Період оскарження умов закупівлі - по 18-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 300 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Авангардівська селищна рада Одеського району Одеської області |
ЄДРПОУ: | 23211248 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ісаєва Дар'я Олександрівна |
Телефон: | +380487972504 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 67806, Україна, Одеська область,смт Авангард, вулиця Добрянського будинок 26 |
2 |
1. Відповідно до пункту 5 розділу 3 Тендерної документації та Додатку №3 до Тендерної документації Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, крім абзацу чотирнадцятого цього пункту, шляхом заповнення електронних полів. Просимо учасника виправити невідповідність та уточнити шляхом завантаження документа, що підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.