Період оскарження умов закупівлі - по 17-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-01-2024, 00:00
Мова-українська
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 103 680,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 518,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівський державний університет внутрішніх справ |
| ЄДРПОУ: | 08571995 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Заяць Наталія Андріївна |
| Телефон: | 380322957572 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область,Львів, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ГОРОДОЦЬКА, будинок 26 |
0 |
Керуючись пунктом 43 Особливостей та п.3 розділу IV ТД направляємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Зокрема у документах учасника ТОВ "Простір - М" (далі – Учасник), а саме: у довідці про досвід виконання аналогічних договорів від 16.01.2024 р. №01/01-24, у листі-відгуку від 17.01.2024 р. №88-20/24 та в аналогічному договорі від 04.12.2023 р. розбіжності у номері договору. Також Учасник надав копії аналогічних договорів №04/22 від 04.12.2023 р. та №0812-22 від 08.12.2023 р., але не засвідчені. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації документи (матеріали/інформація) тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі) повинні бути підписані (копії документів – засвідчені підписом) учасником /уповноваженою особою учасника закупівлі із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, а також містити відбиток печатки учасника (у разі використання). Прошу привести у відповідність дані документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.