Період оскарження умов закупівлі - по 13-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-01-2024, 00:00
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 396 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 980,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини" |
| ЄДРПОУ: | 03397475 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Довбета Яна Анатоліївна |
| Телефон: | +380382671810 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 29016, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПУЛЮЯ, будинок 4 |
1 |
Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Відповідно до пункту 35 Особливостей якщо для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. 08.01.2024 року код Оголошення UA-2024-01-08-005991-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони приміщень Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини")». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» з особливостями на закупівлю «код ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони приміщень Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини")» було подано 7 (сім) тендерних пропозиції, а саме: • ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" (40945059); • ПП "БАШТА" (44715621); • ТОВ "ОХОРОНА 2017" (42246231); • ПП Коммандо Барс-Н (31679239); • ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН" РІ ГРУП" (43934762); • ПП "ОХОРОННА ФІРМА "СТРАЖНІК" (35092089); • ТОВ "ЛЕВБЕЗПЕКА"( 43716417). За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція - ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" (40945059). Замовник розглянув пропозицію ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" (40945059) по закупівлі «код ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони приміщень Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини")». Рішенням №142 від 19.01.2024 року Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" (40945059) щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони приміщень Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини")» на підставі абзацу шостого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей (один робочий день). Відповідно до абзацу 6 пункту 49 Особливостей у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступною найбільш економічно вигідно пропозицією є пропозиція ПП "БАШТА" (44715621). Замовником було проведено розгляд пропозиції ПП "БАШТА" (44715621) щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони приміщень Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини")». Рішенням № 145 від 23.01.2024 року Замовником відхилено тендерну пропозицію ПП "БАШТА" (44715621) щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони приміщень Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини")» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) та на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до абзацу 6 пункту 49 Особливостей у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступною найбільш економічно вигідно пропозицією є пропозиція ТОВ "ОХОРОНА 2017" (42246231). Замовником було проведено розгляд пропозиції ТОВ "ОХОРОНА 2017" (42246231) щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони приміщень Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини")». Згідно опублікованого в електронній системі закупівель рішення Замовника № 146 від 23.01.2024 року ТОВ "ОХОРОНА 2017" (42246231) визначено переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти договір на закупівлю «код ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони приміщень Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини")». Вподальшому переможцем процедури - ТОВ "ОХОРОНА 2017" (42246231) 29.01.2023 року направлено на адресу Замовника повідомлення № 29-1 про відмову від підписання договору за результатами закупівлі «код ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони приміщень Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини")», у зв’язку з неможливістю підбирання кваліфікованого персоналу. Відповідно до вимог абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей (переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю) Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Рішенням №147 від 29.01.2024 року Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ОХОРОНА 2017" (42246231) щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони приміщень Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини")» на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей (переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю) Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу 6 пункту 49 Особливостей у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступною найбільш економічно вигідно пропозицією є пропозиція ПП Коммандо Барс-Н (31679239). Замовником було проведено розгляд ПП Коммандо Барс-Н (31679239) щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони приміщень Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини")». Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП Коммандо Барс-Н (31679239) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: І. