Період оскарження умов закупівлі - по 08-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 410 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 100,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода" |
| ЄДРПОУ: | 03344326 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://voda.uz.ua |
| Контактна особа: | Станіслав Олександрович Карташов |
| Телефон: | +380949180473 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Митна, 1 |
1 |
Повідомлення про усунення невідповідностей. У зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані Товариства з обмеженою відповідальністю «РІК-У» код ЄДРПОУ 39442312, у тендерній пропозиції на закупівлю: «Послуги з друку квитанцій (ДК 021:2015: 79810000-5 Друкарські послуги» (згідно оголошення UA-2024-01-03-004985-a) та відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Особливостей, прошу виправити виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель даного повідомлення: Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток 2 до Тендерної документації: 3. ДОВІДКА про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - копія (копії) договору (договорів) та листи з рекомендаціями від контрагентів Учасника, якими підтверджується укладання і виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом періоду 2020-2023 років. Інформація надається виключно по договору (договорах), який (які) виконано Учасником у повному обсязі або який (які) виконується (виконуються) Учасником на момент проведення цієї процедури закупівлі за умови відсутності у контрагента Учасника зауважень до Учасника по такому договору (договорах), що має бути підтверджено відповідним листом контрагента Учасника. Належним підтвердженням досвіду виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору але в обсязі не менше 50% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі: - копій не менше 2-ох виконаних аналогічних договорів на надання послуг з друку.» Вами у складі тендерної пропозиції надано довідка про наявність досвіду виконання аналогічних з долученням: 1) Договір № 13/11 від 04.11.2022 р. укладений з ДВНЗ «УжНУ» та загальною вартістю Договору 181 665 грн.; 2) Договір № 9 від 02.11.2022 р. укладений з Департаментом економічного та регіонального розвитку, торгівлі, залучення інвестицій, забезпечення виконання державних програм та контролю за їх виконанням ЗОДА та загальною вартістю Договору 49 900 грн.; 3) Договір № 12/11 від 04.11.2022 р. укладений з ДВНЗ «УжНУ» та загальною вартістю Договору 72 660 грн Очікувана вартість даної закупівлі становить: 410 000,00 грн. з ПДВ. 50 % від очікуваної вартості становитиме не менше 205 000,00 грн. Враховуючи вищенаведене вами не підтверджено наявність досвіду виконання не менше 2-ох виконаних аналогічних договорів з обсягом не менше 50% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати документальне підтвердження наявності досвіду виконання не менше не менше 2-ох аналогічних договорів.
Повідомлення про усунення невідповідностей. У зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані Товариства з обмеженою відповідальністю «МІСТО-НВ» код ЄДРПОУ 30106695, у тендерній пропозиції на закупівлю: «Послуги з друку квитанцій (ДК 021:2015: 79810000-5 Друкарські послуги» (згідно оголошення UA-2024-01-03-004985-a) та відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Особливостей, прошу виправити виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель даного повідомлення: Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Тендерна документація, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: …12) перелік документів» Вами не надано вищезазначеного файлу. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати перелік документів. 2. Додаток 2 до Тендерної документації: 1. ДОВІДКА про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: «В Довідці необхідно зазначити наявність типографії/друкарні Учасника та перелік обладнання, яке буде використовуватись при виконанні послуг, з наданням копій документів, що підтверджують право користування або залучення невласних активів (договір оренди, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг або інші документи). Мінімальний обсяг обладнання: - не менше як дві одиниці обладнання для чорно-білого цифрового друку з швидкістю не менше як 90 копій А4 за 1 хвилину для кожної одиниці обладнання; - наявність власного автомобільного транспорту для доставки ТМЦ. Для підтвердження наявності типографії/друкарні необхідно надати свідоцтво про реєстрацію права власності, для підтвердження наявності автомобільного транспорту необхідно надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (технічні паспорта).» Вами не підтверджено наявність не менше як двох одиниць обладнання для чорно-білого цифрового друку з швидкістю не менше як 90 копій А4 за 1 хвилину для кожної одиниці обладнання та наявність власного автомобільного транспорту для доставки ТМЦ. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати документальне підтвердження наявності не менше як двох одиниць обладнання для чорно-білого цифрового друку з швидкістю не менше як 90 копій А4 за 1 хвилину для кожної одиниці обладнання та наявність власного автомобільного транспорту для доставки ТМЦ. 3. Додаток 2 до Тендерної документації: 2 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - копія (копії) договору (договорів) та листи з рекомендаціями від контрагентів Учасника, якими підтверджується укладання і виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом періоду 2020-2023 років. …. Належним підтвердженням досвіду виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору але в обсязі не менше 50% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі: - копій не менше 2-ох виконаних аналогічних договорів на надання послуг з друку Вами у складі тендерної пропозиції надано: - Договір № 2/22 від 20.10.2022 на загальну вартість 214 203,60 грн. укладений з Фізичною особою- підприємцем Сеньків М.Я..; - Договір № 69 від 07.08.2023 на загальну вартість 49 980,00 грн. укладений з Відділом культури, туризму, національностей та релігій Солотвинської селищної ради; - Договір № 517 від 15.11.2022 загальну вартість 51 300,00 укладений з ТОВ «Шобелі Україна» Очікувана вартість даної закупівлі становить: 288 000,00 грн. з ПДВ. 50 % від очікуваної вартості становитиме не менше 144 000,00 грн. з ПДВ. Враховуючи вищенаведене вами не підтверджено наявність виконання договору про постачання електричної енергії споживачу в обсязі не менше 50% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати Належним підтвердженням досвіду виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору але в обсязі не менше 50% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі: - копій не менше 2-ох виконаних аналогічних договорів на надання послуг з друку
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.