Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 23-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 606 783,72 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 033,92 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ |
| ЄДРПОУ: | 39411771 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://land.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Ілона Григоренко |
| Телефон: | +380442993575 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03151, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 3 |
6 |
«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей. - Не надано документального підтвердження наявності не менше 2 одиниць транспорту реагування, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, обладнаного кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами, шляхом надання наступних документів: свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; кольорових фото транспорту з чотирьох боків та чіткою видимістю державних номерних знаків та наявності обладнання транспорту реагування кольорографічними схемами (написами), світловими сигналами відповідно до порядку, затвердженого наказом МВС України від 18.04.2013 № 375; дозволів на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до вимог наказу МВС від 18.04.13 №375), дійсних на весь термін надання послуг; довідок про перебування транспортних засобів на військовому обліку; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. - Пункт 5 розділу 3 тендерної документації – кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, зазначені у додатку 2 до тендерної документації (підпункт 1.2. пункту 1 таблиці 1 додатка 2 до тендерної документації) 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Виконати належним чином вимоги зазначені у таблиці 1 додатка 2 до тендерної документації шляхом надання: - Документального підтвердження наявності не менше 2 одиниць транспорту реагування, зареєстрованих у встановленому органами МВС порядку, обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами, шляхом надання наступних документів: свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; кольорових фото транспорту з чотирьох боків та чіткою видимістю державних номерних знаків та наявності обладнання транспорту реагування кольорографічними схемами (написами), світловими сигналами відповідно до порядку, затвердженого наказом МВС України від 18.04.2013 № 375; дозволів на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до вимог наказу МВС від 18.04.13 №375), дійсних на весь термін надання послуг; довідок про перебування транспортних засобів на військовому обліку.»
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей. - У складі тендерної пропозиції учасником, на виконання вимог підпункту 1.1. пункту 1 таблиці 1 додатка 2 до тендерної документації учасником надано відповідну довідку від 19.01.2024 № 8 за формою згідно з додатком 2.1 до тендерної документації, що містить інформацію щодо наявності транспорту реагування (не менше 2 одиниць), однак не містить інформацію щодо наявності радіостанцій потужністю не менше 2 Вт (не менше 2 шт); - Не надано документального підтвердження наявності не менше 2 одиниць транспорту реагування, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами, шляхом надання наступних документів: свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; кольорове фото транспорту з чотирьох боків та чіткою видимістю державних номерних знаків та наявності обладнання транспорту реагування кольорографічними схемами (написами), світловими сигналами відповідно до порядку, затвердженого наказом МВС України від 18.04.2013 № 375; дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до вимог наказу МВС від 18.04.13 №375), дійсні на весь термін надання послуг; довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку; У разі залучення транспорту реагування надати сканкопію договору оренди, лізингу чи інший документ. - Не надано документального підтвердження наявності (користування) радіостанцій потужністю не менше 2 Вт в кількості не менше 2 шт. шляхом надання копій видаткових накладних, актів, договорів оренди тощо, та копії дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів (не менше 2-х) або відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку, дійсних на весь період надання послуг за цією закупівлею. - На виконання вимог підпункту 2.1. пункту 2 таблиці 1 додатка 2 до тендерної документації надано відповідну довідку від 19.01.2024 № 7 не за формою згідно з додатком 2.2. до тендерної документації, що не містить інформацію про не менше 6 працівників суб’єкта охоронної діяльності відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання (пройшли відповідне навчання або професійну підготовку); - Не надано документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації шляхом надання: копій документів, які підтверджують проходження особами обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду; документів, які підтверджують, що охоронники (охоронці) не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, які видані не раніше одного року до кінцевої дати подання пропозицій; копій документів, що підтверджують відсутність в осіб обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків; копій документів, що підтверджують трудові відносини з учасником закупівлі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. - Пункт 5 розділу 3 тендерної документації – кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, зазначені у додатку 2 до тендерної документації (підпункти 1.1., 1.2., 1.3. пункту 1 таблиці 1 додатка 2 до тендерної документації; підпункти 2.1., 2.2. пункту 2 таблиці 1 додатка 2 до тендерної документації). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Виконати належним чином вимоги зазначені у таблиці 1 додатка 2 до тендерної документації шляхом надання: - Інформаційної довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (за формою згідно з додатком 2.1 до тендерної документації), що містить інформацію про наявність у тому чисті радіостанцій потужністю не менше 2 Вт (не менше 2 шт); - Документального підтвердження наявності не менше 2 одиниць транспорту реагування, зареєстрованих у встановленому органами МВС порядку, обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами, шляхом надання наступних документів: свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; кольорових фото транспорту з чотирьох боків та чіткою видимістю державних номерних знаків та наявності обладнання транспорту реагування кольорографічними схемами (написами), світловими сигналами відповідно до порядку, затвердженого наказом МВС України від 18.04.2013 № 375; дозволів на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до вимог наказу МВС від 18.04.13 №375), дійсні на весь термін надання послуг; довідок про перебування транспортних засобів на військовому обліку; У разі залучення транспорту реагування надати сканкопію договору оренди, лізингу чи інший документ; - Документального підтвердження наявності (користування) радіостанцій потужністю не менше 2 Вт в кількості не менше 2 шт. шляхом надання копій видаткових накладних, актів, договорів оренди тощо, та копії дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів (не менше 2-х) або відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку, дійсних на весь період надання послуг за цією закупівлею; - Інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з додатком 2.2 до тендерної документації). Вищевказана довідка повинна містити інформацію про не менше 6 працівників суб’єкта охоронної діяльності відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання (пройшли відповідне навчання або професійну підготовку), які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960; - Документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації шляхом надання: копій документів, які підтверджують проходження особами обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду; документів, які підтверджують, що охоронники (охоронці) не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, які видані не раніше одного року до кінцевої дати подання пропозицій; копій документів, що підтверджують відсутність в осіб обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків; копій документів, що підтверджують трудові відносини з учасником закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.