Період оскарження умов закупівлі - по 13-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 167 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 670,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "ПРОЗОРРО" |
| ЄДРПОУ: | 02426097 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://prozorro.gov.ua |
| Контактна особа: | Ася Мансурова |
| Телефон: | +380442814296 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул Бульварно-Кудрявська (Воровського), 22 |
1 |
Під час перевірки відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі: код ДК 021:2015 – 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (послуги з аудиторської перевірки річної фінансової звітності за 2023 звітний рік відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку України) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-08-005085-a) у складі тендерної пропозиції ТОВ "Міжнародна аудиторська компанія "Де візу", ЄДРПОУ 31441657 встановлено невідповідність умовам тендерної документації. На виконання вимоги п. 7 Додатку № 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» та в зв’язку з невідповідністю в частині підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів з надання аудиторських послуг протягом 2021-2023 років не менше як із 3-ма підприємствами державної форми власності, а саме: відсутній лист-відгук від ДП "Маріупольський морський торговельний порт" за договором №20-17/22/77 від 22.06.2022р., а лист-відгук від ДП "«Східний гірничо-збагачувальний комбінат" - №571/013/013/004В від 09.03.2022р. підписаний головним бухгалтером, що також не відповідає вимогам Замовника в частині надання підтвердження «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів з надання аудиторських послуг протягом 2021-2023 років не менше як із 3-ма підприємствами державної форми власності», оскільки відповідно до умов ТД дана вимога підтверджується наступним чином «На підтвердження інформації, вказаній у Довідці, Учасник має надати відгук від замовників про належне виконання Учасником договорів, зазначених у Довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника та печаткою (у разі наявності)). Замовник вважає доцільним витребувати від учасника процедури закупівлі ТОВ "Міжнародна аудиторська компанія "Де візу", ЄДРПОУ 31441657, пропозиція якого знаходиться у статусі кваліфікації, дозавантажити лист-відгук на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника та печаткою (у разі наявності) стосовно: - ДП "Маріупольський морський торговельний порт" - договір №20-17/22/77 від 22.06.2022р., - ДП "«Східний гірничо-збагачувальний комбінат" - №571/013/013/004В від 09.03.2022р. Керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) замовником встановлюється вимога щодо усунення вказаних невідповідностей, виявлених у тендерній документації, у термін 24 години з моменту публікації даної вимоги в системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.