Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-01-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 5 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 50 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 150 000,00 UAH |
| Замовник: | Київський міський центр сім"ї "Родинний дім" |
| ЄДРПОУ: | 26314533 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Косаківська Ольга Маратівна |
| Телефон: | 380962028408 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 02099, Україна, Київська область,Київ, вулиця Ново-Дарницька, будинок 26 корпус 2 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 1) в порушення вимог пункту 28 Особливостей, пункту 3 частини 2 статті 22 та частини 1 статті 23 Закону тендерна документація не містить чіткої інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, при цьому технічна специфікація (додаток 2) не містить чіткого опису усіх необхідних характеристик складових послуг, що закуповуються, в частині зазначення якісних вимірів до предмету закупівлі, зокрема не передбачено: що послуги включають в себе визначену програму заходу, перелік творчих майстер-класів, відсутня вимога щодо складових пригощання в межах заходу, відсутні вимоги щодо умов проведення нарад та семінарів – практикумів, не визначено перелік необхідного обладнання, яке має бути задіяне від час заходу, не визначено кількість аніматорів в заході, не визначено деталей щодо подарунків (надаються виконавцем в рахунок послуг чи просто вручаються, при цьому закуплені попередньо замовником послуг) та інш, відсутній розрахунок вартості послуг, як наслідок існують ризики надання виконавцем неналежних послуг та невідповідної якості; 2) в порушення вимог частини 4 статті 180 Господарського кодексу України проектом договору (Додаток 5) не визначено наявність додатку до договору - калькуляції вартості послуг в розрізі всіх складових послуг, що закуповуються та специфікації договору з чітким визначенням складових послуг; (зазначити виявлені порушення). Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
20-02-2024, 00:00
Період оскарження:
з 09-02-2024, 11:47 по 20-02-2024, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.