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, назву організації (замовника), із яким укладено такий договір, їх адресу, суму договору, який укладено у 2022 - 2023 роках, не менше 1-го, разом із копією такого договору. Досвід виконання аналогічного договору повинен бути виключно позитивний. В складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку №5 від 10.01.2024 року (файл «5. Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf»), відповідно до якої ПП Коммандо Барс-Н (31679239), як учасник тендеру підтверджує відповідність встановленому кваліфікаційному критерію тобто про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Згідно вказаної довідки учасник має досвід виконання аналогічних договорів, а саме: Договору № 10 від 24.01.2022 року з КНП «Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги» Хмельницької обласної ради та Договору № 5 від 19.01.2023 року з Хмельницьким спеціалізованим будинком дитини «Берізка». В складі тендерної пропозиції також надано копію Договору № 10 від 24.01.2022 року (файл «Договір Скарженці 2022.pdf»). Тендерна пропозиція також містить копію Договору № 5 від 19.01.2023 року (файл «Договір Берізка 2023.pdf»). Разом з тим, згідно Договору № 5 від 19.01.2023 року (файл «Договір Берізка 2023.pdf»), що наданий у складі тендерної пропозиції Учасником було підписано вказаний Договір № 5 від 19.01.2023 року з Комунальним некомерційним підприємством "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини", а не з Хмельницьким спеціалізованим будинком дитини «Берізка». Враховуючи вищевказане Учасником в Довідці №5 від 10.01.2024 року (файл «5. Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf») невірно вказано назву організації (замовника), із яким укладено договір № 5 від 19.01.2023 року, а саме зазначено невірну назву Хмельницький спеціалізований будинок дитини «Берізка», замість вірного Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини", що в свою чергу не відповідає вимогам підпункту 3.1. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. ІІ. Згідно підпункту 3.1. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, назву організації (замовника), із яким укладено такий договір, їх адресу, суму договору, який укладено у 2022 - 2023 роках, не менше 1-го, разом із копією такого договору. Досвід виконання аналогічного договору повинен бути виключно позитивний. В складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку №5 від 10.01.2024 року (файл «5. Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf»), відповідно до якої ПП Коммандо Барс-Н (31679239), як учасник тендеру підтверджує відповідність встановленому кваліфікаційному критерію тобто про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Згідно вказаної довідки учасник має досвід виконання аналогічних договорів, а саме: Договору № 10 від 24.01.2022 року з КНП «Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги» Хмельницької обласної ради та Договору № 5 від 19.01.2023 року з Хмельницьким спеціалізованим будинком дитини «Берізка». В складі тендерної пропозиції також надано копію Договору № 10 від 24.01.2022 року (файл «Договір Скарженці 2022.pdf»). Тендерна пропозиція також містить копію Договору № 5 від 19.01.2023 року (файл «Договір Берізка 2023.pdf»). Згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» за Договором № 5 від 19.01.2023 року з Комунальним некомерційним підприємством "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини" (посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2022-12-29-008796-a) наявна Додаткова угода № 1 від 29.12.2023 року, яка, відповідно до умов пункту 6 вказаної додаткової угоди є невід’ємною частиною Договору № 5 від 19.01.2023 року. Крім того, згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» за Договором № 5 від 19.01.2023 року з Комунальним некомерційним підприємством "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини" (посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2022-12-29-008796-a) наявна Додаткова угода № 2 від 15.01.2024 року, яка, відповідно до умов пункту 4 вказаної додаткової угоди є невід’ємною частиною Договору № 5 від 19.01.2023 року Тобто учасником надано неповний документ (не надано частину договору, що є невід’ємною частиною договору, а саме Додаткову угоду № 1), що не відповідає встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Таким чином ПП Коммандо Барс-Н (31679239) не дотримано вищевказаних вимог тендерної документації. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити ПП Коммандо Барс-Н (31679239) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати ПП Коммандо Барс-Н (31679239) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • Надати оновлену довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, назви організації (замовника), із яким укладено такий договір, їх адресу, суму договору, який укладено у 2022 - 2023 роках; • надати Додаткові угоди № 1 від 29.12.2023 року та № 2 від 15.01.2024 року, які є невід’ємними частинами до Договору № 5 від 19.01.2023 року.
Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Відповідно до пункту 35 Особливостей якщо для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. 08.01.2024 року код Оголошення UA-2024-01-08-005991-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони приміщень Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини")». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» з особливостями на закупівлю «код ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони приміщень Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини")» було подано 7 (сім) тендерних пропозиції, а саме: • ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" (40945059); • ПП "БАШТА" (44715621); • ТОВ "ОХОРОНА 2017" (42246231);; • ПП Коммандо Барс-Н (31679239); • ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН" РІ ГРУП" (43934762); • ПП "ОХОРОННА ФІРМА "СТРАЖНІК" (35092089); • ТОВ "ЛЕВБЕЗПЕКА"( 43716417). За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція - ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" (40945059). Замовник розглянув пропозицію ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" (40945059) по закупівлі «код ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони приміщень Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини")». Електронною системою закупівель 17.01.2024 року пропозиція ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" (40945059) автоматично визначена, як аномально низька. Відповідно до абзацу дев’ятого пункту37 Особливостей Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель кінцевим терміном надання обґрунтування ціни пропозиції встановлено 19.01.2024.(00:00). Станом 15:00 19.01.2024 року ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" (40945059) не надав жодного обґрунтування аномально низької ціни. Відповідно до абзацу шостого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей (один робочий день). Рішенням №142 від 19.01.2024 року Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" (40945059) щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони приміщень Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини")» на підставі абзацу шостого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей (один робочий день). Відповідно до абзацу 6 пункту 49 Особливостей у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступною найбільш економічно вигідно пропозицією є пропозиція ПП "БАШТА" (44715621). Замовником було проведено розгляд пропозиції ПП "БАШТА" (44715621) щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони приміщень Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини")». Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "БАШТА" (44715621) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: І. Згідно пункту 3.1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис, учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.5. цієї документації. Відповідно до протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису (відповідно до офіційного сайту Міністерства юстиції https://czo.gov.ua/verify), ПП "БАШТА" (44715621) тендерну пропозицію після її подання підписано за допомогою удосконаленого електронного підпису Демчишина Юрія Миколайовича. Більш того, відповідно вказаного протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису вказано, що тип носія незахищений, тип підпису удосконалений. Згідно із п. 23 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Відповідно до п. 44 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» - удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Тобто пропозиція Учасника підписана за допомогою УЕП (удосконаленого електронного підпису) на незахищеному типу носію, що в свою чергу не відповідає вимогам, що закріплені в пункті 3.1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Таким чином ПП "БАШТА" (44715621) не дотримано вимог тендерної документації на закупівлю товару. Більш того, інформація про використання КЕП безпосередньо вказано на офіційному сайті Антимонопольного комітету України, ознайомитись можливо за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv. Таким чином ПП "БАШТА" (44715621) не дотримано вищевказаних вимог тендерної документації. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити ПП "БАШТА" (44715621) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Вказана позиція Замовника повністю співпадає із позицією Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка неодноразово зазначала вказану невідповідність, як невідповідність у розумінні пункту 43 Особливостей, тому на вказану невідповідність потрібно надавати 24 години на виправлення. Одним з останніх прикладів вказаного рішення є рішення № 15612-р/пк-пз від 02.10.2023 року, згідно якої невідповідність типу електронного підпису є невідповідністю у розумінні пункту 43 Особливостей, тому на вказану невідповідність потрібно надавати 24 години на виправлення. Більш детально із вказаними рішеннями можливо ознайомитись за наступними посиланнями: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-01-009703-a. ІІ. Відповідно до пункту 3.1.1. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у випадку застосування), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: Додатком 1 – Комерційна пропозиція. Згідно форми "Тендерна пропозиція", згідно Додатку №1 до тендерної документації необхідно вказати ціну тендерної пропозиції. В складі тендерної пропозиції Учасника ПП "БАШТА" (44715621) надано незаповнену форму «Тендерна пропозиція» № 1 від 15.01.2024, згідно додатку №1 (файл «1 Додаток 1.pdf»), проте у вказаній пропозиції Учасником не заповнено вартість тендерної пропозиції Учасника. Таким чином ПП "БАШТА" (44715621) не дотримано вищевказаних вимог тендерної документації. Разом з тим, Учасником тендерна пропозиція подана в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, що становить 208 000,00 UAH. