Період оскарження умов закупівлі - по 01-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 082 050,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 410,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТОВ "Тернопільелектропостач" |
| ЄДРПОУ: | 42145798 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Петрук Зоряна |
| Телефон: | 380352239650 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 46016, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, проспект Злуки будинок 2 В |
2 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2 до Тендерної документації містить перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” зокрема: - На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 2.3. Позитивний відгук від контрагента, який підтверджує факт виконання зазначеного в довідці договору за підписом уповноваженої особи контрагента, із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору інформації про здійснення Учасником при виконанні договору двостороннього друку продукції формату А-5 з подальшим сортування за поштовими індексами, населеними пунктами, вулицями та доставки надрукованої продукції. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника поданий лист відгук не містить всієї необхідної інформації . Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, позитивний відгук від контрагента зазначеного в поданій Учасником довідці, який підтверджує факт виконання зазначеного в довідці договору за підписом уповноваженої особи контрагента, із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, інформації про здійснення Учасником при виконанні договору двостороннього друку продукції формату А-5 з подальшим сортування за поштовими індексами, населеними пунктами, вулицями та доставки надрукованої продукції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.