємство) за 2022 рік відповідно до вимог МСФЗ

1
послуга
01601 , Україна , м. Київ , Вул. Шовковична 39/1 ,
по 31-12-2024
79212300-6
Послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки


+ -
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:25-01-2024, 16:57:51
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:25-01-2024, 16:23:28
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:25-01-2024, 16:23:28
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
500,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лукас Аудит"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, ПРОСПЕКТ ВИЗВОЛИТЕЛІВ, будинок 3, кімната 20, 02125, Катчик Андрій Трифонович
Остаточна пропозиція:
99 900,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-02-2024, 16:54

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-02-24, 14:44:56
24

Вимога про усунення невідповідностей: В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: послуга повинна бути надана відповідно до Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг, виданих Радою з Міжнародних стандартів аудиту та надання впевненості (РМСАНВ) (надалі – МСА в редакції 2016-2017 року)та законодавства України, зокрема Закону України від 21.12.2017 року № 2258-VIII «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» - надати гарантійний лист в довільній формі. Всупереч вимогам пункту 9.7. оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в складі пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Лукас Аудит" – вищезазначений гарантійний лист в довільній формі – не надано. Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: послуга повинна бути надана відповідно до Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг, виданих Радою з Міжнародних стандартів аудиту та надання впевненості (РМСАНВ) (надалі – МСА в редакції 2016-2017 року)та законодавства України, зокрема Закону України від 21.12.2017 року № 2258-VIII «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» - надати гарантійний лист в довільній формі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-02-24, 14:44:56
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-01-25-014228-a-c1
Номер договору:
126
Дата підписання договору:
06-03-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 06-03-2024 по 31-12-2024
99 900,00 UAH
Ціна договору
83 250,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лукас Аудит"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
99 900,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