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити ПП "БАШТА" (44715621) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Вказана позиція Замовника повністю співпадає із позицією Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка неодноразово зазначала вказану невідповідність, як невідповідність у розумінні пункту 43 Особливостей, тому на вказану невідповідність потрібно надавати 24 години на виправлення. Одним з останніх прикладів вказаного рішення є рішення № 835-р/пк-пз від 15.01.2024 року, згідно якої не зазначення ціни пропозиції у проформі тендерної пропозиції у випадку її зазначення у електронному полі є невідповідністю у розумінні пункту 43 Особливостей, тому на вказану невідповідність потрібно надавати 24 години на виправлення. ІІІ. Згідно пункту 3.4.1. частини 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше дев’яноста п’яти днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасники надають в складі своєї пропозиції довідку щодо строку дії їх тендерної пропозиції.. В складі пропозиції ПП "БАШТА" (44715621) надано довідку № 12 від 15.01.2024 року щодо строку дії тендерної пропозиції (файл «12 довідка строк дії пропозиції .pdf») згідно якої строк тендерної пропозиції Учасника складає 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що в свою чергу не відповідає вимогам пункту 3.4.1. частини 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації де передбачено термін не менше дев’яноста п’яти днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. ІV. Відповідно до підпункту 2.2. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасники повинні підтвердити наявність не менше 4-ьох охоронців шляхом надання у складі тендерної пропозиції наступних документів: - наказів про прийняття на роботу або наказів про укладання трудового контракту; - свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації охоронника. В складі тендерної пропозиції Учасника надано копії наказів про прийняття на роботу працівників (файл «Копія наказів про прийнятття на роботу.pdf»), які вказані у Довідці № 19 від 15.01.2024 року, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «19 Довідка про працівників.pdf»). Разом з тим, в складі пропозиції ПП "БАШТА" (44715621) відсутні свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації охоронника щодо працівників, що не відповідає вимогам підпункту 2.2. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. V. Відповідно до підпункту 2.3. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист, що працівники Учасника, що будуть залученні до надання послуги відповідають наступним критеріям: - залучені працівники з добрим станом психічного і фізичного здоров`я; - наявність знань та навичок роботи з приладами протипожежної сигналізації. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній відповідний гарантійний лист, що не відповідає вимогам підпункту 2.3. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. VІ. Згідно пункту 3.5.8. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей та зобов’язаний надати в складі пропозиції: - гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. В складі пропозиції ПП "БАШТА" (44715621) надано Довідку № 9 від 15.01.2024 року відповідно до частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (файл «9 Довідка Ст17 ЗУ Про публічні закупівілі .pdf»), що в свою чергу не відповідає вимогам пункту 3.5.8. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації де передбачено надання гарантійного листа в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. VІІ. Відповідно до пункту 3.8.1. частини 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Разом з тим, в складі пропозиції ПП "БАШТА" (44715621) відсутня інформація про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформація у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), що не відповідає вимогам пункту 3.8.1. частини 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Таким чином ПП "БАШТА" (44715621) не дотримано вищевказаних вимог тендерної документації. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити ПП "БАШТА" (44715621) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати ПП "БАШТА" (44715621) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • підписати тендерну пропозицію шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису на захищеному типу носія (КЕП) директора Демчишина Юрія Миколайовича, учасника ПП "БАШТА" (44715621); • надати оновлену форму "Тендерна пропозиція", згідно додатку №1 де вказати вартість пропозиції Учасника; • надати довідку щодо строку дії тендерної пропозиції, згідно якої тендерна пропозиція ПП "БАШТА" (44715621) вважається дійсною протягом не менше дев’яноста п’яти днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; • надати свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації охоронника щодо не менше 4-ьох працівників; • надати гарантійний лист, що працівники Учасника, що будуть залученні до надання послуги відповідають наступним критеріям: - залучені працівники з добрим станом психічного і фізичного здоров`я; - наявність знань та навичок роботи з приладами протипожежної сигналізації. • надати гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; • надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.