Період оскарження умов закупівлі - по 03-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-01-2024, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10014, Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Михайла Грушевського, будинок 8. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 105 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 050,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЛІЦЕЙ № 3 МІСТА ЖИТОМИРА |
ЄДРПОУ: | 22058980 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Лоза Аліна Анатоліївна |
Телефон: | +380676814088 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10012, Україна, Житомирська область,Житомир, вул.М.Грушевського,8 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "БЕРКУТ-2012": 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ "БЕРКУТ-2012" надав у складі пропозиції «Технічні вмоги» згідно Додатку 2 до тендерної документації що не містить посади керівника ТОВ «БЕРКУТ -2012» що підписав Технічні вимоги, чим не дотримано п.1.1. та п.6.1. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації; Учасник ТОВ "БЕРКУТ-2012" на виконання вимог п.5.2. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації надав у складі пропозиції наступні документи: • Копії наказів про прийняття на роботу Лукіянчука А.С., Ткачука С.В., Шабловського А.М., Толоконнікова О.В., Прокопчука М.Ю, Сологуб В.А., Демчук В.В., Захарченка О.І., Сердюка С.О., Кірдуна О.П, однак не надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням інформації про кваліфікацію та фах кожного працівника.; • Копії трудових книжок (Толоконнікова О.В., Прокопчук М,Ю, Захарченка О.І., Демчук В.В., Сологуб В.А., Шабловського А.М., Лукіянчука А.С.), однак не надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням інформації про кваліфікацію та фах кожного працівника. • Копію Договору №20 про надання послуг від 10.02.2022, без додаткових угод № 1 та №2 що є невід’ємними частинами договору та Копію Договору №21 про надання послуг від 10.02.2022, без додаткової угоди № 1 що є невід’ємною частиною договору (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-24-001473-b ); • Копію Договору №4/22 про надання послуг з фізичної охорони від 10.01.2022, без додаткових угод що є невід’ємними частинами договору (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-10-019052-c), чим не дотримано вимог п.5.2. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1., п 5.2., п. 6.1. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Додаток №2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - технічне завдання щодо предмету закупівлі (з інформацією відповідно до додатку 2 тендерної документації ); - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням інформації про кваліфікацію та фах кожного працівника. - Додаткові угоди до Договорів № 20 та № 21 про надання послуг від 10.02.2022, та №№4/22 про надання послуг з фізичної охорони від 10.01.2022, що є невід’ємним частинами вказаних договорів. Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.